Wie heeft de tip voor smalle kinderen? Dochter begint nu met bijna 4 ivm medische situatie een ander postuur te krijgen en blijkt juist erg smal. Is name it nu inderdaad erg smal? Meer merken?
Ik wil graag een EHBO-cursus voor baby en kind volgen. Ik ben een beetje laat en er is nu nog plek voor de praktijkdag vier weken voor de uitgerekende datum. Is dat een beetje te doen fysiek maar ook cognitief? Ik merk dat ik nu (28 weken) al behoorlijk over grenzen heen ben en maar weinig kan lezen en onthouden en volgen. Anders kan het pas als het kindje geboren is, maar ik weet niet of ik me dan per se beter voel + wat als ik de ehbo eerder nodig heb.
En heeft er iemand echt baat gehad bij die cursus?
Het ging hier toch laatst over die pompoms plakken? Dit pakketje van de Hema vind mn kind van 4 echt heel erg leuk. Ook een ander Hema knutselpakket met zeemerminnen en folie plakken is een enorme hit (2 pakken er doorheen gejaagd in een weekend
)
Ik heb de cursus gedaan toen mijn kind iets van 3 maanden was. Ik vond het prettig om 'm gedaan te hebben en het gaf mij ook meer kennis en zelfvertrouwen toen ze zelf ging eten bijvoorbeeld en ik het verschil wist tussen verslikken en stikken en wat ik in laatste geval zou moeten doen. Maar heb het in 3 jaar nog niet nodig gehad gelukkig, mijn man toevallig een paar weken terug toen kind iets in haar neus gestopt had.
Ik denk dat een EHBO cursus voor iedereen een goed idee is maar het is geen must. Zou het niet zo kort voor de uitgerekende datum doen als je nu al merkt dat je dingen niet echt meer opslaat.
De vragendokter (instagram zelfde naam) heeft een cursus āhet zieke kindā. Ik denk dat je daar vaker iets aan hebt, voor VGZ verzekerden is die nu gratis: Scholing over eerste hulp bij ziek kinderen
Dat is denk ik heel persoonlijk qua ervaring⦠ik ben zelf nu ruim 38 weken zwanger en merk 0 verandering qua dingen lezen&onthouden/geen last gehad qua mijn werk (ben met 36 weken met verlof gegaan maar ging fysiek & mentaal nog prima). Als je dat nu al merkt, zou ik denk ik niet de cursus zo laat plannen en mogelijk hik je er dan ook tegenaan tzt. Ik wil graag de ehbo cursus gaan doen als de baby er is, in mijn verlof nog dus de komende maanden ergens. Lijkt me altijd wel nuttige informatie.
Ik heb de cursus gedaan toen mān kind ongeveer 3 maand oud was. Ik ben blij dat ik de cursus gedaan heb. Heb geleerd hoe je een kind moet reanimeren, wat te doen als kind stikt etc. Ook heel veel info over wat je moet doen als kind zich verbrand bijvoorbeeld. Voordat ik de cursus dag had moest ik eerst een theorie examen doen en die kan ik nu ook nog inzien met antwoorden. Ik vond het veel info maar wel goed te doen
Ik heb hem pas gedaan toen mijn baby 3 maanden was met mijn partner. Ik vond dit prima. Ik wou vooral met zekerheid aan hapjes kunnen beginnen en weten hoe te handelen als ze zou stikken bijv. Ik ben erg blij dat ik het heb gedaan, veel geleerd.
Ik ook met ca. 3 maanden en dat was prima. Ik vond het toen al best een lange dag en ook best fysiek met reanimatie op de grond, had mezelf dat niet zien doen tijdens mijn verlof en had denk ik ook niks onthouden. Je krijgt al zooveel info tijdens de kraamweek. Eerder ook niet nodig gehad.
Je hebt overigens de Rode Kruis app, daarin kun je snel opzoeken wat je moet doen bij medische problemen.
Heeft iemand toevallig ook de elektrische fiets van Popal, model Daily Dutch Prestige? Weet iemand welk merk voorzitje daarop past?
Name it, inderdaad. Shoeby valt ook smal. En Sweet petit van Prenatal. Mijn smalle dochter van bijna 4 past daar goed in. Ze is wel gemiddeld lang. Ik zoek ook wel broekjes uit die ook leuk zijn als ze wat korter vallen en dan met lange sokken.
Nog een aanrader voor ārustigeā tv: Snoopy! Weer ontdekt door Snoopy in Space. Staat op Apple TV.
Ik heb hem gedaan toen ik 7 maanden zwanger was en moet zeggen dat ik er niet heel veel meer van weet. Mijn vriend wel. Achteraf zou ik er ook voor hebben gekozen om het te doen als de baby een paar maanden oud was. Dat hadden we toen niet gedaan omdat we het leuk vonden om samen te gaan en dat kon niet met een baby.
Sissy boy broekjes vind ik smal!
De flared legging broekjes van de zeeman vallen ook smal. Mijn dochter is ook heel smal, maar wel lang. Ik zet bij haar heel vaak een klemmetje achterin haar broek, anders zakt alles van haar billen af.
@Feather @VanderWoodsen @Clarity @JustinBieber @Ouioui @roeptoeter
Ik doe het even zo want het waren een beetje eensgezinde berichten. Echt bedankt voor jullie reacties, zo fijn om ervaringen te lezen als je zelf onzeker of verward bent. Ik heb even nagedacht en besloten om het 3,5 maand na de uitgerekende datum te plannen. Ik maakt me een beetje zorgen over of ik dan wel de headspace zou hebben, maar het is een feit dat ik het nu niet heb. En inderdaad, zonde als ik dan alsnog alles vergeet ook al zou ik het halen.
Ik heb me aangemeld voor de cursus van de Vragendokter, voelt toch wat relaxter om door te nemen en wel fijn dat ik iets kan doen alvast. De app van het Rode Kruis had ik al maar was die natuurlijk wel vergeten dus goede reminder.
Nogmaals bedankt, fijn om iets voor me uit te kunnen schuiven zonder zorgen!
Godverdomme zeg zit ff te kijken om een nachtje naar dat hotel beekse bergen te gaan maar wat een prijzen zeg
Niet normaal
Tijdje terug was er een actie bij de ah. Misschien zoiets in de gaten houden? Alsnog duur maar vond het wel heel leuk. En echt mooie, schone kamers!!
Ja een week in het buitenland is onderhand net zo duur, echt niet normaal.
Ja ik ga eind van de maand een nachtje en dan heb ik last minute ākortingā, maar alsnog even mijn ogen dicht gedaan bij betalen
. Luxe problemen natuurlijk.
Het is ook echt belachelijk.
Ik was aan het kijken naar een tenthuisje bij camling de Paal, ā¬700 voor 2 nachtjes??
En dan heb je niks sjieks heš