Heb de Koelstra gen. Heel blij mee. Ik vind zo’n compacte buggy 100x fijner dan een paraplu omdat je ze ook met 1 hand kan besturen.
Wij hebben de yoyo babyzen en die mag altijd in het handbagagevak
Wij hebben de Maxi Cosi Lara2. Vooral omdat deze compact en goedkoop is, hebben m op MP kunnen scoren. Prima ding, heb geen ervaringen met andere buggys dus kan niet heel goed vergelijken. Maar hij doet het prima, en klapt makkelijk in. Al is het wel een stap terug.t.o.v. de kinderwagen. Maar dat is missch altijd? Behalve dan bij de de Joolz Aer
Enige nadeel is dat je snel op de rem trapt als je lange benen hebt, is een bekend minpunt van deze buggy. Dus dan maak je ineens een noodstop (wat mijn dochter dan weer hi-la-risch vindt, dat wel)
Ik denk ook daar een downgrade. Want 4 van die kleine wieltjes is toch altijd kut?
Ik heb deze
En die heeft iets grotere wielen. Ben er wel blij mee. Alsnog minder goed dan de echte kinderwagen.
Mn vriend gaat halverwege februari twee nachten weg en kijk er zo tegenop. Ben zwanger, heb een peuter rondlopen en een hond die drie keer per dag uit moet. Schoonouders hebben het hele weekend verjaardagen dus daar kan ik ook niet even op leunen en voor de rest geen vangnet.
En hij heeft het netjes overlegd en ik vind het ook weer te overdreven om te zeggen dat hij niet kan gaan. Want ik overleef het uiteindelijk wel () en straks als er twee kindjes zijn wordt het helemaal lastig om zoiets nog te doen. Dus gun het em.
Maar nu dacht ik, waarom ga ik zelf niet gewoon een nachtje (alleen) weg. Beetje relaxen, beetje zwemmen, beetje wandelen. Maar geen idee waar. Iemand nog tips/aanraders qua fijne hotels? Voor midden/noord nederland
Haarlem?
Easywalker Jacky XL, compact en lekker hoog.
Zwolle, Utrecht, Amersfoort, Leeuwarden en Groningen? En iets meer oost, maar Deventer, Arnhem?
En @lijnewiets ja leuke opties! Iemand nog aanraders qua fijne hotels (met zwembad, op leuke locatie)?
Ik kreeg vandaag een mail van Van der Valk de Cantharel. Ben daar een paar jaar geleden geweest en vond het een fijn hotel. Klein zwembad/welness erbij, vlakbij Apeldoorn maar ook natuur en in de buurt van het Kröller Müller museum mocht je daar zin in hebben.
Ojaa goed idee! Daar ben ik al eens geweest (ook toen zwanger haha) maar idd een mooi hotel, fijne faciliteiten en een mooie omgeving!
Van der valk Enschede is ook echt een aanrader.
Blooming in Bergen! Of als je redelijk noordelijk zit een Waddeneiland?
Voor de mensen wiens kind naar de peuterspeelzaal gaat, betalen jullie ook alle vakanties (als ze dicht zijn) door?
Ja helaas wel
Wij dus ook en ben er zo boos om. Alleen al voor de zomervakantie betaal ik dan 380 euro. Krijg daar wel een stukje toeslag over maar echt niet zoveel helaas.
Is het niet zo dat dat verrekend is in je totale bedrag?
Je hebt gelijk volgens mij.
Edit : damn ik ben blij dat ik nog geen zomervakantie lang me hieraan geërgerd heb. Wow, dankje!
Als het goed is word dat zo verrekend. Dat je over het hele jaar minder betaald om de vakanties te compenseren. Weet niet precies wat daar de reden achter is.