Hier ook gewone trommel. Maar doe wel bewust geen vleeswaren op het brood. Want dat zolang zonder koeling, lijkt me niet zo chill/goed.
Hier moeten ze hun broodtrommel, fruitbakje en waterfles bij binnenkomst direct in een bak leggen, dus zoiets heeft dan weinig nut. Ik zou dat dus wel eerst even checken.
Bij heel warm weer gebruik ik bevroren boterhammen. Tegen de pauze zijn die dan wel ontdooit maar niet âzweterigâ zeg maar.
BSO is hier all-in qua eten dus ik hoef ze dan niets mee. Of bedoel je iets anders?
Verder heb ik nooit klachten over de temperatuur van de lunch of het fruit. Het ligt ook niet in de volle zon oid dus is niet anders dan wanneer ik een broodje smeer en meeneem. Op die heel warme dagen laatst deed ik in de ochtend wat ijsklontjes in de fles maar dat was geen vraag vanuit mn kinderen.
Dit doe ik eigenlijk elke dag. Heb sinds kort bedacht dat ik eens per week alle boterhammen al smeer en dan invries in pakjes van 3 zodat ik het alleen nog maar uit hoef te halen in de ochtend.
Ik heb van die hele kleine koelelementen. Als het echt warm is doe ik die eentje in de tas erbij. En lekker wat blokjes ijs in de drinkfles.
Nu met die extreme hitte had ik wel van die mini koelelementen gekocht die in de brooddoos passen.
Omdat de brooddozen al van 's ochtends in 30+ graden moesten staan.
Ik ben nog niet in de basisschool fase maar ik zag bij hema een Nijntje koeltasje die je ook kan omdoen als rugzakje đ„č
Mijn oudste kind is een jongetje en ben nu zwanger van een meisje. Hoewel we van mijn zoontje echt veel kleding bewaard hebben, vind ik het hartstikke leuk om nu ook meisjeskleding te kopen.
En groot verschil is echter dat ik nu voor mij mân dochter zo goed als alleen maar tweedehands kleding heb gekocht; zelfs rompertjes.
Ook hebben we voor mijn dochtertje nu een wiegje op wieltjes gekocht. Het ging ons voornamelijk om de wieltjes, zodat we het bedje flexibel door de woning kunnen verplaatsen.
Voor mijn zoontje hadden we alleen zoân co-sleeper in onze slaapkamer, maar dus geen eigen wieg voor in de babykamer.
Ik doe dit ook! Maar ik heb voor mezelf 8 dezelfde broodtrommels die ik in de vriezer leg. En ik was ook van plan dat voor mân kind te gaan doen, veel te veel gedoe om dat elke dag apart te smeren.
Ja ik vind het ook veel minder werk om in een keer een heel brood op te smeren, dan elke dag 3 boterhammen los te doen.
Ik ga heel erg aan op deze aanpak ![]()
Kan dit met al het broodbeleg? Of zijn er ook dingen die er niet lekker door worden. Kaas bijv? kan dat?
Ik vind dat veel Nederlanders zich in de horeca als horkerige asoâs gedragen en dat ook overbrengen naar hun kinderen. Super veel plek innemen en opeisen. Als een koning behandeld willen worden en spullen slopen of meenemen. Alsof het ineens geen waarde meer heeft omdat het in een cafĂ© staat. Alsof het cafĂ© in de tijd dat jij er bent ook de opvoeding van je kinderen moet overnemen.
Ik heb nog geen klachten gehad maar ik doe:
Pindakaas, jam, vega pate, zuivelspread, kaas, smeerkaas, kokosbrood, kipfilet, appelstroop en dan beetje afwisselend in de pakketjes.
Kinderen van die leeftijd hebben toch nog geen smaak
Dus als ze gewend zijn dat hun lunch zo is, zal het wel op gaan.
Wat een lifehack dit.
Denk dat dit voor iedereen prima is, maar kinderen van 4 geen smaak? Ik weet dat ik een moeilijke eter heb, maar andere kinderen eten toch ook niet alles neem ik aan.
Er word denk ik eerder bedoeld dat het nou ook geen enorme fijnproevers zijn. Het boeit mijn kleuter echt niet of ik haar de goedkoopste afbakcroissant of een van 3,50 van de yuppenzuurdesembakker geef, terwijl ik daar zelf wel een zeer duidelijke mening over hebđ
Ja of goedkoop of duur brood. Maar als ik het verkeerde merk hummus koop heb ik wel een probleem.
Ik heb zelf geen kolfconsult gedaan, maar ik zou dit overleggen met een lactatiekundige.
Zelf ook handsfree gekolfd. Erg tevreden over de Horigen kolf 2 gen.
Ik heb laatst zout in een bakje hoemoes met minder zout geroerd want mijn kind proefde dat meteen en wilde het absoluut niet eten ![]()