Tips, ervaringen & aanraders #11

Ja die hebben wij ook, echt een top ding!

2 likes

Kwantum heeft hier regelmatig variaties op

2 likes

Ja wilde deze ook tippen. Kwantum heeft ze al lange tijd in de collectie.

2 likes

Ik heb deze via Amazon gekocht 2 jaar geleden:

https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B081Q88LRH?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title

Ook erg blij mee!

1 like

Iedereen bedankt voor de reacties!

Die van de kwantum had ik ook gezien en is mooi maar daar mis ik dan een echte plank!

En misschien had ik het er bij meten zeggen maar ik zoek eigenlijk geen witte kast.
Deze van de ikea is eigenlijk wel wat ik zoek maar wit. En volgens mij is dat lastig te verven…

2 likes

Ikea wordt volgens mij best vaak geverfd. Ik dacht ook altijd dat dat lastig is, maar toch heb ik het regelmatig voorbij zien komen. Ook met de bekende Hemnes die vaak als commode wordt gebruikt. Ik heb ze beiden in huis staan dus weet ookd st het oppervlakte hetzelfde voelt/is. Ik denk als je zoekt, dat je best tips hiervoor zou vinden en het makkelijker is dan je denkt. Waarschijnlijk moet je iets met schuren of primen ofzo doen :grimacing:

1 like

De hemnes is massief grenen en die boekenkast spaanplaat met papierfolie. Dat is niet hetzelfde?

3 likes

Ja geen idee, voelt bij ons gewoon precies hetzelfde qua oppervlakte. Even glad. Zal wel een ander materiaal onder zitten ja. Maar onze hemnes heeft zeker geen grenen oppervlakte, daar zit echt iets glads overheen wat dat ook mag zijn, en dat voelt hetzelfde als die kast of het meegroeibed waar ik het hieronder over heb.

Heb zelf wel eens dat meegroeibed geverfd, ook net zo glad.

1 like

Thanks! Wij hebben inderdaad ook de hemnes als commode maar ben wel klaar met dat witte haha. Maar ik zal er eens naar kijken, wie weet valt het inderdaad mee!

1 like

Ja hoor, heb al meerdere IKEA kasten geverfd. Inderdaad gewoon een goede primer gebruiken, dan gaat dat prima.

Wij hebben deze van Tender Leafs. Wel prijzig, en ook nog wel wat wit. Maar ook houtkleur :crazy_face: misschien is het wat je zoekt.

2 likes

IKEA is juist heel makkelijk te verven. Althans dat hoor ik steeds van anderen. Bv Miss Pampadour verf met leuke kleurtjes.

1 like

Ik ga morgen naar van der valk in Houten, in de middag wil ik iets leuks gaan doen met mn kind. Heeft iemand een tip voor een leuk zwembad, dierenpark/kinderboerderij, binnenspeeltuin of wat dan ook :grimacing:

Speelboerderij Houten is erg leuk!

2 likes

Bounce valley vinden mijn kinderen helemaal geweldig.
Als het mooi je weer is speelboederij zomo, vinden ze ook heel leuk!

Korte schooldag is niet lunchen op school toch? :sweat_smile:

1 like

Klopt

1 like

Heeft er iemand tips voor echt hufterproof sneakers en/of laarzen? Mijn dochter sloopt werkelijk alles wat ze aanheeft en wil nu iets wat het in ieder geval redt tot de kerst.

Wat is echt slopen en hoe oud is ze?
Mijn peuter is ook niet zuinig op zijn schoenen. Neuzen zijn altijd beschadigd etc. Ik heb altijd een “mooi” paar en een a twee goedkope paren van scapino. Die zijn €15/€20 per stuk

Bisgaard heeft veel schoenen met plastic over de neus waardoor die niet zo slijten. Werkt hier heel goed. Andere Scandinavische merken hebben dit geloof ik ook wel.

2 likes