Ja ze is zo wit van zichzelf. Heeft ze van mijn man. Dit word onze eerste echte zomer en ben als de dood dat ze verbrand. Maar dan ben ik weer gerust gesteld.
Mijn dochter is ook heel wit (maar niet zo wit als ikzelf haha). Maar inderdaad netjes elke 2 uur smeren met factor 50. Als er is gezwommen nog extra natuurlijk. Mijn dochter is nog niet verband daardoor. Komt goed! Vooral lekker veel petjes en hoedjes opzetten.
Jaaa zag de mail! Heb het in mijn agenda genoteerd haha, dankjewel voor de heads up ook ![]()
Uv shirtjes met lange mouwen en hoedjes op. Dat scheelt het meest denk ik!
Heb jij (en anderen) nog tips voor uv-shirtjes? Welke zijn fijn/goede kwaliteit?
Hier ook een heel wit kindje. Wilt hoedjes en petjes overigens niet ophouden dus dat wordt nog wel een uitdaging đ„č
Zijn er hier mensen die een vanishing twin zwangerschap hebben (gehad)? Ik hoor heel graag jullie ervaringen ![]()
Als je let op dat ze UPF50 zijn dan zit het wel goed hoor. Heb van H&M, Hema, Beach&Bandits, Arket gehad en allemaal prima kwaliteit, leuk en betaalbaar. Worden bij ons zeker 2 keer per week gebruikt en nooit nieuwe hoeven kopen omdat ze af waren. Maar ik gebruik ze niet in chloor. Zou ze persoonlijk wel altijd nieuw kopen ivm slijtage van de stof.
Ik heb even geprobeerd te zoeken of mijn zwangerschap âteltâ, ik denk het wel?
Samenvatting
Ik had bij de eerste vroege echo van zeven en een halve week oid een vruchtzak met kindje en kloppend hartje erin en een iets kleiner vruchtzakje met een beetje wazig erin. Die was als iets eerder gestopt met groeien. Mijn zwangerschap is goed gegaan voor het kindje waar het hartje tijdens die echo van klopte en mân lijf heeft het andere vruchtzakje opgeruimd / het is weggedrukt.
Ik werd zwanger na IUI en ik had drie eicellen toen ze gingen insemineren, dus ook wel een grotere kans op een meerlingzwangerschap. Ik vond het wel treurig voor het vruchtje wat was gestopt met groeien maar ik had daarvoor een miskraam gehad dus ik was vooral ook blij dat ik een kloppend hartje had van het andere kindje.
Mijn arts was er heel nuchter in en ze zei dat er een kleine kans was dat het een miskraam zou worden als mân lichaam het andere vruchtzakje op zou ruimen door het actief eruit te werken maar meestal ging het goed zei ze. En dat was dus ook zo. Ik was al moe van de medicatie om zwanger te worden en de misselijkheid was te doen.
Is er nog iets anders waar je specifiek benieuwd naar bent?
Neee, dit is al ontzettend fijn en herkenbaar ![]()
Ik ben zwanger na een miskraam en heb gisteren te horen gekregen dat het een tweeling zou zijn waarvan een van de twee kindjes (ik weet dat het nog niet echt kindjes zijn op dit termijn) het niet gered heeft. Dat kindje is nog maar net gestopt met groeien (zoân 7 weken). Het andere kindje is 8 weken en heeft een hartslag, gelukkig!!
De gynaecoloog zei dat het niet vaak voor komt dat ze zo duidelijk het nog kunnen zien. Dat komt ook omdat het kindje dus wat âouderâ is dan bijvoorbeeld een kindje met 3 weken. Ze zei dat het daardoor wel als een volwaardige tweelingzwangerschap wordt gezien en het ook zo kan zijn dat de placenta aanwezig blijft. Dat zou niet perse extra risicoâs geven. Ik ben/was gewoon benieuwd naar hoe anderen het allemaal hebben ervaren
Online kan ik er niet heel veel over vinden
Idd Decathlon. Grotere maten (92 en daarna) vond ik wel smal vallen.
