Nu we het toch over foto’s hebben… Maken jullie nog fotoalbums?
Wij gebruiken de app FamilyAlbum, een soort digitaal fotoalbum en plaatsen daar regelmatig een foto in. Je kan zelf instellen wie er deelnemer is (bij ons alleen close familie en paar vrienden) en of bijv foto’s gedownload mogen worden bijv. Los van dat ik het chill vind dat de foto’s afgeschermd zijn vind ik het zelf ook heel leuk om een beetje terug te bladeren 🥹 Af en toe stuur ik wel een foto via whatsapp en heel soms op afgeschermde instagram.
Wij doen dit ook, maar dan met een Google photos album. Mijn ouders delen alle foto’s via Signal en heel soms stuur ik wel foto’s naar m’n schoonmoeder als ik achterloop met uploaden.
Misschien dat ik zo’n lijstje voor haar koop, denk dat ze dat heel leuk vindt. Maar werkt dat via haar WiFi? @Calypso En is dat moeilijk? Wij gaan daar niet thuis langs ivm haar man.
Nee is niet moeilijk, degene die mijn (schoon)ouders hebben gaan op WiFi en de mensen die er foto’s op kunnen zetten doen dat via een app op hun telefoon. Ik heb die verschillende lijstjes in 1 app staan dus ik kan een foto heel makkelijk naar meerdere lijstjes sturen.
Wat een leuk idee! Ken dit helemaal niet
Oh dit klinkt echt zo leuk. Kan je dan gewoon van grote afstand de foto’s veranderen of moet je wel bij hen thuis zijn? Heb je een linkje van die lijstjes? Als het echt op afstand te regelen is lijkt me dit echt zo leuk voor mijn opa en oma.
Je kan in de app de foto’s een beetje aanpassen/inzoomen er cetera. Ik heb ze inmiddels al een paar jaar geleden gekocht, dus ik weet niet precies meer welke ze hebben. Het werkt in ieder geval via de Frameo app en bij Bol vind je dan heel veel resultaten qua kleur en afmetingen!
Ik ben trouwens ook ooit op het idee gekomen door een tip op het forum bij cadeau inspiratie.
Wow, thanks voor de tip! Net op tijd voor de verjaardag van twee grootouders van mijn kinderen
Hier hebben de grootouders ook zo’n lijstje, ik ben heel erg te spreken over die van Frameo.
Ik heb een cadeaubon van de intertoys en wil misschien een garage kopen voor mijn kind. Moet zeggen dat ik vooral houten speelgoed heb en ook wel duplo maar niet echt dingen met batterijen. Dus dacht misschien is zoiets toch wel leuk voor hem😅
Zie online de garage van Vtech en Little people. Ben benieuwd naar ervaringen en of je kind er leuk mee speelt. Mijn kind is nu 15 maanden
Nog geen week geleden postte ik dat mijn peuter nog geen interesse had in de wc en het potje, nou we zijn helemaal om! Super fijn, maar in het openbaar vindt hij nog spannend zonder zijn vertrouwde potje. Heeft iemand een tip voor een opvouwbaar potje of wc-brilverkleiner? We gaan bijna op vakantie met de auto en dan ontkom je niet aan wc’s op openbare plekken.
Deze hebben wij: Panda Toiletbril - Opvouwbaar in opbergtasje - voor Kinderen - WC Bril Verkleinen -... | bol
Wij namen in de eerste fase voor onderweg het potje mee om ter plaats te gebruiken (bijvoorbeeld bij opa en oma of andere bekenden). Later namen we gewoon een simpele brilverkleiner mee van de HEMA, maar wel pas toen hij echt goed gewend was aan het potje.
Wij hebben op vakantie bijvoorbeeld bij een langere autoreis hem ook wel een laten plassen op z’n eigen potje achter de auto. Beter dan zo’n vies openbaar toilet.
Weet iemand of dit dekseltje van de verpakking nog een functie heeft? Van de Hegen flesjes. En zo ja hoe krijg ik dat plastic ertussenuit van de verpakking?
Wij hebben en die bevalt heel goed!
Geen idee, heb hem weggegooid. Maar wat een schijtverpakking om open te krijgen
Indd, en sowieso mega veel overbodig plastic en kunstof gebruikt? Snap ik niet helemaal bij zo’n merk.
Voor de moeders waarvan het kind al naar de basisschool gaat: kunnen jullie via de school een tijdschrift abonnement nemen? Ik wil dit op het verjaardagslijstje zetten voor mijn kind maar bedacht me toen dat dat ik dit vroeger altijd via school kreeg. Ik ga het uiteraard nog wel navragen op zijn toekomstige school maar vroeg me af of dit überhaupt nog wordt gedaan.
Nee hier niet langs zien komen. Mijn kind zit nu in groep 2
Ja wij hebben een Bobo gekregen aan het begin van het schooljaar.