Mijn zoontje heeft 2 weken geleden waterpokken gehad en nu vallen de korstjes er een beetje vanaf. Hij heeft niet zoveel jeuk gehad gelukkig en niet echt gekrabd, maar nu zitten er op zijn voorhoofd van die putjes. Herkent iemand dit en is dat nog weggegaan/verbeterd? Kan me niet voorstellen dat dit niet blijvend is, maar misschien maak ik me zorgen om niks.
Hebben jullie tips voor brede schoenen? M’n kind heeft dus blijkbaar hele brede voeten, dus mijn idee van leuke Vans en Adidasjes vervalt want die zijn te smal. Hij heeft nu 1 paar van Shoesme, maar die vonden we nadat hij 5 andere paren had gepast. De man in de schoenenwinkel zei dat we waarschijnlijk om de 3 maanden nieuwe schoenen zullen moeten kopen, dus ben benieuwd of er ook wat goedkopere merken zijn.
En ook bijv regenlaarsjes, vallen die van Hema smal of breed?
Barefoot and more (webshop/in Arnhem) heeft een brede sectie. Bijvoorbeeld Belenka. Maarja das niet echt goedkoop ![]()
HEMA vind ik smaller vallen dan bijv scapino
Mijn zoontje ook, en die draagt nu fijne New Balance wide fit schoenen. Niet de meest hippe maar ze zitten wel goed.
Heb ze zelf wel in de grootste maat.
En deze van Sketchers
Laarsjes ben ik ook nog naar op zoek.
Ik ben ook fan van barefoot schoenen voor brede kindervoeten.
Je kan ook kijken bij Froddo via zalando en sommige modellen van Bisgaard.
Mijn dochter heeft ook brede voeten, qua laarsjes zou ik je bergstein willen aanraden. Gewone schoenen is (helaas) passen, passen, passen. Qua sneakers; Old school vans kunnen bij haar wel, andere modellen niet. New balance ook afhankelijk van het model.
Toen ze wat ouder was, kon ze ook goed in blundstone, maar dan zonder het blauwe inlegzooltje.
In de zomer Teva zodat er ruimte is bij het klittenband om te verstellen.
Het verschilt bij haar ook vaak per moment, de ene keer past een merk/model wel maar als haar voeten dan net weer veranderen door de groei, kan de zoektocht opnieuw beginnen.
Als ik het goed heb, woon jij in het zuiden toch? Is Veldhoven enigszins te doen? Daar ben ik voor haar een aantal keer goed geslaagd bij Hoera kinderschoenen.
Het is me helaas voor haar nog nooit gelukt bij een van haren of Scapino om passende schoenen te vinden, niet echt een bemoedigende boodschap met die schoenenprijzen ![]()
Nou als je nog iets zoek om een kind in de auto te vermaken vond ik de timio echt leuk! Had m gehuurd incl 10 discs. Heel fijn dat een 4jarige het prima zelf kan bedienen en die discs groot genoeg zijn om niet kwijt te raken op de achterbank. Ze heeft niets anders nodig gehad, dit bleef 2x 9 uur leuk.
Ik zag laatst dat Next wide fit voor kindjes aanbied!
Zara heeft veel barefoot schoenen nu!
Bij mijn zoontje is dit niet weggegaan. Hij heeft 2 plekjes op zijn neus, ook niet gekrabd maar toch een soort littekentje gebleven. Anderen valt het overigens amper op. Het is ruim een jaar geleden dat hij de waterpokken heeft gehad en mensen die hem regelmatig zien, vragen er nu soms naar omdat ze het voor het eerst opmerken.
Ik heb helaas zelf ook nog wat littekentjes er aan overgehouden. Maar begreep dat m’n moeder ook er niks aan heeft geprobeerd te doen qua crème ofzo toentertijd haha!
iemand ervaring met een hardloopkinderwagen? ik zit te denken aan de deryan bolt want die is niet zo duur én ook nog in de aanbieding nu ( Bolt Hardloop Kinderwagen Zwart | DERYAN), maar zie online net iets te weinig recensies om 'm te durven bestellen
lijkt mij wel chill om met baby te kunnen hardlopen, maar is dat in de praktijk ook echt zo?
Ja dit wilde ik ook tippen @Spaarlamp . Mijn peuter heeft afgelopen zomer de barefoot waterschoentjes van Zara heel veel gedragen en die waren echt top. Als hij dan op het kdv volle bak gespeeld had en ze waren vies maakte ik ze met een schuursponsje en wat afwasmiddel weer schoon en waren ze de volgende dag weer droog (en schoon echt als nieuw). Maar dit is meer een tip voor de volgende zomer haha
Ik weet niet hoe de andere barefoot schoentjes van Zara zijn.
Oooh die zien er ook nog wel enigszins leuk uit!
En @Denver dank voor jullie reacties al is het niet wat ik gehoopt had haha. Hopen dat het dan maar minder gaat opvallen. Hij had zo’n gaaf gezichtje altijd ![]()
Ik smeer elke avond met Cicaplast, hoop dat het werkt want ook hier veel putjes inderdaad
Is zo’n rekbare draagdoek iets? Ik heb een draagzak. Zoontje vond dat vreselijk. Ik kan niet heel lang mijn kindje dragen medisch gezien, dus om nou echt heel erg te investeren in een draagdoek/draagconsult zie ik niet zitten
Ik vond de rekbare doek geweldig! Heel veel gebruikt.
We zijn aan het nadenken voor een verjaardagscadeau voor een 1-jarige. Wat is er zo leuk aan die stapelstein stenen? Wat doen jullie kids ermee?
en is het het waard?