Deze zonnebril van het merk Izipizi hebben we achteraf gezien echt veel gebruikt en was een fijn cadeau voor de eerste verjaardag van onze kleine!
Nu is ie drie en hebben we er nog een van hetzelfde merk gekocht…
Deze zonnebril van het merk Izipizi hebben we achteraf gezien echt veel gebruikt en was een fijn cadeau voor de eerste verjaardag van onze kleine!
Nu is ie drie en hebben we er nog een van hetzelfde merk gekocht…
Vtech was mijn ding niet, tot ze het kreeg en er altijd mega goed en zoet mee speelde. Sindsdien fan😂
Ben heel benieuwd hoe die bevalt/of iemand al ervaring heeft! Ik heb die ook gescreenshot voor de eerste verjaardag omdat we er graag een met duwstang willen.
Ja is echt topspeelgoed toch? Als dreumes waren ze gewoon met die blokjes aan het rommelen, in een bakje doen of een beetje met dieren en poppetjes spelen. Daarna eenvoudig bouwen tot steeds complexer, veel fantasiespel en het kan ook onderdeel worden van ander spel. Garage bouwen voor autotjes oid, en mijn tiener heeft laatst nog met duplo een tunnel voor haar cavias gebouwd ![]()
En geen probleem als het nat of vies word of je er een keer op gaat staan (nouja dat laatste is voor jezelf een probleem, maar het breekt niet) ![]()
Mijn kind zit wel eens op die van zijn nichtje, maar ik vind het niet zo’n succes. Ik weet niet of het aan de instelling van de fiets ligt, maar hij moet daarop echt geduwd worden want hij kan niet bij de trappers of de grond terwijl hij op z’n puky zo weg rijdt. Ik vind die LD persoonlijk ook heel goedkoop ogen omdat alles van plastic is, zou echt bang zijn dat ie zo kapot gaat als ik zie hoe mijn kind op zn puky rijdt ![]()
Mijn kind is ook gek op vtech haha. Het is gelukkig ook wel goeie kwaliteit vind ik en goed tweedehands te scoren.
Ja ik snap de haat ook niet zo. Waarschijnlijk omdat het kleurrijk is en herrie maakt, past niet in beige interieurs.
Hier een sad beige interieur, maar echt niks van mijn dochter haar speelgoed is sad beige haha. Hoe schreeuweriger hoe beter.
Wij houden ook echt niet van Vtech maar de ballenboom en het boekje ‘mijn eerste 100 woorden’ zijn hier al sinds zijn eerste verjaardag (nu bijna 20 maanden) een enorme hit. Verder probeer ik het af te houden ![]()
Ik sluit me daarnaast aan bij het Puky loopfietsje, wordt hier ieder uur gebruikt (tweedehands gescoord), keukentje, duplo, voorleesboekjes en een watertafel voor buiten is ook een hit. Onze zoon speelt daarnaast dagelijks met auto’s/treinen/alles wat een wiel heeft en ballen.
Nou vooral die taffesherrie. Kleur maakt me geen bal uit.
Ik heb soms nog Patrick Politie deuntjes in mijn hoofd, terwijl mijn kind er al 4 jaar niet meer mee speelt.
‘Bel ons als er gevaar dreigt’
Haha Bart de Brandweerwagen is drie jaar geleden al overleden maar dat liedje ken ik nog steeds van begin tot eind.
Als ik het woord ‘auto’ hoor of lees gaat het in mijn hoofd automatisch ‘toet toet, auuuuto’. En dan hebben we zelf nog helemaal niks daarvan, haha. Ik zou knettergek worden maar ja als m’n kind het krijgt en leuk vindt mag hij er best mee spelen. Ga het alleen niet zelf voor hem kopen ![]()
Laatst keek mijn kind in een fotoboek en zag hij die garage. Toen vroeg hij waar die was, nou al 2 jaar geleden naar de kringloopwinkel gebracht.
Maar als ik die dingen zie kan ik ook al die liedjes nog meezingen. En sowieso het liedje van: ‘werken, werken iedere dag, met een lach, het is zo fijn om aan het werk te zijjijijjjjnnnnnnn’ heb ik elke maandag in mn hoofd als ik naar werk moet.
Haha ja dit is wel helemaal waar. Die muziekjes zijn echte oorwurmen. Vooral de kiiiepwagen in ons geval
Deze heks heeft me het leven flink zuur gemaakt voor zeker een jaar of 4. Gelukkig is ze inmiddels overleden.
Ik ken een liedje van de Vtech afstandsbediening die we 1 week mee hadden op vakantie in 2016 (en daarna naar de kringloop gebracht heb) nogsteeds
geen grap helaas. Eerste en laatste vtech item dat ik ooit gekocht heb.
Neuh, want ik heb geen beige interieur en vind kleur totaal geen probleem. De grimms regenboog staat ook te shinen in de kamer. Ik ben alleen meer van het open einde speelgoed en speelgoed dat past bij montessori, pikler en regio emilia. Dus vandaar dat ik liever geen Vtech in huis haal.
En herrie maakt ze toch wel, want met houten blokken op de vloer rammen is ook geen lekker geluid, haha.
Bij mijn ouders ligt er wel het een ander aan Vtech spul en dat is prima, zolang het maar daar blijft, haha.
Kleur boeit me niet & koop juist kleurrijke dingen. Voor mij meer dat ik zulk speelgoed met veel geluid etc niet wil stimuleren, maar ‘simpel’ speelgoed meer waardeer qua ontwikkeling.
Geen V-tech maar door deze Fisher Price puppy zal ik tot in lengte van dagen de kleuren van de regenboog in de juiste volgorde kunnen opzeggen.
Omg deze is ook nog eens in het Duits. Is het dan “MUSIK!!!” Ipv gewoon liefjes