Maar heb je dan een duurder mooi paar dat je in de kast zet om netjes te houden? Ik doe het precies andersom: goede duurdere schoenen voor elke dag die weliswaar op een gegeven afgetrapt zijn maar wel waterdicht, warm en hele winter goed. En dan een goedkoop paar erbij voor netjes.
Ja maar dat duurder paar zijn ook maar een paar nikes van âŹ40 haha. Hij heeft ook regenlaarzen voor buiten.
Die nikes worden net zo nat als de goedkope schoenen en het is echt een buitenkind ![]()
Ze is 5 en slopen als in over de grond kruipen, door plassen heen, los gaan in de zandbad, te lomp met de rits omgaan, op van die speelfietsjes remmen met de schoenen. Kale neuzen, rits kapot, eeuwige moddervlekken
ze weet wel dat expres met de neuzen over de grond niet de bedoeling is maar verder is het lastig te voorkomen.
@Huismus thanks, plastic over de neuzen is een goeie!
Kaplaarzen aan? Wij hebben best dure van Viking geloof ik, iets Scandinavisch in ieder geval, maar die hebben nog een ok voetbed.
Ja (gevoerde) regenlaarzen is sowieso een goed idee! Alleen ik zoek ook nog iets voor daarnaast.
Toen mijn kind altijd de neuzen kapot had, kocht ik schoenen met een rubberen neus. Alleen heb je daar helaas dan niet zoveel keuze in.
Heeft een van jullie wel eens zelf een modderkeuken gemaakt? Hebben jullie tips of voorbeelden ter inspiratie? Ik zag deze voorbijkomen, die leek me wel makkelijk en goed naar eigen wens te customizen: IKEA hack: Udendørs legekøkken med rigtig vand.
Mijn oudste is net 3 geworden en heeft veel moeite met in slaap komen. Ik zit nu te denken aan luisterboekjes zodat hij rustig in bed kan liggen ipv urenlang âik wil naar mama toeâ.
Alleen ik zie even niet hoe dit werkt? Op een iPad? Dan gaat het niet uit tot ik zelf de kamer weer in ga (en hij 90% van de tijd weer wakker wordt
). Op een muziekboxje op Bluetooth kan niet omdat het te ver van elkaar af is.
Hebben anderen dit wel eens gedaan? En werkte dat en hoe deed je dat?
Een oude extra telefoon met spotify? Dan kan je op een ander apparaat je spotify overnemen op den duur.
Wij hadden white noise op een ipad toen kind een baby was, via spotify. Je kunt ook een timer instellen op spotify zodat ie vanzelf uit gaat
Spotify op iPad of oude tel, slaaptimer in spotify aan en beveiligde toegang zodat je kind niet op Netflix gaat ofzo?
Op Storytel kun je een timer zetten, dan stopt het vanzelf. Sowieso een aanrader als het gaat om boeken voor kinderen, vind ik.
Iemand ervaring met de Deryan Air Traveller? Zo ja, is het wat?
Ik twijfel of ik er een ga kopen voor mijn baby van 11 maanden voor een vlucht van 8 uur.
Je kan op spotify een timer instellen. Wij zijn er net weer vanaf, maar met een luisterboek in slaap vallen hielp hier heel goed. Deed dan idd ipad en als ze sliep haalde ik die weg.
@Mrs.Fraser ik heb er bij beide kinderen naar gezocht (als in: reviews gelezen) en was niet overtuigd maar heb vooral onthouden dat hij erg kort is. Mijn oudste was toen 18m en sowieso te groot maar als we met de jongste lang gaan vliegen is ze 10m en leek het me ook al niet de moeite waard. Ik heb wel grote kinderen. Dus misschien goed om de lengte even te checken als je dat nog niet had gedaan, maakte voor mij de keuze makkelijk.
Ik heb hem en vond het wel fijn. Er was geen extra plek in het vliegtuig en ik heb hem toen gebruikt om over ons heen te leggen en zo kon mn kind toch slapen en was veel comfortabeler voor ons dan hele tijd vasthouden.
Ik vond het toen wel fijn, maar daarnaast heb ik er weinig nut van gehad. Dus wel iets extraâs wat je hele tijd mee moet nemen voor alleen de reis. Ik zou het wel overwegen als de vlucht(en) rond slaaptijd zijn, maar als het alleen voor dutjes is zou ik het niet liever skippen.
Mede door de lengte twijfel ik, ze zit nu tussen maat 74 en maat 80, dus denk dat ie voor haar net te kort is ook.
@Moment we vliegen heen om 11.30, dus dan zou ze in principe 1 dutje doen en terug vliegen we rond haar bedtijd.
We hebben stoelen met extra beenruimte op een eerste rij, dus ze zal wel veel op de grond spelen denk ik.
Wij hebben op de kinderkamers een Google nest mini. En dan idd Spotify
Edit: meestal voor 20⏠ofzo op mp.
Kan daar een basinet geplaatst worden? Je kindje is daar te groot voor maar dan mag ze ook op de grond slapen wanneer er een basinet boven hangt.
Nee op die plek kan geen wiegje. Ik had in eerste instantie een wiegje aangevraagd, maar dan moest ik op andere plek en dat wilde ik niet, want dan zaten mn man en ik niet bij elkaar.
Ik wilde zoiets maken, maar uiteindelijk heb ik 2 pallets geschuurd, gebeits, op elkaar gestapeld en dat wordt nu gebruikt als âmodderkeukenâ. Ik zet er dan wat potten, pannen, random keukendingen, etc. op en mân kind vermaakt zich er uren mee.
En als de pannen enzo er niet op staan gebruikt mân kind het zelf ook als speeltafel met eigen speelgoed, ik leg er soms ook een stuk oud karton op om te verven. Wordt veel gebruikt!