Bugaboo butterfly!
In een grote babywinkel veel buggy 's gaan uit proberen zou ik zeggen
O goed dat je dit zegt! Ik zou denken dat dit juist een makkelijke deksel zou zijn. Maar waarsch lastig omdat je het op meerdere plekken goed dicht moet drukken? Klipjes leken mij juist lastig voor een kleuter, maar missch is dat veel meer fool-proof?
Ik ben me dus ook aan het oriĂ«nteren voor een broodtrommel voor na de zomervakantie. Ik zat aan deze van Smikkels (wat een naam đ« ) te denken, maar twijfel nu toch over de deksel.
Ja klopt, moeilijk aan te drukken. Zelfs voor mij. Doordat een siliconen deksel zacht is. Dus zou die Smikkels ook niet doen. Clipjes enzo zijn eigenlijk best te doen dus.
Ik kan de rvs-brood- en snackbakjes van de hema aanbevelen! Goedkoper dan de link hierboven en goede kwaliteit.
Hier ook vandaag in Rosada de tiptoi Nijntje set gekocht (even duur als bol hoor) voor zoon van ruim 2,5.
Maar daar zit een pen bij. Heb je die oplader ook los nodig? Ik vind het wel leuk om hem dit te geven bij lange autoritten en voor zân verjaardag nieuwe boekjes te vragen :).
Aah leuk! Sorry ik snap je vraag over de oplader niet helemaal ![]()
Ik ben met mân dochter naar de Hema gegaan en heb dâr gewoon alle bakjes zelf laten proberen open en dicht te doen. Ook dicht vind ik belangrijk, zodat het restje aardbei niet gaat lekken.
Helaas waren dit alleen de kunststof bakjes, dus dat heb ik voor dr gekocht en wie weet koop ik over een jaar rvs, als ze wat vaardiger is.
Wij hebben die van Liewood en had hier nog nooit over nagedacht. Vraag me nu af of zn juffen dit dan voor hem sluiten
morgen eens testen of hij het zelf kan
Ik vind die ook fijn. Maar nu ben ik een deksel kwijt en volgens mij verkopen ze die niet los.
Dus als iemand een deksel van het grote Hema RVS snackbakhe over heeft? ![]()
Ik zou even contact opnemen met HEMA, vaak kun je dit soort dingen via klantenservice gewoon bestellen!
Bedankt voor de tip, gelijk geprobeerd. Maar helaas, een lollige opmerking over passende dekseltjes maar geen losse te krijgen.
Nou ik zag dat je de houder en de pen ook los kon kopen (ik dacht waarom??). Want in mijn set zit de pen erbij en was ik goedkoper uit. tiptoi Laadstation - Voor 4e generatie tiptoi stift - Met WLAN functie | bol
Wat doen jullie kinderen in de auto als het echt lang rijden is (meer dan 2 uur)?
Mijn dochter klaagt over buikpijn. Mijn moeder denkt dat het door verveling komt want ze moet van mij gewoon naar buiten kijken, heeft wat speelgoed en kindermuziek. Maar mag geen filmpjes kijken.
Maar misschien ben ik wel te streng.
Hetzelfde als wat jij zegt, plus veel eten/drinken, stickers plakken, spelletjes, luisterboekjes. Kinderen zijn 4,5 en 3 en tot nu toe hebben we geen filmpjes in de auto (ook op lange reis dagen naar zuid Frankrijk) en dat gaat nog goed. Dus nee⊠klinkt niet te streng voor mij ![]()
Een kind met buikpijn zou ik ook geen filmpjes laten kijken hoor. Hier is het de laatste tijd elke keer raak met wagenziekte. Hebben nu standaard een emmer met vuilniszak erin op de achterbank en dat gaat gelukkig heel goed.
Maar ik doe dan luisterverhaaltjes en podcasts aan. En eigenlijk rij ik lange stukken liever in de avond. Naar opa en oma in zuid Limburg rijden we na het eten als ze in pyjama zitten en dan leggen we ze daar in bed.
Helemaal eens! Ik heb zelf ook last van wagenziekte en als ik zelf dan op mân telefoon/ereader zit wordt ik ook mega snel misselijk. Hier doen we ook luisterboekjes. @Feline
Wij doen inmiddels wel filmpjes als we op vakantie gaan (denk: 10 uur rijden), maar daar zijn we pas mee begonnen toen de jongste 2 was denk ik, oudste 3 of 4. Vooral ook omdat mijn partner (de hoofdchauffeur) zenuwachtig wordt als ze huilen en zich vervelen. Voor kortere ritten doen we het niet. Verder ook podcasts, luisterboeken, âik zie ik zie wat jij niet zietâ enzo. Kleine poppetjes kunnen ze ook lang mee spelen. En soms vervelen ze zich ja, maar dat lijkt me ook logisch en verder niet schadelijk. Ik neem ook altijd heeel veel snacks, een fruitbakje, crackers, chips etc. mee. Bij buikpijn zou ik ook zeker de emmer paraat houden.
Ik heb laatst geroadtript met mân bijna 4jarige en dus om de dag 2 a 3 uur gereden, bij elkaar 2000 km. Ze klaagde vooral over heimwee als ze zich verveelde. Maar ze mag ook geen filmpjes kijken in de auto, want we hebben een verleden met wagenziekte (en zo lang ze niet weet dat het een optie is zeurt ze er ook niet om).
Hits waren: autobingo met een pillendoosje met snoepjes, die vulde ik iedere dag voor we gingen rijden, luisterboeken, deels op de koptelefoon en deels op de box met zân allen (luisterboeken was het grootste deel vd tijd), een fidget toy die op een controller lijkt, oh nog een mega hit was haar eigen digitale camera met selfie optie, en een knijpventilator van de action.
Stomme aan die camera is wel dat er ook spelletjes op zitten, maar die mag ze niet spelen van mij.
Bij die camera zaten ook allemaal filters en lijstjes vond ze mega leuk. En ze vroeg soms aan mij waar ze een foto van kon maken en dan zei ik dingen als dat verkeersbord, die Paal, een boom etc.
Ze zat deze rit wel naast me, en ik hoefde niet te rijden (3zits voorbank). Ik stuurde ook altijd aan op een dutje maar dat gebeurde niet zoveel als ik zou willen.
Edit : oh en ik had het geweldige autospel ontwikkeld: poepie kakkie. Bij een rode auto zeg je poepie en bij een gele auto zeg je kakkie. Een ware hit natuurlijk ![]()
Luisterboeken, hetzelfde K3 nummer x600000 en raamstickers van Gabbyâs dollhouse waar ze hele verhalen mee speelt.