Lindex is ook fijn
Ja zo te lezen best vergelijkbaar. Ik vind het ook niet gek dat je het kindje wat gestopt is met groeien gewoon je kindje noemt hoor. Ik heb eigenlijk nu mân dochter er is wat meer gevoel erbij omdat ik heel benieuwd ben hoe het kindje van mân miskraam zou zijn geweest of hoe het was geweest met de âtweeling broer of zusâ. Juist omdat ik zo veel van mân kind geniet dat het meer als een gemis voelt. Tegelijkertijd was zij er niet geweest als ik die eerste miskraam niet had gehad en met een tweeling weet je ook niet hoe het was gegaan dus het is tegelijkertijd ook goed zo. Ben al lang blij ook dat het gelukt is een gezond kind te krijgen ![]()
Hopelijk gaat je zwangerschap verder voorspoedig en ben je snel wat minder misselijk.
Iemand nog idee voor een kinderverjaardag met 14 personen? Ik heb geen zin in de drukte thuis dus liever nodig ik iedereen uit voor een pannekoekenboerderij ofzo waar de kinderen zich ook vermaken, maar zoân pannekoekenboerderij loopt ook wel wat op in prijzen (aangezien wij dan iedereen uitnodigen en betalen voor het eten)
Kun je niet naar een park en daar een picknickkleed neerleggen evt stoelen? Bij ons in de lente en zomer zit het park altijd vol met mensen die hun verjaardag vieren
Ik vier de verjaardag met vrienden en familie van mân dochter dit jaar in het Speelbos. Staan daar picknicktafels en neem wat kleden mee.
Voor welke leeftijd?
- Wij bij ons thuis vroeger altijd een succes was: vlaggetjes en ballonnen ophangen in het bos en een speurtocht organiseren (speurtocht: bij elk punt een spel/opdracht en een snoepje verdienen ofzo)
- Speel/zorgboerderij/boerencamping en hooguit wat drankjes/een veldje afnemen en verder buitenspelen, bij de dieren kijken, de boer helpen.
- In het park een parcours met oud-hollandse spelletjes uitzetten: koekhappen, spijkerpoepen, ezeltje prik, ringgooien etc.
Ik vind LieWood en beach&bandits beide heel fijn.
Wel prijziger, maar heb ook eens H&M besteld, en zal vast prima zijn maar voelde echt beduidend dunner.
Ik ben ook een beetje een panisch als het op smeren enz aankomt dus vind het dat elk jaar waard
Tweedehands zou ik ook niet snel doen (tenzij âmet kaartje er aanâ), je ziet aan de binnenkant van het shirtje het laagje verdwijnen namelijk. Heb daar wel eens een foto van gepost. Bij ons gaan beide merken een jaar intensief gebruiken mee. Intensief = 6wkn lang zon zee strand zand.
Herkent iemand dit probleem met de bugaboo fox5 renew? De clips die de stof van het wiegje vast moeten houden aan het frame schieten telkens los. Het lijkt erop dat de stof te veel onder spanning staat. We hebben natuurlijk alles netjes opgevolgd van de handleiding en ook YouTube filmpjes opgezocht hoe je de stof eraf zou moeten klikken en er weer op. Alles zit goed en op zijn plek. Maar zodra we iets doen met de wieg (erop/eraf klikken of de wagen inklappen) schiet de stof weer losâŠ
Vervolgens kost het enorm veel tijd om de clipjes weer op zijn plaats te krijgen omdat alles enorm onder spanning staat.
Ik en mijn hormonen (en mijn portemonnee) willen gewoon dat dit goed gaat en dat dit van mijn lijstje kan haha.
- @Patagonia en @Feline, dank voor het meedenken! Ik ga inderdaad even kijken of ik een kleinschalige picknick kan organiseren en wat pizzaâs enzo erbij kan bestellen. Het is voor mijn zoontje die 2 jaar wordt.
Niet herkenbaar. Misschien even bugaboo contacten?
Ik heb dit probleem ook!
Aaah, shit! En heb je het kunnen oplossen? Of is dit mega onhandig met een baby en weinig tijd haha. Ik dacht misschien wordt de stof minder stug met de tijd.
Nee helaas (nog) niet, wel Bugaboo bericht dus ik houd je wel even op de hoogte ![]()
Iemand tips voor een klein opklapbare buggy die wel heel stevig is? Ik wil hem meenemen op de fiets en op vakantie, heb voor lange stukken gewoon de wagen.
Wij hadden de Kinderkraft Indy 2 mee op vakantie en vond die echt heel fijn en stevig. Weet niet of die compact genoeg is om mee te nemen op de fiets, maar je klapt m wel heel makkelijk in en uit.
Top thanks! Ik ga ook contact opnemen.
Overigens heeft de YouTube video wel geholpen waarin staat omschreven hoe je de stof helemaal los klikt (voor wassen) en weer vast klikt, dus dat je echt die volgorde aanhoud. Nu heb ik hem twee keer in en uit geklapt zonder dat het los schiet, maar het voelt nog niet echt heel stevigâŠ
Het is deze video:
Hoe nemen jullie de buggy mee op de fiets? Ik deed hem eerst in een fietstas maar kind zit nu achter. Dus twijfel nu over een krat maar ik vind een krat echt onhandig en twijfel of dat past? Ik heb een joolz aer
Ik had voor achterop zoân scholierenrekje met een band eraan; steco bagagedragerverbreder. Dat werkte top. Maar als je voorop een rekje hebt, kan je het op eenzelfde manier wel vastmaken lijkt me? Ik haalde die band dan tussen de joolz aer door en dan zat het heel stevig.
Zoân ding:
Denken jullie dat van die loom armbandjes al leuk zijn voor een 5jarige? Ben nog op zoek naar wat leuk speelgoed / knutselspul voor de vakantie.