Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 9)

Af en toe komen op Spotify liedjes van de Tekentovenaar voorbij, en what the f?

1 like

Ik deed ook altijd afspoelen met de douche in die situatie. En een droogdeppen met een schone (hydrofiel)doek. @DikkeKip

1 like

Arket heeft er een in de sale zie ik

Jep
 verschrikkelijk he? En het erge, dit bestaat ook in andere talen, we luisteren deze shit (letterlijk) ook in het Zweeds :sob:
Ik zeg eigenlijk altijd dat het na 1 liedje af moet, dan vind ik het weer mooi geweest

1 like

Waarom, als je gewoon een superleuke dag hebt gehad met een kind (peuter/kleuter), verandert zijn of haar mood TOTAAL wanneer 1 van de ouders weer terug is aan het einde van de dag? Eerst alleen maar happy en daarna echt super cranky! :exploding_head:

3 likes

Hier juist andersom
 hele dag chagrijnig tot papa thuis komt. “Hoezo klaag jij dat hij vervelend is, is toch niks aan de hand?” :triumph:

2 likes

Deze kun je echt laten staan. Wat een rot zonnebrand. Je kan het ook niet opbouwen want het gaat enorm rullen.
https://www.kruidvat.nl/medias/sys_master/prd-images/hfe/h41/29787316518942/prd-front-4059616-1_600x600/prd-front-4059616-1-600x600.jpg
Deze is wel heel fijn en raad ik aan voor kinderen en mezelf

1 like

Ik heb dit samen met lil kleine, R Kelly en Diddy op mn ignore lijst staan op spotify :sweat_smile:

3 likes

Hebben er hier mensen toevallig ervaring met een Fibby zwemhulp? Ik kan online niet heel veel vinden maar het ziet er wel ideaal uit.
IMG_8481

1 like

Ik ken wel een kindje die dat heeft, al vanaf dat die 1 of 2 is.

2 likes

In ons zwembad moet je dan alsnog bandjes om. Of ja, ik zag een kindje met dit ding en bandjes om, dus dan lijkt het me overbodig. Als je het dus in een zwembad wil gebruiken zou ik daar eerst naar informeren.

3 likes

Wat is het voordeel van zo’n ding?

Je wordt alleen aan je rug omhoog gehouden dus komt eerder in zwemhouding waardoor je daar sneller vaardig in wordt volgens mij.

1 like

Oh hoezo dan? Heb deze vaak gebruikt voor de kinderen. We hebben er nu de spray versie van en die is ook heel fijn.

1 like

Hoe haal je het beste veel zand uit krulhaar?
Bij mij eigen steile haar zou ik de kam/borstel er doorheen halen, maar bij mijn dochters krullen wordt het daar zo lelijk van. Kan ik het dan beter uitspoelen en eventueel nat nog kammen? Of maar even goed door het haar woelen en zoveel mogelijk er uit proberen te halen?

Uhm denk gewoon onder de douche en wassen

8 likes

Dat is geen geliefd klusje hier, haha. Hoopte op een uitweg.

Als je voldoende veel doet is het super wit en als je een tweede laag aanbrengt krijg je dit

Mijn hele shirt zit ook onder de rullen van mezelf m’n kinderen
Het werkt wel goed en het stinkt niet maar die van Kruidvat is echt fijner en kun je zo vaak je wil opnieuw aanbrengen.
Het voelt ook of het er met water allemaal vanaf gaat en die van de Kruidvat heb ik dat ook niet bij maar volgens mij blijft er wel voldoende achter om nog te beschermen

Wow bizar, dat heb ik nog nooit gehad. Misschien smeer ik m’n kinderen niet vaak/dik genoeg in :see_no_evil:

Heeft iemand ervaring met de kaarten van Adriana Ljubic? Is het de moeite waard, of zijn het vrij voor de handliggende plaatsen?

1 like