Ik verzorgde kinderfeestjes in een turnhal, vol met trampolines etc dan zat er dus ook begeleiding (ik haha) bij. Misschien hebben ze zoiets in de buurt?
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Wat schrikken en al helemaal op zoān jonge leeftijd. Wat fijn dat de eczeem nu goed onder controle is en dat hij steeds minder reageert op ei en hazelnoot! Gelukkig is het bij mijn dochter in ieder geval niet een heftige reactie, maar zou wel graag weten of dit nu een allergie is of niet. En haar eczeem beter onder controle⦠hopelijk met de sterkere zalf.
@Patagonia Dat heb ik zelf ook met ananas inderdaad! Maar met druiven hoor je toch wat minder vaak, en ik heb haar er ook nooit eerder over gehoord dus ik ben dan wel alert.
@Merel het gebeurde op school, ze vertelde het pas de volgende ochtend, dus ik weet niet of er ook uitslag te zien was oid. Ik heb wel gevraagd of ze ook buikpijn had daarna, maar ze zei van niet. Ze zei nog dat het alleen bij de groene druiven zo was. Geen idee of ze dat stroeve misschien bedoelt⦠zou kunnen. Ze is totaal niet moeilijk met eten dus dat ze nu iets niet wil eten is wel ongewoon, dan heeft ze denk ik wel last gehad.
Iemand ervaring met een bombees kussen? Of welk kinder kussen gebruiken jullie?
Ik vind die bombees eruit zien alsof je ze ook op Ali express kan kopen. Zou even een goede image search doen voor je het koopt. Wij gebruiken het kinderkussen van ikea. Nogal plat maar kind slaapt er prima op.
Hier slaapt hij op het kinderkussen van cloudpillo. Bevalt heel goed.
Wij hebben deze wel en bevalt goed!
Toen onze dochter net 2 was, zijn we eerst begonnen met zoān plat ademend kussen, maar toen ze 3 werd heb ik me laten influencen naar dat Bombees Snoozie kinderkussen (de roze eenhoorn).
Ik laat mijn dochter kiezen op welk kussen ze wil slapen en ze kiest meestal die Snoozie. Ik denk omdat die iets meer steun geeft, doordat hij wat hoger en steviger is. Maar zeker niet te hard. Volgens mij friemelt ze niet per se aan het kussen/het staartje, maar ze kan er wel ontspannen op liggen.
Yep gevonden voor helft van de prijs online thnx
Heeft iemand een aanrader voor een hoes voor de newborn set van tripp trapp van goede kwaliteit? Alles wat ik online voorbij zie komen is van die dunne stof, ik zoek iets wat steviger is.
Ik heb die van Stokke zelf erom, dat is wel een dikke stof vind ik.
Houdt hadden wij hem van.
Ik wil graag een reserve hoes, op de site kan ik niet vinden dat je die van Stokke los kan kopen. Of heb jij het wel los gekocht?
Bij reserveonderdelen (naar onder scrollen) kan je dat vinden op hun website (wel uitverkocht zo te zien nu):
Waar kan ik vrolijke hoeslakentjes vinden? Ledikant maat 60/70x120
kom nu niet verder dan een blauw gestreepte of met dinoās van de H&M (en dinoās komen er voorlopig of liever nooit in haha)
Hema, jysk, ikea
Heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriendin van me is enthousiast over de kussensets van Ukje, wellicht dat de newborn hoezen ook goed zijn.
Wehkamp: daar heb je oa Jollein, Meyco, Nous kids (geloof dat dit hun eigen merk is).
En ietsje duurder: luz and moon.
Swedish Linens vind ik ook leuk.
Wel duur ![]()
Ik heb 2 leuke van de Zeeman gehad!
Wibra?
Ik heb er tweedehands nog een losse bijgekocht via Vinted!