Stapelen, door de kamer gooien, gebruiken als bakken, opstapje om op de bank te klimmen, er op zitten.
Welke heb jij? ![]()
Ik heb het gegeven voor eerste verjaardag, maar wordt pas vanaf 2e verjaardag eigenlijk gebruikt. Daarvoor alleen voor zitten/staan. Recent ook met bijvoorbeeld parcours, dingen met kleur sorteren, er vanaf springen, erin draaien, scheppen, en fantasiespel.
Die van Bykay. Via Vinted gekocht! Kan prima in de was namelijk ![]()
Ja, echt heel blij mee geweest bij de tweede en veel gebruikt om m’n handen vrij te hebben. Ik had een draagdoek van pure baby love.
Je kan dit prima tweedehands kopen als hij weinig en goed gebruikt en gewassen is, maar je wilt niet dat de rek eruit is dus iets dat al voor meerdere kindjes lang is gebruikt is minder fijn.
Hmmm mijn kind had op een plek in het gezicht een wat forsere ‘waterpok’. Ze heeft er niet eens aan gekrabt, maar er is toch een deukje achtergebleven. Nauwelijks zichtbaar, maar als je er op let wel te zien.
Heeft iemand een goede ervaring met een winkel waar je een speenkoord met naam kan bestellen?
Ik heb ook een draagdoek - en zak - en ben er heel blij mee maar vind het idee wel hetzelfde dus als je kindje een draagzak niet fijn vind dan denk ik een draagdoek ook niet? maar je kunt er een via Vinted kopen om te proberen, ik heb de Najell wrap.
Atelier Pomme!
Hmm misschien het proberen waard ![]()
Ik zie een beetje op tegen onze vakantie naar Italië met peuter en 20 weken zwanger
iemand nog gouden tips? Behalve alles loslaten en vooral geen strijd maken om kleine dingen.
Jaaa geen idee hoor. Een draagdoek leek voor mijzelf wat fijner/makkelijker dragen dan een draagzak.
Ik ben in december uitgerekend van nummer 2. Misschien vindt zij het wel heel fijn ![]()
@DikkeKip ik vind een draagdoek juist heel anders dan en draagzak. In een doek zitten ze veel meer geborgen, de armpjes zitten ook in de doek en er kan een stuk doek over het hoofdje. Ik vind ook dat ze in de doek strakker tegen je aan zitten dan in de zak. Mijn 2 maanden oude baby leeft zo’n beetje in de draagdoek (het is dat ik er niet mee kan slapen anders had ie het snachts ook zeker weten gewild), dus ik zou er zeker een kopen!
Edit: draagdoek kan ook vanaf de geboorte, draagzak is dan vaak nog te groot
Waarom zie je er tegen op? Italië is juist fantastisch met kinderen.
Mijn dochter is jonger maar ik vond dit makkelijk vorige maand in Rome en tropea.
Op restaurant direct eten voor kind bestellen en dat zo snel mogelijk laten komen. Ze at alles zelfs risotto met zeevruchten, eens zij door haar maaltijd was dan konden wij meer op ons gemak eten.
Speelgoed mee op restaurant waar kind makkelijk mee kan spelen en even zoet mee is.
Maak gebruik van je privileges als (zwangere) moeder. Ik heb nergens moeten aanschuiven of zeer kort voor plekken met lange rijen.
De ijsjes helpen om af te koelen maar je kan er een activiteit van maken door je zoon te laten kiezen
Kijk of je een (binnen)speeltuin in de buurt hebt, ik had het ontdekkingsmuseum van Rome gevonden online en heb makkelijk tickets kunnen boeken voor twee uur (gekoeld) speelplezier.
Als je dingen opzoekt of Google, probeer dan in het Italiaans te doen. Vond zo leukere dingen dan gewoon Engels.
Waar zie je tegenop? De reis, je energielevel, peutergedrag?
Oh en zo’n draagbare en oplaadbare ventilator is je redding en beste vriend in de hitte. Heb ze niet alleen met mijn dochter maar ook vreemde mensen gedeeld.
![]()
ik ben he-le-maal klaar met onze Camelbak Eddy fles (rvs). Hij gaat steeds lekken. Zowel uit de tuut, als soms uit de ring van de dop. Ik heb het idee dat het komt doordat er druk in de fles komt vanwege temperatuurverschil. Komt dit jullie bekend voor?
Ik heb al geprobeerd er minder koud water in te doen, maar ja, bij een geisoleerde fles is koud water natuurlijk wel het idee. Ik zie niets geks aan de afsluitring en ik heb het tuutje al meermaals vervangen. Dus ik zou die ring nog kunnen vervangen maar eigenlijk ben ik al helemaal klaar met dat ding.
Het is al vaker gegaan over fijne RVS flessen voor kids, maar kan nog even iedereen zijn tips delen voor flessen die ECHT NIET LEKKEN
Hoeft verder niet geïsoleerd te zijn.
Zit nu te kijken naar Klean Kanteen met flip sport cap. Volgens mij kwam die tip hier van het forum?
De camelbak van mijn dochter was op een gegeven moment gewoon echt versleten, merk het aan mijn eigen camelbak ook. Altijd met de hand afgewassen, geen gekke dingen mee gebeurd en ook niks zichtbaar maar hij is gewoon op ofzo. Ze zijn wel allebei een jaar of 2 heeeeel veel gebruikt. Ik ben tot nu tevreden over de Ion8 400ml rvs fles met een rietje erin. 3 maanden in gebruik en nog 0 lekkage.
Ik heb voor mijn kinderen de Eddy+ Camelbak RVS beker, maar herken het lekprobleem niet eigenlijk en worden dagelijks veel gebruikt. Heb je de siliconenring wel eens bekeken of vervangen? Misschien zit daar het ‘m in? Oh ja… ik doe gewoon kraanwater op koud zetten, niet ijskoud, bedoel je dat met drukverschil?