Verder fijn: H&M (vooral de wafelstof), HEMA en Arket (wel duurder)
Vind het vooral fijn als ze een klein opstaand kraagje hebben.
Lindex is ook fijn
Ja zo te lezen best vergelijkbaar. Ik vind het ook niet gek dat je het kindje wat gestopt is met groeien gewoon je kindje noemt hoor. Ik heb eigenlijk nu mân dochter er is wat meer gevoel erbij omdat ik heel benieuwd ben hoe het kindje van mân miskraam zou zijn geweest of hoe het was geweest met de âtweeling broer of zusâ. Juist omdat ik zo veel van mân kind geniet dat het meer als een gemis voelt. Tegelijkertijd was zij er niet geweest als ik die eerste miskraam niet had gehad en met een tweeling weet je ook niet hoe het was gegaan dus het is tegelijkertijd ook goed zo. Ben al lang blij ook dat het gelukt is een gezond kind te krijgen ![]()
Hopelijk gaat je zwangerschap verder voorspoedig en ben je snel wat minder misselijk.
Iemand nog idee voor een kinderverjaardag met 14 personen? Ik heb geen zin in de drukte thuis dus liever nodig ik iedereen uit voor een pannekoekenboerderij ofzo waar de kinderen zich ook vermaken, maar zoân pannekoekenboerderij loopt ook wel wat op in prijzen (aangezien wij dan iedereen uitnodigen en betalen voor het eten)
Kun je niet naar een park en daar een picknickkleed neerleggen evt stoelen? Bij ons in de lente en zomer zit het park altijd vol met mensen die hun verjaardag vieren
Ik vier de verjaardag met vrienden en familie van mân dochter dit jaar in het Speelbos. Staan daar picknicktafels en neem wat kleden mee.
Voor welke leeftijd?
- Wij bij ons thuis vroeger altijd een succes was: vlaggetjes en ballonnen ophangen in het bos en een speurtocht organiseren (speurtocht: bij elk punt een spel/opdracht en een snoepje verdienen ofzo)
- Speel/zorgboerderij/boerencamping en hooguit wat drankjes/een veldje afnemen en verder buitenspelen, bij de dieren kijken, de boer helpen.
- In het park een parcours met oud-hollandse spelletjes uitzetten: koekhappen, spijkerpoepen, ezeltje prik, ringgooien etc.
Ik vind LieWood en beach&bandits beide heel fijn.
Wel prijziger, maar heb ook eens H&M besteld, en zal vast prima zijn maar voelde echt beduidend dunner.
Ik ben ook een beetje een panisch als het op smeren enz aankomt dus vind het dat elk jaar waard
Tweedehands zou ik ook niet snel doen (tenzij âmet kaartje er aanâ), je ziet aan de binnenkant van het shirtje het laagje verdwijnen namelijk. Heb daar wel eens een foto van gepost. Bij ons gaan beide merken een jaar intensief gebruiken mee. Intensief = 6wkn lang zon zee strand zand.
Herkent iemand dit probleem met de bugaboo fox5 renew? De clips die de stof van het wiegje vast moeten houden aan het frame schieten telkens los. Het lijkt erop dat de stof te veel onder spanning staat. We hebben natuurlijk alles netjes opgevolgd van de handleiding en ook YouTube filmpjes opgezocht hoe je de stof eraf zou moeten klikken en er weer op. Alles zit goed en op zijn plek. Maar zodra we iets doen met de wieg (erop/eraf klikken of de wagen inklappen) schiet de stof weer losâŠ
Vervolgens kost het enorm veel tijd om de clipjes weer op zijn plaats te krijgen omdat alles enorm onder spanning staat.
Ik en mijn hormonen (en mijn portemonnee) willen gewoon dat dit goed gaat en dat dit van mijn lijstje kan haha.
- @Patagonia en @Feline, dank voor het meedenken! Ik ga inderdaad even kijken of ik een kleinschalige picknick kan organiseren en wat pizzaâs enzo erbij kan bestellen. Het is voor mijn zoontje die 2 jaar wordt.