Hij staat ook op npo volgens mij.
Leuk dat er een 3e komt, ga ik zeker heen met mijn zoontje.
Hij staat ook op npo volgens mij.
Leuk dat er een 3e komt, ga ik zeker heen met mijn zoontje.
Ja wij kijken 1 en 2 ook vaak via npo (plus?). Mijn zoontje van bijna 2 is gek van Dikkie dik hierdoor dus denk dat hij dit heel leuk zou vinden voor een eerste keer in de bios ![]()
Ik dacht dat dit typisch iets is dat leuk is op instagram maar ongeveer 10 seconden speelplezier in het echt. Maar mijn peuter vindt t ook super leuk! Ik heb de pompommen in een muffinvorm in de vriezer gedaan. Ze heeft na het ontdooien alle pompommen weer terug in de muffinvorm geschept en staat nu weer in de vriezer voor morgen ![]()
Hier al vrij vroeg. Denk met 13/14 maanden? Hij was gewoon niet zon goeie slaper overdag en hij kwam toen toevallig bij een nieuwe gastouder. Zij opperde om het eens te proberen met 1 dutje en sindsdien doen we dat ongeveer. Hij slaapt nu meestal een uur, soms iets meer en daar heeft hij genoeg aan. Maar volgens mij is hij hierin eerder uitzondering dan regel
Rond een jaar, nog wel langer geprobeerd maar het was elke keer een gevecht dus had helemaal geen nut. Achteraf eerder moeten stopoen. Ze sliep dan in de ochtend wel en in de middag lukte het niet waardoor de dag veel te lang was. Hoe oud is je kindje? Wat hier heeft geholpen toen was om het middagdutje vroeg te beginnen. Om 10:30/11:00 uur en na een tijdje steeds iets later
Ah bedankt! Ze is nu bijna 14 maanden. Maar elke keer rond een mijlpaal is er iets anders (eerder tanden, nu de hitte) waardoor we dsn twijfelen of het door de warmte komt of doordat ze eraan toe is. Na een paar dagen middagslaap weigeren en vroeg wakker 's ochtends heeft ze vandaag toevallig wel weer zoals normaal geslapenâŠGooi het dus maar op de warmte denk ik
Die van ons is 15 maanden en werd rond 14 maanden opeens om 06:00 wakker. Toen overgegaan op 1 dutje. Gaat prima, maar wordt nu alsnog om 06:00 wakker en gaat soms zelfs later dan 19:00 naar bed gvd hahah maar heb ook gelezen dat die overgang ff wat tijd nodig heeft.
Als ze uiteindelijk toch weer niet kan slapen zou je ook om de dag het dutje kunnen aanbieden. Bij sommige kinderen werkt dat wel
Het kan ook een beetje per dag verschillen als je overgaat naar een ander slaap schema. Wij willen als volwassenen gewoon graag één duidelijke overgang maar dat is niet perse hoe zoân kind werkt heb ik gemerkt.
Mijn kind is rond 19 maanden over gegaan op 1 dutje, hij heeft een week of 2-3 gewisseld van 1-2 dutjes afhankelijk van de duur van zân dut, maar uiteindelijk weigerde hij zân tweede dutje altijd dus zijn we er mee gestopt. Na een week of 2 was hij daar ook helemaal aan gewend en nu slaapt hij elke dag 1,5-2uur. Daarvoor deed hij 2 dutjes van 45-60min dus hij krijgt nu wel dezelfde hoeveelheid slaap op een dag.
Rond 14 maanden was het bij ons ook rommelig overigens, maar we merkten wel dat hij echt nog niet toe was aan 1 dutje, dus hebben stug volgehouden en toen is hij na een tijdje weer gewoon 2 goede dutjes gaan doen. Ieder kind is anders, ik zou het 2e dutje gewoon blijven aanbieden tot ze het echt niet meer wil.
Bedankt voor jullie tips! Klopt inderdaad dat wij vooral graag een ritme willen haha. Wacht het wel gewoon af. Wel onhandig dat deze slaapchaos samenvalt met het warme weer zodat het nog lastiger is om in te schatten waar het aan ligt
Ik vroeg hier van de week om tips voor strandtenten met speelplekken. Uiteindelijk vanochtend bij Birds beland in Kijkduin. Gratis parkeren, lekker gezeten met genoeg schaduw, veel speelgoed (grote plastic autoâs mijn kind zijn favo), service goed, eten okĂ© (duur natuurlijk). Al met al wel een aanrader!
Ja Birds is top! Zit ik ook graag
Ik zoek van die onderbroekjes/shortjes om onder een jurk te dragen. Weet iemand wat ik bedoel? Die volantbroekjes, als ze een jurk zonder body draagt dan hangt de luier zo snel naar beneden.
Zoek op bloomer, H&M en Next hebben fijne in kleine maatjes
lol dank je, ik dacht dat bloomer een kledingmerk was.
Even een random tip: heb nu voor de tweede keer een fotoalbum laten maken via Kartenmacherei en de kwaliteit is weer zo mooi dat ik mijn fotoalbums alleen nog maar daar ga bestellen, denk ik.
Het is een Duits bedrijf, maar ze versturen bestellingen ook naar Nederland. ![]()
Iemand een tip voor een kindermes zodat onze zoon van ruim 2 kan helpen in de keuken zonder dat zijn vingers gevaar lopen?
Kiddikutter
+1 voor de Kiddikutter