Quax? Is een Belgisch merk en doen twee keer per jaar stock sale.
Wat vind je zo geweldig aan de bednest? Wij hebben ook nog een co sleeper nodig.
Hij is mooi (haha) en compact. Hij kan zowel heel hoog als heel laag. Ik heb zelf een heel laag bed en dat redt hij bijna in de vereiste afstand tot het matras. Maar hij kon ook prima toen het bed op klossen stond. De zijkanten maken super makkelijk los, ik doe dat echt met één hand in het donker en zet ze ook zonder kijken weer vast. Daarnaast klap je 'm makkelijk in om mee te nemen als je ergens anders gaat slapen. En hij heeft een fijne refluxstand. Via bednest website hebben ze 'm weleens in gebruikte staat voor 250 euro.
En makkelijk mee te nemen!
@Ladyhawke @flalamingo Helemaal eens met @Feather over de bednest. En nadien is hij ook perfect als opslag-bak/verlengde van je nachtkastje zo vlak naast je bed (grapje natuurlijk maar hij doet wel dienst als precies dat op dit moment bij mij
)
Wat zouden jullie de handigste hor oplossing vinden met een kind van 2,5 dat constant naar binnen en buiten gaat de tuin in?
Ik heb het liefste een schuif hordeur maar dat gaat hem echt niet worden, die gaat die sowieso niet elke keer open en dicht willen/kunnen doen.
Ik dacht dan zelf aan een hor met van die magneten in het midden, waar je dus gewoon doorheen kan lopen en het weer dichtgaat. Lijkt me ook handig met de katten en hond.
Iemand een goed idee?
Hoezo gaat hem dat echt niet worden met 2,5? Hier ging dat vorig jaar prima… paar keer helpen herinneren dat hij weer dicht moet maar verder kon hij hem prima open en dicht maken. Qua dieren heb ik geen ervaring, maar dan lijkt mij magneten idd de makkelijkste optie om zelf niet steeds op te moeten staan.
De schuifhordeuren die ik ken, gaan allemaal zo stroef dat dat lastig wordt. En ken m’n kind langer dan vandaag, dat ding blijft vaker open dan dicht staan.
Bedenk me nu ook net dat je ook nog een hordeur met een dranger kan plaatsen natuurlijk, die kan je gewoon open duwen en dan gaat die weer dicht. Minder makkelijk voor de dieren maar das niet zo erg.
Wij hebben ook een hordeur die open schuift en kind 2,5 doet dat inmiddels soepel. Bleef eerst altijd open staan, maar inmiddels dot hij het keurig. En kat kan er toch onderdoor kruipen. Dus dat is top!
Heeft iemand ervaring met deze zwangerschapslegging van Nike?
https://www.zalando.be/nike-performance-one-78-tgt-legging-blackwhite-n1241e1x1-q12.html
Ik kocht hem een paar dagen geleden met flinke korting op Zalando.
Alleen merk ik dat hij best warm is, en dat het lijkt alsof ik niet meer veel ruimte heb bij m’n buik (ben nu 24 weken ver). Ik vraag me af of hij nog mee kan tot het einde van m’n zwangerschap? En richting zomer niet te warm wordt? Aan de andere kant zit hij extreem comfortabel, ik voel gewoon niet dat ik iets aan heb.
Ik zocht een goede zwangerschapslegging en had er al verschillende online besteld van goedkopere merken, maar je kon er steeds doorkijken
En ik wil er wel mee naar buiten kunnen. Met deze heb ik hier geen last van.
Ik vond hem qua maat wel wat klein vallen maar volgens mij heb ik hem wel tot het einde gedragen. Een korte vond ik ook super trouwens! Vaak wel te koop op zalando lounge. Verder was ik erg tevreden met de legging van Oysho. Die heeft ern wat langere/ruimere buik.
Ik heb deze, die is volgens mij net weer anders?
https://www.zalando.nl/nike-performance-legging-black-n1241e1x1-q11.html
Heb ik m’n hele zwangerschap in geleefd zodra ik thuis was, heeerlijke legging. Schijnt niet door. Heb ‘m maar tot 34 weken gedragen want toen was ik al bevallen, maar denk dat hij prima nog tot het einde door kon.
Ik draag hem nu na de zwangerschap nog steeds. Staat nu aan de achterkant een klein beetje open bovenaan, maar omdat hij zo hoog zit is dat niet erg en je draagt er toch een shirt over. Echt een top ding haha.
Ik vond die sportlegging van h&m ook heel fijn, heb die echt tot het einde gedragen en schijnt niet door.
Weer een knutseltip ![]()
Een elastiekje om het midden van een schuursponsje binden. Verf er op en stempelen maar!
Zo lijkt het net puddig, maar we hebben vanochtend badklei gemaakt. Heel eenvoudig met
dit recept.
Vanmiddag dus tijd voor een uitgebreide badsessie
Ik heb hem en echt zoveel aangehad, ben 4 dagen geleden bevallen maar tot het laatst gedragen. Had mijn normale eigen maat besteld!
Ik zoek zwembandjes voor een 1,5 jarige die niet afglijden over een uv-pakje. Heeft iemand de gouden tip? Had van die dure schuimrubberen gekocht want leek me veilig en goede verhalen over gehoord maar die zakken dus echt af met een uv-pakje. Staat overigens ook in een waarschuwing als je de verpakking opent (altijd fijn dat het ook op de site staat…) en bewaren we dus maar voor het binnenzwembad ooit.
Wij hebben 'm! Heel tevreden, maar nu pas net in gebruik met newborn. Had hiervoor de ‘echte’ trip trap dus kan goed vergelijken qua kwaliteit. Prima stoel!
Ik vroeg hier een tijdje geleden naar ervaringen over een leertoren voor aan het aanrecht. Toen een paar reacties opgekregen en ik heb een ette tete van Marktplaats weten te vissen voor een paar tientjes. Ik wilde even melden dat het echt een megahit is en m’n zoontje wil er werkelijk de hele tijd in wil staan en er zelf in klimt
.
Top! Thanks, dan ga ik voor de Hauck.