Ja, deze zijn al jaren een groot succes hier!
Kind kreeg vandaag ergens anders een ijsje en zei toen dat ze haar bakje nodig had, haha.
Dit kleurboek van de Hema! Goedkoop en mijn vierjarige is echt uren aan het kleuren, sluit ook goed aan bij het leren van cijfers.
Wij hebben dit op een andere manier zeer succesvol opgelost - mijn kind vindt het het heel vervelend als ze het laatste stukje ijs aan het stokje moet eten omdat dat dan vaak valt en dat interesseert mij weliswaar niks maar haar wel. De oplossing: ze geeft de restjes ijs op het stokje, of als het te snel smelt even een reset, aan de likmachine, aka mij
iedereen tevreden
Zeker heel handig! Mijn jongste wacht nu net zolang tot zijn ijsje is gesmolten, zodat hij kan drinken haha
Ik zoek een buggy waar een maxicosi op kan. Ik vind de Joolz Aer te duur dus die tip hoef ik niet. Maar ik ben wel benieuwd naar bv de Easywalker Jackey of Maxicosi Lara (al schijnt die niet geschikt te zijn als je lang bent?) Heeft iemand ervaring met deze buggy’s of een andere met maxicosi adapters?
Wij willen graag voor ons zoontje van bijna 2,5 een knuffelpop kopen omdat er een broertje/zusje aankomt. Is die van HEMA of Little Dutch leuker, dat je speentje etc kan geven?
En hebben jullie nog boeken tips over een broertje/zusje krijgen?
Wij hebben voor onze dochter (2,5) die pop van de HEMA met toebehoren (slabbetje etc) en laatst ook de draagzak maar gekocht, dus nu kan ze net als ik de baby in de draagzak doen. Er zit een magneetje in het mondje zodat het speentje en het flesje blijven plakken. Ze speelt er best wel veel mee. Baby heeft gepoept en moet een schone luier, baby moet melk drinken, baby in de wandelwagen etc.
Ik heb die van Little Dutch gekregen als kraamcadeau en daar speelt mn kind heel veel mee. Luier verschonen, speentje in, slapen in het mandje. Vind het ook heel fijn dat de pop en alle toebehoren in de was kunnen, dat zal met die van Hema net zo zijn.
Nog steeds tevreden over de najell wrap? Nu in de sale zie ik
Ik had deze ook voor mijn zoontje van toen 2,5 en die heeft er nooit naar omgekeken ![]()
Vond het Bobbi boekje wel heel leuk!
Ja! Ik heb hem trouwens via Vinted gekocht. We hebben ook de Stokke Limas en die vind ik nu ze wat groter is ook fijn maar in het begin hebben we alleen maar de Najell gebruikt.
Heeft iemand een tip voor een fijn, goed speelkleed? We hebben nu een zachte, ronde van Mordesign die ook als nestje kan en dat was heel fijn in de newbornfase maar nu ze kan rollen frustreert het haar dat ze zich niet kan afzetten en wegschuift. Ik zoek dus een met een hardere ondergrond, iets van foam bijvoorbeeld.
Wij hebben er een van lovebylilly, is wel een zacht kleed maar de onderkant is antislip en, het allerfijnste vind ik, hij kan in de wasmachine! We gebruiken m nu ook vaak buiten en dat is super fijn
Wat gebruiken jullie voor zwembandjes voor een kindje van 2 (11 kilo). Als ik online kijk dan heb je van die puddle jumpers, maar die zijn te gebruiken vanaf 15 kilo. Vorig jaar had ik een babyfloat en die kun je gebruiken tot 11 kilo. Maar wat je dan gebruikt tussen 11 en 15 kilo kan ik niet vinden.
Iemand tips?
Gewoon oranje bandjes
Dankje! Kunnen ze zich wel wat afzetten op die? Ja superfijn als hij ook buiten kan, ik heb buiten nu een groot picknickkleed liggen met een isolerende laag eronder maar die kan dus niet in de was.
Deze: Zwembandjes Foam - Rood - Crabby - 1/6 Jaar
Keer opgeslagen nav een tip van een zwemjuf geloof ik haha, maar bevallen prima!
Wij hebben deze en we zijn er heel tevreden over: Auto - Speelmat - Inclusief Luxe Opbergtas - Speelkleed - Speelmat Baby - Speelkleed... | bol
Er staan veel vergelijkbare matten op bol.
De mat is lekker groot en ons zoontje kan zich goed op afzetten, vergelijkbaar met een gewone vloer maar dan zachter. Is ook handig voor buiten.
Je kan hem alleen niet heel klein opvouwen, voor ons niet erg, maar kan een bezwaar zijn. En die luxe opbergtas is gewoon een knalblauwe canvastas haha, zou ik niet per se luxe noemen, maar prima.
Decathlon heeft ook bandjes vanaf 11 kilo die zijn iets kleiner.