Tips, ervaringen & aanraders #11

Waarom zou dat volgens jou niet kloppen? Het staat er gewoon duidelijk en je hebt niet overal de keuze uit drie afstanden.

@de rest; ik sla nog een jaartje over denk ik en dan kijken we volgend jaar wel weer!

Ik heb deze lang gebruikt voor beide kinderen, ook snel weer te vervangen bijv na intensief gebruik, of schimmel/kwijtraken.

Lekt niet als je het ondersteboven houdt. Ik ben wel op zoek gegaan naar plasticvrije alternatieven maar ik kon geen goede vinden helaas

2 likes

Heeft iemand ervaring met Bikeflip?

2 likes

Die mio van Mepal gebruikte ik onderweg! :ok_hand: maar eigenlijk ging hij vrij snel uit een open beker enzo drinken dus ben heel snel naar een drinkfles van Trixie gegaan van rvs. En afwisselen is goed!

2 likes

Dank jullie wel allemaal!!

Ja! Wij zijn heel tevreden. Als er iets met de fiets is kan je er meteen mee terug. En heel fijn om gewoon te kunnen ruilen als ie niet meer past

Mijn kind is 4 en heb ik wel ingeschreven. Maar op de tweede dag is ook zijn schoolreisje? Die avond gaan we sowieso overslaan want dat lijkt me teveel van het goede. Ben heel erg benieuwd hoe hij het gaat vinden.

Heb je er uiteindelijk een gevonden die goed werkt bij een boxspring? Ben zelf nu op opzoek

Ik weet even niet welk topic het handigst om dit te vragen, maar het gaat om het volgende: ik wil met Koningsdag dingen verkopen, voornamelijk zomerkleding. Hoeveel zouden jullie daar voor vragen/betalen? Het meeste is van Zara, en allemaal in goede staat en maar 1 seizoen gedragen.

Ik deed vaak 1 tot 3 euro afhankelijk hoe goed het eruit ziet. En soms vroeg ik ook wat zij er voor wilden geven.

5 likes

Ik zou bundels maken, 10 korte broekjes in dezelfde maat voor €15 ofzo. Een beetje Vinted prijzen.

3 likes

Ik zou niet verwachten dat je hetzelfde krijgt als op vinted. Maar je bent wel in 1 dag overal vanaf. Ik vind het leuke van koningsdag het onderhandelen dus zou niet een vaste prijs doen voor dingen. En sowieso een beetje met je kopers meebewegen. Aan het einde van de dag alles lekker weg doen voor weinig.

5 likes

Ronde prijzen en dan afhankelijk van hoe graag je ervan af wilt de hoogte, 5,- voor tops 10 voor broeken denk de max

2 likes

Als je een fatsoenlijk bedrag wil krijgen is Koningsdag niet handig, voor snelle verkoop wel.

6 likes

Ik heb vorig jaar alle kleding €1 gedaan. Dat verkocht goed! Maar zelfs toen bleven Hema truitjes liggen, de merken waren er zo tussenuit :sweat_smile:

2 likes

Thanks allemaal, dat moet goedkomen!

1 like

Vorig jaar werd bij mij kleding echt niet verkocht. Ze wilde 0,10€ betalen voor nog goede kleding. Vervolgens op Vinted een stuk beter verkocht.

Heeft iemand tips om een kleuter te leren zelfstandig aan te kleden? Ik weet niet of mijn kind gewoon lui is of het echt niet snapt maar het lukt ons maar niet het haar zelf te laten doen. Vooral shirts en truien uittrekken zijn lastig, en ook met aantrekken komt ze nog regelmatig in de knoop met alle gaten. Iemand handige trucjes om dit te leren? (Ik ben al bezig met geduld kweken om te wachten terwijl ze het probeert).

3 likes

Zit je kind al (lang) op school? Kleding aantrekken is echt iets dat mijn kinderen op de opvang en school hebben geleerd. Thuis laten ze zich ook heel graag helpen, maar daar hoeven de juffen ze niet meer te helpen, voor zover ik begrijp. Verkleedkleren trekken ze wel graag zelf aan en uit trouwens, dus misschien kan dat het oefenen wat leuker maken dan de gewone kleren?

1 like

Die van mij begint nu pas interesse te hebben in zelf aankleden en over 2 maanden is het zover.

Probeer er een spelletje van te maken. De oudste leert de jongste ook ea dus dat scheelt.
Shirts blijven lastig.

Ben met de broek er ook nog niet uit of schuif of drukknoop nou makkelijker is om zelf dicht te doen.
Sokken gaan goed, broek soms achterstevoren als het geen knopen/rits heeft.

1 like