Tips, ervaringen & aanraders #11

Heeft iemand tips voor een campingbed? Er zijn er zoveel. Wil wel echt een campingbed en geen deryan tent.

Ik heb eentje van qute met een handig inklapsysteem. Loeizwaar maar wel fijn.

2 likes

Wij hebben er een van Novi, redelijk compact mee te nemen en gewoon prima. Niet zo duur ook.

3 likes

Wij hebben ook een bedje van Novi, betaalbaar maar prima bedje

Volgens mij zijn ze allemaal een beetje hetzelfde. Ik heb er een gratis af te halen.

4 likes

Over camping bedjes gesproken. Mn peuter slaapt in zo een als we bv bij mijn ouders slapen. De baby ligt er echt niet graag in. Is dan zo’n tentje handig wat meer geborgenheid mss brengt?

1 like

Is denk ik super afhankelijk van het kind. Ik heb vriendinnen waarvan het kind ab-so-luut niet in zo’n tentje wil en onze baby vindt het helemaal prima. Zou je hem eerst kunnen lenen van iemand om te testen?

4 likes

Ik heb er 1 van Qute die ik 3 kinderen/8 jaar zonder problemen gebruikt heb. Deze: Qute Q-Dream Easyfold Campingbed - Voor pasgeborenen tot 40 maanden - Ebony | bol

2 likes

Zijn dit nou de befaamde bellenblaasvlekken?:sweat_smile: Ik vind het zo donker

1 like

Mijn dochter had toevallig ook dit soort vlekken deze week nadat ze door de bellen van een ander kind was gelopen. Ik had nochtans alles uitgespoeld. :sob:

1 like

Lief van je! Maar ik woon in Limburg
Ik ga dan het Qute campingbed kopen als vele goede ervaringen hebben.

1 like

aeromoov! snel en gemakkelijk op te zetten (echt binnen paar seconden, met andere bedjes heb ik toch vaak meer gedoe gehad), compact & licht (5 kilo maar). Allen belangrijke criteria vond ik voor een meeneembedje.

1 like

Wij hebben deze maar vinden deze juist erg onprettig. Hij is lager dan andere bedjes, kleiner (dus ze kunnen er minder lang in) en de zijkanten staan een beetje scheef naar buiten waardoor je er altijd tegenaan staat. Meenemen is inderdaad handig, maar dat weegt voor ons niet op tegen de nadelen. Vind die van Qute veel fijner persoonlijk!

3 likes

Voor de mensen in een 50/50 co ouderschap: hoe hebben jullie de dagen verdeeld?

2 likes

Ja kan m van een collega lenen van de zomer dus dat lijkt me een goede oplossing!

De bugaboo stardust vond ik superfijn. Licht, makkelijk opklapbaar en goed matrasje.
Is wel maar tot 2.5 jaar geloof ik.

2 likes

Ah ja dat ervaar ik niet na vele vergelijken, blijft dus ook heel persoonlijk wat je het fijnste vind denk ik!

1 like

Hier zien ze er meestal grijzig uit zoals dit:

Hier zie je ook iemand met de vlekjes van jou. En daar zeggen ze dat het paardenbloem is.

Aahh geniaal. Ze heeft paardebloemen geplukt met oma :joy::joy:

Omg nu je het zegt! Klopt inderdaad dat ze diezelfde dag ook paardenbloemen heeft geplukt.

1 like