Wij hebben eergister de vaccinatie voor 5 maanden gekregen en wij geven sinds een paar dagen(zaterdag) andere Vit2 druppels, eerst die van Kruidvat en nu die van Laveen op olijfolie. Het lijkt wel alsof we een ander kind hebben?! Mega veel gillen, grommen, absurd veel poepen zelfs voor hem, niet meer doorslapen, flesjes na 2uur nog overgeven en vannacht en vorige nacht ook echt wakker wakker en gillen en onmogelijk in slaap te krijgen. Vannacht maar een fles gegeven wat we sinds week 6 al niet meer doen maar klinkt dit herkenbaar? Ik denk overigens niet dat het door de vaccinatie komt aangezien het ervoor al begon en ook 0 koorts.
Dat vele poepen kan misschien komen door dat er olijfolie in de druppels zit? Kan misschien buikpijn geven waardoor hij zo onrustig is? Ik zou dan weer terug gaan naar de druppels van Kruidvat als dat altijd goed ging.
En misschien was hij sowieso al een beetje ziek aan het worden en versterkt de vaccinatie dat. Wel sneu altijd.
Ja we gaan er sowieso meteen mee stoppen, dank je wel!
Geven jullie dan geen olijfolie aan je kind? Ik doe/deed dat altijd door de groentehap zodat hij goed kon poepen en extra vet kan bij hem geen kwaad ;).
Zat net in een niet kind topic dit te vragenâŠ
Is het ook leuk om naar Disneyland Parijs te gaan als je niet echt iets met Disney hebt? Ik ben er zelf helemaal niet van maar vrienden willen samen met ons en ik vind dat wel weer gezellig. Maar ik denk dat Donald Duck ofzo in de ogen van mijn kind (dan 4) gewoon een enorme (misschien wel enge) eend is⊠Maar denk ook van ja misschien is een niet zo intens huisjes park leuker om te doen als tegenvoorstel.
Nee, maar ons kind had rond die leeftijd geen moeite met poepen en extra vet niet perse nodig.
Nee mijn kind poept al zoooooveel van zichzelf ![]()
Ik denk dat de vraag meer kan zijn: heb je iets met pretparken? Als ja dan is het helemaal prima met kind, als nee dan misschien niet. Maar zie geen hard pass redenen om niet met een vierjarige naar Disneyland te gaan. Tegelijkertijd: wel duur en ze krijgen er nog niet heel erg veel van mee. Wij gaan elk jaar naar de Efteling en pas dit jaar had mijn vijfjarige dat ze het sprookjesbos écht ervaarde. Maar de jaren ervoor vond ze het ook gewoon heel leuk.
Tldr als je vrienden graag naar disney willen en je zelf ook pretparken leuk vindt, zie ik geen enkele reden om niet te gaan
Een dagje vond ik leuk, maar als je er niet zo veel mee hebt zijn meerdere dagen wel vermoeiend vind ik.
Heeft iemand al eens bij Lillemoon besteld?
Ik vind het best prijzig maar heb een mooi geboortepakje gezien. Ben benieuwd hoe de kwaliteit is
Ik heb nog niks besteld maar wilde hier ook een geboortepakje halen! Maar tip als je gaat bestellen, via social media zag ik dat ze nu 15% korting hadden met de code LILLEMOON15
Zag wel in verschillende tiktok filmpjes positieve verhalen en goede recensies op trustpilot dus ga het denk ik gewoon proberen
Iemand nog gouden tip voor wide leg/straight zwangerschaps jeans zonder zoân stoffen buikband Ă©n zonder strikje/touwtje? NEXT is continue uitverkocht in mijn maat, bij ASOS en H&M is M te kort en L te breed ![]()
Als ik echt niks kan vinden ga ik overstag voor die van Most Wanted met strikje. Ik voel me écht niet mezelf zonder jeans dus ben echt dringend op zoek haha!
Kan je die broek van Next niet bestellen via Zalando? Ik slaag daar altijd als het op hun eigen website uitverkocht is.
Nee, daar is mijn maat ook constant uitverkocht! Heb reminders voor op voorraad aangezet maar in de afgelopen weken maar ééntje had (en gemist natuurlijk).
Edit: net ineens schoot de Mango me nog te binnen! De laatste poging ![]()
Iemand een tip voor een boekje om voor te lezen rondom het thema âelkaar geen pijn doenâ (slaan, schoppen, duwen, haar trekken). Leeftijd 4 jaar maar mag ook wel op peuters gericht zijn want hij is wat jong op het gebied van taal/emotioneel.
Heeft er iemand goede (of slechte) ervaringen met MyPelvi?
Tip: ik kwam er vandaag achter dat de intratuin regelmatig leuke kinderworkshops organiseert voor een paar euro. Net een plekje gereserveerd voor in de herfstvakantie.
Ik zei hier gister dat hij wsl zo gilde door de vit d op olijfolie basis en ik had gelijk
deze nacht was zoveel beter!
Wie weet er fijne hemdjes voor jongens die een beetje breder vallen? Die van de zeeman en wibra zijn zo smal dat ik voor mân grote 3 jarige maat minimaal 116 moet kopen omdat die dan wat minder strak zitten dan zn eigen maat 104/110.