Ik vond de Lodger slaapzakken ook het fijnste, ga er nu voor de 2e eentje bijkopen.
Onze baby wordt bijna 1 (![]()
![]()
![]()
) en ik was wat inspiratie aan het zoeken voor zijn traktatie. Hij houdt van aandacht dus hij gaat het āfeestjeā sowieso leuk vinden, maar ik ga het niet te gek maken met de traktatie, gewoon van die mini rijstwafeltjes. Die vindt hij zelf in ieder geval super lekker.
Ik wilde ook iets voor de leidsters doen maar nu kwam ik hier het idee tegen om iets voor de groep te geven en dat lijkt me echt top. Ik heb alleen geeeen idee waar ik ze dan blij mee kan maken? Heeft iemand concrete tips? Het is een verticale groep van 0-4.
Ik had een variatie aan tweedehands slaapzakken van hema. Hydrofiele slaapzak en wat jersey katoenen slaapzakjes met en zonder mouwen of afritsbare mouwen.
En als het koud was dan deed ik gewoon 2 slaapzakken over elkaar heen, dat werkt hetzelfde als een duurdere 4 seizoenen slaapzak haha.
Toen ze echt nog klein waren had ik ook een echte dikke winterslaapzak, dat was ook fijn want daarin hebben ze ook wat minder bewegingsruimte omdat het wat stijver is. Volgens mij vinden ze dat dan ook wel een lekker geborgen gevoel, dus misschien ook fijn om de inbaker slaapzak mee te vervangen.
Wij hebben echt al zoān 8 slaapzakken gehad voor de baby die pas 4 maanden is(ook veel cadeau gekregen!). De enige die ik echt top vind zijn die van Lodger, we gaan nu voor de winter ook een 2.4 en 3.3 tog erbij halen. Onze baby groeit super snel dus hij kon ze allemaal maar kort aan(of zelfs helemaal niet) en de stof bleef vind ik niet mooi bij Prenatal, Jollein, Little Dutch etc. Maar goed dat is mijn mening haha, die van Lodger kan je ook kopen van 68-80 de maat
Ik heb toen een paco muziekboekje gegeven. Vonden alle leeftijden leuk. Het jaar daarna carnaval der dieren en die ligt nu nog steeds op de babygroep.
Wij hebben wel eens wat kleins voor de kinderen gedaan en taart van de bakker voor de leidsters. Maar nu onze 2e 1 werd en die het ook nog totaal niet doorheeft allemaal hebben we aan de leidster gevraagd waar ze wat aan hebben. Zij gaf bijvoorbeeld aan smartmax als tip, dat hadden ze al eens eerder gehad en was een hit. Ook een boek is altijd goed dus wij hebben dit keer 100 eerste woordjes - GeĆÆllustreerd boek met flappen voor dreumesen | bol gegeven. Die vindt onze dochter van 3 ook nog steeds wel leuk!
Ik zweer ook bij Lodger, maar heb nooit een 4seizoenen gehad. Ook goed in de sale of op Vinted te koop.
Toen ik nog op de groep stond vond ik het altijd heel leuk als ouders een boek als groepscadeau gaven!
Ik ben toevallig ook al bezig met de traktatie voor de verjaardag van mijn dochter en ik ben gegaan voor uitdeelboekjes van Takkie. Ik kan niks van eten doen, want we hebben het pas over een maand nodig, maar heb het nu al klaar staan ivm vakantie.
En ik had met de ppāers overlegd wat zij leuk zouden vinden en ze gaven aan dat ze nog geen leuke koffiebekers hebben, dus ga ik dat voor hun kopen.
Volgens mij maakt het allemaal bijzonder weinig uit. Ik heb een hele selectie van hema/kruidvat/ter stal/meyco/jollein/prenatal/lodger, ik vind ze allemaal eigenlijk wel prima. Sommige stof blijft wat mooier, maar mijn kinderen doen nooit modeshows in hun slaapzak dus dat maakt mij niet zoveel uit. De enige die echt tegenviel was een oorspronkelijk hele dure die ik op vinted vooral gekocht had voor het autostoel-gat dat erin zat, merk weet ik niet meer, maar die was heel zweterig, zelfs midwinter en zonder mouwen nog te warm. Dat voelde je eigenlijk ook wel direct aan de stof.
Ik vind het vooral chill om vanalles wat en veel te hebben, dat je ook na 3x kotsen niet ineens veroordeeld bent tot een hydrofiele slaapzak bij -10 of andersom, en je kunt ook 2 slaapzakken over elkaar doen als het in de loop van de nacht afkoelt bijvoorbeeld.
Wij hadden de love to dream swaddle up wat ik heel fijn vond maar hebben nu met kamperen daarvan een tog 3.5 mee ivm koude nachten & die heeft geen mouwen⦠onhandig vind ik. Ik wil nu voor een Lodger 4 seizoenen gaan of Puck a Baby 4 seizoenen. Geen idee wat het verschil is.
Ja same. Wij hebben een spuger en een kind wat regelmatig doorlekt, dus we hebben vooral vanalles wat. Dus is ook afhankelijk van of je kind vaak wisselt van slaapzak.
Molis&Co hebben ook fijne slaapzakken, goede prijs, veel beenruimte ook.
Lodger vind ik fijn omdat ze ook de 0.3 TOG hebben voor zomernachten. Zit ook nauwsluitend bij de borst (bij onze baby iig) wat wel fijn was toen hij wat kleiner was.
Emma&Noah hebben fijne winterslaapzakken vind ik. Wel prijzig, dus ik koop die vaak in de uitverkoop.
Slaapzak merken maken allemaal niks uit wmb. BEHALVE als je de dunste slaapzak zoekt, dan 100% de lodger hydrofiele slaapzak. Echt veel dunner dan de dunste van Hema of jollein. Was bij ons bij alle kinderen echt lifesaver in hete zomers. Maar verder maakt het niks uit (wmb)
De hydrofiele slaapzakken van prenatal waren ook altijd mooi luchtig en dun! Geen idee hoe het nu isā¦
Ik wilde ook zeggen: Voor de dunste hydrofiele slaapzakken moet je echt die van Lodger hebben!
Ze vallen wel smal.
Ik heb die 4 seizoenen slaapzak gekregen en heb m amper gebruikt. Vond Hema echt prima, kan eindeloos vaak in de was en droger en grzien de prijs ook prima om er meerdere exemplaren van te kopen.
Ben ik de enige die nooit een slaapzak heeft gebruikt bij mn kinderen? ![]()
Lagen ze dan zo stil onder een dekentje? Die hebben wij namelijk nooit gebruikt, werden, hoe strak ingestopt ook, al einde vd kraamweek er afgetrapt ![]()
![]()
Sluit me aan bij de lodger 4 seizoenen, had ik achteraf eerder moeten kopen dan hadden we er nog langer gebruik van kunnen maken.
Vind het dunne deel ook echt top voor de hele warme dagen!
Haha love it dat zij zegt ik zie door de bomen het bos niet meer en dat iedereen dan met een ander advies komt
Ja blijkbaar hahah, ik kan me echt geen issues daarmee herinneren, behalve dan een 4 seizoenenslaapzak die al jaren ongebruikt in de kast ligt. Maar ik kan het nu weer vers meemaken met mn nieuwe baby dus ben benieuwd