Sissy Boy, WE, Shoeby, Name It en even zoeken bij de Zara en H&M
Wat sneu voor je dochter. Als ze bij mij in de klas zat zou ik dit als leerkracht zelf oppakken. Weet je of de juffen al iets hebben geprobeerd? (Behalve met haar praten.)
Volgens mij niet, maar wst zou jij als leerkracht nog extra doen?
De leerkracht (inval, haar echte juf is langdurig ziek) had wel iets gezegd in de trant dat het ook haar pauze was. Ga er vanuit dat ze dit niet lullig bedoelde maar kwam wel een beetje rot over.
Ahh wat stom.
Hangt er een beetje vanaf hoe oud je dochter is? Maar ik zou denk ik met de vriendinnetjes gaan praten (wat hebben zij gezegd, speelt er iets?) en met de leerkracht van het kind uit de andere klas. Speelt er toch iets dan kan dat opgelost worden, speelt er echt niets dan zou ik met je dochter een plannetje maken voor hoe we hiermee omgaan. (Pauzes bijvoorbeeld even voorbespreken: wat ga je doen en met wie? Wat helpt jou als je dat kindje ziet en je vindt het spannend? Waar sta ik zodat je mij kan zien?) Blijft ze er dan nog steeds last van houden, dan zou ik denk ik zinnen op een manier om haar en het kindje waar ze bang voor is op een gecontroleerde manier met elkaar in contact te brengen. (Dat ze samen met een vriendinnetje en dat kindje onder begeleiding van de conciĂŤrge/ibâer een leuk klusje gaan doen of zo.)
Zou het wat de nare droom betreft misschien kunnen helpen om daar samen met haar een tekening van te maken?
Thanks voor je moeite om zoân uitgebreid bericht te typen. Er is al gepraat met de vriendinnen en de docenten van de jongetjes uit de andere klas.
In de pauze heeft de juf gisteren een rondje met haar gelopen en gekeken met wie ze dan even kon spelen. Maar ze komt dus steeds huilend terug.
We gaan even contact opnemen met school of er inderdaad iemand zoals een IBâr hierin nog kan helpen.
Z8 loopt tot 152/158, looxs en terstal zou je ook nog kunnen proberen. Die gaan tot 164 volgens mij.
Bij next kan je doen: zoeken op meisjes, dan: shop op maat, dan 140-174.
Daar zie je veel kledingstukken van 3 jaar tot 16 jaar. Dus zijn vooral wat meer basic items maar zie er leuke dingen tussen.
Zou je voor een kind van ruim 3,5 jaar Haba Boomgaard adviseren of nog Haba Mijn Eerste Boomgaard?
We hebben recent Kroko Loco gekregen en ze vindt het zo leuk, dat ik op zoek ben naar een tweede spelletje om samen te doen.
- Mijn Eerste Boomgaard
- Boomgaard
0 stemmers
Ik heb geen ervaring met de bovenstaande, maar deze is hier echt een hit.
Ik vind mijn dochter al wat groot worden voor mijn eerste boomgaard, zou voor de andere gaan. Uno junior vindt ze leuk en kan je ook makkelijk in moeilijkheidsgraad aanpassen.
Ik vind eenhoorn fonkelglas echt een vreemd en clue loos spel. Zie die af en toe getipt worden maar zowel dochter als ik vinden het zo niks aan dat ik bijna denk dat we iets verkeerd doen.
Huh dat is gewoon bingo. Dus als je vier op een rij hebt win je. Vind dat juist wel een leuk spel dat kinderen snel goed met elkaar kunnen spelen.
Ik dacht huh bingo, dan snap ik het spel echt niet. Maar er zijn meerdere spellen van haba met eenhoorn fonkelglans! Wij hebben de wolkenschat, dat is meer een soort ganzenbord maar dan de versie waar je extreem veel geduld voor moet hebben.
Oh hahaha ik had geen idee. Mijn dochter kreeg de bingo variant dus laatst voor haar 3e verjaardag en het is leuk voor haar, maar ook mijn zoontje van 5 speelt het dus ook zelfstandig met vriendjes die komen spelen.
Huh wij hebben deze ook, maar daar ben je toch in een kwartier mee klaar? Gewoon gooien, over die wolken springen, af en toe beurt overslaan bij cupcake en diamanten sparen. Toevallig vandaag nog gespeeld door dochter en vriendinnetje.
Wat mn dochter ook graag speelt is van die spelletjes van Smart Games. Bijv van Roodkapje en colorcode.
Wij gaan morgen naar playhood ben heel benieuwd! Ben even klaar met monkeytown, komen daar zo vaak dat het personeel ons herkent ![]()
![]()
. Dus even wat anders
Mijn zoontje rolt van rug naar buik en probeert nu ook rondjes te draaien op zijn buik om speelgoed te pakken. Dit gaat alleen lastig op het boxkleed wat op de grond ligt, en hij rolt er steeds precies vanaf. Daarnaast spuugt hij nog vaak melk, dus we wisselen nu twee kleden af maar ik blijf wassen ![]()
Nu was ik aan het kijken naar een wat grotere speelmat van foam. Het probleem is alleen dat onze kat helemaal wild is van dat materiaal en het als krabmat gaat gebruiken (ik kan mân yogamatje ook nooit ergens laten liggen). Heeft iemand een tip voor een fijne opvouwbare speelmat van foam? Die wel echt plat wordt als je hem neerlegt. Was op Vinted aan het kijken maar het ziet er vaak nogal hobbelig uit. Heb ook aan tegels gedacht, maar ga je dat steeds weer opruimen en neerleggenâŚ
Dit is vinyl en meer een knoeimat maar wel makkelijk afneembaar. Ik weet niet of je hem ergens rechtop kan zetten bijvoorbeeld achter de bank of box
Als je een paar keer googlet speelmat speelkleed speeltegels etc krijg je allemaal Instagram advertenties daarvan. En als je daar dan op blijft klikken krijg je er steeds meer.
Zou je niet gaan voor van die grote puzzel stukken? En dan 9 stuks ofzo, dan heb je een behoorlijk formaat. Lijkt me dat een mat die je telkens oprolt altijd wel een beetje vervormt daardoor.
Dat is zo gepiept om dat neer te leggen en op te stapelen
Toen onze dochter van het boxkleed af ging hebben we het maar zo gelaten⌠voor ik het wist ging ze al tijgerend de hele kamer door, dus hoe groot een speelkleed ook zou zijn, ze had eraf gegaan.