@Huismus @Karga @Cam @Peyton @Junebug85
Thanks voor jullie reacties
Vervelend voor jullie dat het herkenbaar is, maar ik vind het wel heel fijn om te lezen.
Zoals ik zei is het waarschijnlijk inderdaad echt prikkelverwerking. Het is misschien ook wel wennen voor ons allebei. We zijn normaal gesproken de eerste 2,5 jaar (op de maandag middag na) 24/7 samen geweest.
Logepedie is inmiddels opgestart. Toevallig vanochtend de tweede sessie gehad! Logopediste is wel heel positief over hem qua spraak in de toekomst. Dat is wel een hele geruststelling. We staan nog op de drie maanden wachtlijst voor het audiologisch centrum. Toevallig ga ik morgen ook de huisarts bellen⊠hij snurkt al een aantal weken enorm en begint ook wat naar adem te happen heb ik het idee
Misschien dat er ook niet iets lekker zit met een neus/keel amandelâŠ
Op de momenten dat hij thuis is, doen we het altijd lekker rustig aan en/of prikkelarme uitjes. Dus inderdaad naar het bos, en we zijn met dit mooie weer natuurlijk lekker veel buiten 
Rustig blijven probeer ik zoveel mogelijk te doen, al lukt dat echt niet altijd
Over het algemeen laat ik hem even uitrazen, benoem ik inderdaad bijvoorbeeld âik snap dat je boos bent omdat je geen snoepje mag. Het is alleen 10 uur sâochtends. Je mag wel een appelâ. Vaak wil hij na het uitrazen knuffelen en dan wordt hij weer zijn vrolijke zelf.
Het voelt soms gewoon alsof ik de enige ben, terwijl ik ook weet dat je nooit alleen bent/de enige bent. Om bevestiging te horen dat het bij anderen ook zo is is voor mij dus echt heel fijn