Ik heb even tips nodig! M’n zoon is 4,5 en ongeveer een jaartje zindelijk. We hadden “geluk” want hij was bijna meteen ook nachzindelijk en heeft het eerste halfjaar 2x een ongelukje gehad doordat hij ziek was of nachtmerrie had.
Sinds hij naar school gaat plast hij nu soms in bed. Soms 3 weken niet, maar nu weer 3 dagen achter elkaar. Het heeft voor zover ik weet niet met school te maken, hij gaat altijd met veel plezier. In het begin kon ik me voorstellen dat het nog te maken had met te weinig drinken op school en ‘s avonds inhalen, maar hij drinkt op school ook genoeg nu. Wat ik al doe:
- na avondeten geen drinken meer
- altijd plassen voor naar bed gaan.
Maar het blijft misgaan. Hij wordt er overigens niet wakker van, het is echt in de ochtend dat zijn pyjama en bed nat zijn.
Heeft er iemand tips of moet ik hier ff doorheen? Hij is nog vrij jong dus volgens mij is het redelijk normaal, maar ik kan er bijna niet tegen op wassen als ik ook 2 dagen naar kantoor moet en dus pas ‘s avonds de was kan ophangen. Heb ook geen droger, dus moet hopen dat het ‘s avonds droog is. Ik heb van alles 2 stuks, misschien in ieder geval nog set erbij kopen, maar m’n zoon woont maar 50% van de tijd bij mij dus 3 beddensets voor 3/4 nachten per week vind ik erg veel, maar goed ![]()