Ik heb oranje vleugels en moest kind altijd vasthouden.
Nu die groter is, de vleugels en van die kurken die ze bij zwemles gebruiken. Decathlon heeft die. Dan durft hij los in het zwembad.
Zeeman heeft echt leuke dingen voor die kleintjes.
En dit is vanaf vandaag in de winkel, dus ik ben ook al geweest en heb me nog ingehouden vind ik zelf (mn man vond van niet, haha)
Omg zo cute. Dat blokjes jasje is ook geweldig, online helaas al uitverkocht zie ik. Zo balen dat hier geen zeeman meer in de buurt zit ![]()
Welke maat moet je hebben? Ik wil morgen wel ff voor je kijken en hem dan opsturen?
GISTER AL GEREND! Maar m’n dorp had niks, vandaag gaat mama Cam even voor me kijken ![]()
Ik had mijn tante en moeder ook al aan het werk gezet en ineens bedacht dat ik ook online kon kijken. Heb het pak, het vest en de broek besteld
Wat lief! 86 heb ik nodig, laat maar weten of het lukt
Zag net bij Kiabi ook een heel leuk broekje en jurkje met panterprintje, wel wat lichter dan deze. Echt jammer dat ik geen meisje heb haha, kleding is zoveel leuker en veel meer keuze vooral.
Ik heb de jumpsuit en het broekje gekocht gister, was hier nog niet in de winkel (eigenlijk vanmiddag pas) maar mijn dochter lachte zo lief en vrolijk dat de winkelmedewerkster zei ‘aah wat een schatje, ik ga het uit het magazijn halen voor haar’ ![]()
Panter is unisex toch? ![]()
@Cam heeft een jongen en hij draagt de leukste kleding in verschillende kleuren en printjes. Als jij en je kind het mooi vinden, wat maakt de anderen hun mening uit.
Oja panterprint kan prima voor jongens hoor! Daar gaat het me niet om. Maar veel leuke dingen zit toch wel iets van een ruffeltje aan. En voor meisjes is er gewoon veel meer keuze qua kleding. Dat frustreert me wel eens. Nieuwe collectie van Hema is ook weer heel leuk maar 70% voor meisjes met bloemetjes etc.
🫶 teddy vestje inmiddels in the pocket
Iemand een tip voor een goede bolderkar voor o.a. op het strand? Liefst beetje betaalbaar
Ik vind Hema ook zo veranderd, vroeger waren er toch best wat unisex of in ieder geval basic katoenen shirts in vrolijke kleuren met leuke prints. Nu zijn er veel dingen idd met ruffeltjes en bloemetjes en meer met een Ter Stal/Wibra stof en kleurstelling. Best jammer!
Heeft iemand hier plusplus speelgoed? Is dat een aanrader? Ik zit te kijken om dot te geven als cadeautje als we met de auto op vakantie gaan. En zo ja, hoeveel stukjes is een beetje goed mee te bouwen? Je hebt er zoveel verschillende versies van dat ik het even niet meer weet ![]()
Ik heb geen idee want mijn kind heeft 't niet, maar ik zag gisteren plus plus activity pads getipt worden en dat zag er echt leuk uit!
Wij hebben zo’n kleine koker van plusplus big, zijn volgens mij 15 stukjes en bevalt goed voor onderweg. Mijn kind is bijna 3.
Die activity pad heeft 125 kleine stukjes, lijkt mij vreselijk
maar is wellicht over een paar jaar wel goed te doen.
Hoe oud is het kind. Ik heb het van de week gekocht op vinted en vandaag binnengekregen. Eigenlijk voor vakantie maar vandaag mochten ze er al mee spelen. Mijn kinderen van 3 en 5 hebben er heel leuk en lang mee gespeeld. Ik heb wel echt een hele grote set gekocht met die kleintjes echt 1200 stukjes, maar vandaag hebben ze met de helft gespeeld. Echt overdreven veel maar het was een goede deal.
Oh dat klinkt goed, mijne zijn ook ongeveer deze leeftijd. Vinted had ik nog niet eens aan gedacht terwijl ik daar toch best vaak tweedehands speelgoed koop, ik ga eens kijken!