En anders nog weken in biotex en dan drogen in de zon.
Goede ervaring hier met die van jetske ultee!
Ja hier ook! Zowel de 50 als de 30.
Tip voor wie in de buurt woont: waterspeeltuin Buytendelft, ligt ongeveer naast de Ikea in Delft. Ik wist op basis van de foto’s niet zo goed wat ik kon verwachten maar het is echt een lekker plekje waar je kind het water in kan zonder dat het diep wordt en veel schaduw. Waterspeeltuin - Beleef Buytendelft
Hangt van de bouw je kind af en wat je belangrijker vindt, denk ik.
Die maat groter kunnen ze heus ook wel tillen/meeslepen, ik zie ook wel grote kleuters die zo’n formaat tas op de rug kunnen dragen. Een grotere tas is handiger omdat je er meer in kwijt kan, ook als ze knutsels meekrijgen bijvoorbeeld. Maar ik vind het zelf ook belangrijk dat mijn kind haar eigen tas goed op de rug kan dragen en mijn kind is iets kleiner dan gemiddeld, voor haar zou zo’n grote nog erg onhandig zijn.
https://www.decathlon.nl/p/driewielstep-voor-kinderen-b100-blauw/351455/c382c289m8938891
Heeft iemand deze step en weet diegene of het stuur in meerdere hoogtes verstelbaar is ? Of alleen 2 (hoog/laag)?
Met dat clipje onder het stuur kun je m zelf in hoogte verstellen toch?
Dat vraag ik me af! De huidige step die we hebben (ander merk) heeft ook zo’n clipje maar bleek maar 2 standen te hebben dus vrij useless
Ja twee of drie verschillende hoogtes
De onze kan in 3 hoogtes
Wij hebben de andere variant van de decathlon en die kan in 3 hoogtes. Bij ons kon hij van 2 jaar tot zeker 5 gebruikt worden daardoor.
Wat voor thermometer gebruiken jullie voor je kinderen ?
Ik gebruik nu een voorhoofdthermometer maar die meet heel verschillend, en vraag me af hoe realistisch die metingen zijn. Op 1 moment kan het schommelen tussen 37.1 en 38.7, best een verschil.
Rectaal wil hij absoluut niet. Oorthermometer is een optie, maar vind voorhoofd wel fijn omdat hij tijdens zijn slaap bijv niks merkt.
Maar hoe fijn is het als je niks aan het resultaat hebt? Als rectaal geen optie is, zou ik dan toch voor een oorthermometer gaan. Die worden in de zorg ook gebruikt, dus lijkt me voldoende betrouwbaar.
Hier een Braun IRT 6520 oorthermometer, die gebruikt mijn huisarts volgens mij ook en tot nu toe altijd betrouwbaar gebleken
Dat is waar idd. Ik ga me verdiepen in een goede oorthermometer !
Bij mij wisselen alle thermometers altijd net zo vaak als ik meet, soms wel halve graad ertussen. En ik heb vier rectale en een Braun oorthermometer. Ik meet nu altijd net zo lang door tot hij niet meer oploopt of bij oor ga ik uit van het hoogste.
Deze komt als beste uit de test van de consumentenbond: Medisana TM 750 | Coolblue | Koortsthermometers
Ik heb deze en ik vind bij mn baby niet fijn. Temperatuur rectaal en oor komt vaak niet overeen, als in best groot verschil. Kan zijn dat ik m verkeerd gebruik, maar ik wilde het wel ff zeggen.
Een beetje verschil hoort ook, volgens mij is oor ongeveer 0,5 graden lager. Maar misschien is het hier meer, dan heb ik niks gezegd
Weet niet meer exact, maar het was wel meer dan die 0,5⁰
Ik wacht gewoon tot ze wat ouder is, dan doet ie het misschien beter.