Misschien weet je dit al maar ik zag dat je een ikea ledikantje hebt? Je kan bij ikea zo’n ‘hekje’ kopen nattapa
Jaaa had ik gezien inderdaad, thanks! ![]()
Afgelopen vrijdag omgebouwd en die nacht hing hij dus half in paniek uit bed. De rest van de nachten/dutjes geen problemen gehad. Mocht het weer gebeuren en/of we gaan over naar een ander bed dan kopen we hem wel ![]()
Hier dus ook exact sinds de zomertijd. Ik laat me er nu door AI doorheen coachen hahah, want in de deuropening zitten was ook geen handige oplossing. Maar so far lig ik met een dichte deur op mijn eigen bed af te wachten met wat protest af en toe
Puky! Als ze nog gemaakt worden de aluminium variant want die is lichter en dus makkelijker om te leren fietsen. Kwaliteit zijn we erg tevreden over!
Ik heb als cadeautje voor m’n dochter d’r 4e verjaardag voor iedereen (5 kindjes) een magnetische waterballon.
Ik heb tijdens het feestje een foto gemaakt met de instax en die met een klein magnetisch frame gedaan die ze bij hema hebben. En ze hadden een pinata kapot geslagen dus ook een zakje snoep daar uit in het tasje.
Zakje chips of iets anders van eten. Of potloden/stiften, kleurboek?
Van die cheap ass potloden en stiften doe ik altijd gelijk weg. Komt geen pigment af van de potloden en de stiften maken vlekken die er nooit meer uit gaan in de was. Echt verspilling is het.
Dit! Geen kind heeft ooit fijn gekleurd met die kleine potloodjes die je bij een traktatie of een pannenkoekenrestaurant krijgt. Bij zo’n restaurant is het voor het moment okee, maar daarna doen ze er nooit meer iets mee.
Ohh ja dan beter niet. Anders misschien stoepkrijt?
Ik hou ook niet van al die rommel en dacht bij potloden/stiften daar kun je nog echt iets mee en uiteindelijk gaat het op.
Het enige waar ik blij mee zou zijn is een staaf stoepkrijt met een leuk lintje. Rest is (sorry voor deze ongenuanceerde mening) bijna allemaal goedbedoelde rommel. En snoep en chips is ook zo onnodig, ze hebben vaak al genoeg gehad op t feestje zelf.
En pleaseeee niet de zoveelste verpakking bellenblaas!
Ik ontfutselde en verstopte die bellenblaas altijd in het (afgesloten) gootsteenkastje. Maar dat hebben ze dus laatst ontdekt.
“Whooooo mama, we hebben echt superveel bellenblaas hier”.
Ik maak wel eens van die tasjes voor na het kinderfeestje (kinderen willen dat altijd supergraag) en kan altijd best leuke dingen bedenken. Stickers doen het altijd goed en gaan op, ik heb ook wel eens een pak glitter gelpennen gekocht en dan in elk zakje er 1 gedaan, bellenblaas (vind ik wel leuk, maar niet die hele kleine), doosje smarties, een uitgeprinte kleurplaat, toen mn zoontje een Pokemon feestje gaf voor iedereen een pokemonkaart. Vond het ook altijd leuk om die zakjes samen met kind te maken/ samen te stellen.
Heeft iemand hier toevallig weleens een bedhuisje van Petit Amelie in elkaar gezet? Is dat te doen in je eentje?
Niet die van petit amelie maar wel een andere. Ik heb best wat kluservaring maar vond dat best wel lastig omdat je grote delen moest vasthouden maar ook moet vastschroeven dus je komt net een paar handen tekort. Ben er zeker 3 uur mee bezig geweest terwijl je met z’n 2en een uurtje bezig was geweest.
Oh ja ik hoor het al
wacht wel even tot ik weer een extra paar handen heb dan
We worden doorverwezen naar het audiologisch centrum om allerlei dingen uit te sluiten waarom onze 2 jarige nog niet praat. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Ik vind het best spannend en heel confronterend ![]()
Geen persoonlijke ervaring, maar zoontje van een vriendin had dit ook. Heeft uiteindelijk buisjes gekregen en toen was alles opgelost. Praten ging ook ineens in rap tempo en achterstand heeft hij snel ingehaald.
Ofwel: het hoeft niets engs te zijn. Succes
snap heel goed dat je dit spannend vindt.
Mijn dochter is nu ook 5 en heeft vorig jaar toen ze 4 werd een BikeFun fiets gekregen. Hebben niet specifiek een merk uitgezocht. We zijn naar de Halfords met haar gegaan en daar heeft ze wat getest en zelf een uitgezocht die ze mooi vond. Ze fietst er nu nog steeds op. We zijn er heel tevreden mee. Is een 16 inch. Dat was toen iets groot, nu perfect. Zadel staat wat lager en daardoor kan ze met haar voeten zo bij de grond. Ze draagt maat 110 nu. Weet niet hoe groot ze precies is.
Deze heeft ze:
Wij zijn 2 jaar geleden bij Auris terecht gekomen om dezelfde reden. Ik was vooral heel blij omdat er voor je gevoel iets gedaan/gecheckt wordt, maar snap dat je het ook heel spannend vindt!
Het gehooronderzoek ging zo: kind zat op schoot en kreeg links of rechts een geluid te horen. Bedoeling is dat kind in de richting van het geluid kijkt, en wordt dan beloond met een korte animatie op een scherm. Daarna nog een testje met dopjes in de oren, waarbij ze volgens mij checkten of het trommelvlies goed meetrilt met bepaalde tonen. Het onderzoek was bij ons niet zo’n succes qua afname, maar ze waren heel lief en we hebben het toen een paar weken later nog eens kunnen doen. Ze hebben veel ervaring met jonge kinderen en zijn daardoor ook wel wat gewend! Als je meer wilt weten of vragen hebt mag je altijd een DM sturen hoor
.