Die briefjes hingen er bij ons ongeveer altijd en als het niet op de zelfde groep is zal het wel loslopen.
Ja bij ons hangt er ook vaker wel dan niet een briefje. Heb mijn kind er nooit thuis om gehouden en vaak de dans ontsprongen. Baalde alleen toen mijn zoon hardnekkige krentenbaard opliep toen 1 ander kindje het had, en toen hing er geen briefje. Maar met kinderziektes is het voor mijn gevoel altijd een soort van Russisch roulette.
@Boswandeling aangezien ze afgelopen donderdag al naar de opvang is geweest zou ik haar persoonlijk gewoon laten gaan. Tenzij je heel eenvoudig andere opvang mogelijkheden hebt. De incubatietijd van waterpokken is zo’n 2 weken, dus kan best dat je alweer terug bent van vakantie voordat ze eventuele klachten ontwikkelt
Ja precies, ik denk dat ik haar aankomende week maar gewoon laat gaan en hopen dat ze het niet krijgt of na vakantie.
Nog even terugkomend op de paw patrol film, weet niet meer of het daar in dit topic over ging of in een ander topic. Hij was helaas echt te eng voor mn 4 jarige (en 5 jarige vriendinnetje), ik vond zelf ook dat er echt teveel onnodig spannende stukken in zaten. Even een spoiler
Is het echt nodig dat Marshall een stuk of 5 keer bijna dood gaat en dat zn auto tot 2 keer toe kapot gaat. Vooral bij het laatste stuk dat Marshall van de rots af donderd dacht ik echt are you fucking kidding me, die film is zo goed als bijna afgelopen moet dit nou nog
Dit is zo wisselend denk ik… Mijn vierjarige vond hem heel leuk, alleen een beetje spannend in het begin voordat de pups de dino’s ontmoeten. En dat terwijl nieuwe films altijd spannend zijn
we hadden wel van tevoren gepraat over dat het in dit soort kinderfilms altijd eerst mis gaat maar uiteindelijk altijd goed komt, mss heeft dat bij ons geholpen ![]()
Ik denk dat het echt verschilt van kind tot kind, maar mijn 6-jarige en zijn (even oude) vriendje vonden hem inderdaad ook wel echt spannend. Daardoor wel ook meteen een stuk leuker dan de tv afleveringen, want die vinden ze ‘te kinderachtig’
Haha dat is wel een mooi bij effect dat het daardoor juist leuker werd!
Geloof idd wel dat het per kind verschilt, maar het viel mij als volwassene ook tegen
Ja dit had ik ook met twee shirts! Gekocht voor de zomer dat hij 1,5 was en hij draagt ze nu met 3,5 en ze zijn nog steeds oversized. Maar anderzijds zit zn jas van Next in maat 98 wel gewoon goed
Hebben jullie tips wat we als cadeaus kunnen vragen voor onze dochter die 1 wordt? We hebben nog geen andere kinderen.
Van ons krijgt ze een speelkeukentje. Van mijn ouders waarschijnlijk een schommel. Mijn schoonouders en ooms/tantes willen ook graag mooie cadeaus geven van 20/30 euro. Hebben jullie tips waar veel mee wordt gespeeld wat ook langer leuk blijft?
Voorleesboekje, eerste woorden boekje, zwembandjes, regenlaarzen, loopwagen, loopfietsje van puky (die vierwieler), duplo (dit blijft echt jaaaaaaren leuk), een houten insteekpuzzel.
Houten treinbaan
Ja bovenstaande zijn goede tips! Met de Fisher price boerderij wordt hier ook echt de hele dag door mee gespeeld.
Ja die boerderij heeft mijn kind nav jouw ervaring ook gekregen en is hier ook echt een hit @Fleecedekentje
Ik heb voor mijn vier jarige al een paar jaar de scoot en ride en echt de allerbeste investering ooit. Elke eurocent waard! Zoveel mee gespeeld en nog steeds.
Wil van hetzelfde merk (denk ik, want heel tevreden over) een “upgrade” maar welke hebben jullie genomen? En drie of twee wielen?
Neig nu naar deze: (kleur nog niet over uit)
Hij krijgt het 5 december van mama/omaklaas
Of hebben jullie een ander merk of een goede suggestie?
Misschien leuke uitbreidingen op het keukentje?
Mooie houten groenten/fruit set, setje met kook’textiel’ (schort, koksmuts, ovenwanten) of theeservies (die van little Dutch wordt hier nog steeds veel mee gespeeld).
Geen direct antwoord op je vraag maar de Scoot and Ride is niet van Micro toch?
Wij hebben wel een Micro (mini, maar lijkt op deze) en zijn daar heel tevreden over. Ze is nu 4. Maar weet niet zo goed op welke leeftijd ze “ready” zijn voor 2 wielen ipv 3? Misschien heeft iemand ander daar advies over.
En @lightbox de iets oudere kinderen (mijn zoon is 5) uit onze buurt en van school hebben eigenlijk allemaal een step met twee wielen. Ik wist niet eens dat ze deze hadden voor na 5 jaar!
Het is eigenlijk volgens de regels nog niet voor een eenjarige, maar magnetische tegels zijn hier echt een hit. Op de opvang speelde hij daar ook al mee en hij kan het niet opeten dus ik geloof het wel. Vind zelf de seizoensset en de object permanence box van grapat ook echt leuk, pakt hij ook elke dag. Kan alleen nog niet zeggen of hij het over een jaar nog steeds leuk vindt, hij heeft het nu iets meer dan een maand en nu nog wel iig😂
Magnetische tegels?