Ik kreeg aquarapid veel aangeraden door mensen. Moet ze nog binnen krijgen, dus nog geen eigen ervaring met mijn smalle kind.
Ja hier ben ik heel tevreden over!
De puddle jumper heeft echt nog nooit goed gezeten bij mijn kind, dus ik ben wel fan van ‘gewoon’ bandjes.
Ja kan! Het is wel echt een kleed, dus niet zo hard en stevig als iets van foam, maar ons zoontje heeft er op leren kruipen en afzetten dus daar is hij wel stroef genoeg voor.
Ik heb ook een kleed van Love by Lily @VanderWoodsen vanaf 3 maanden, echt een fijn kleed! Blijft mooi, kan inderdaad in de wasmachine, goed op te vouwen. Erg blij mee.
En inderdaad stroef genoeg. Je zou het zelfs nog met de anti-slip kant naar boven kunnen liggen voor eventjes maar was hier niet nodig.
Hier waren we ook groot fan van de love by lily speelmat. Aangeraden gekregen vd fysio vanwege de antislip.
Zou in ieder geval geen puddle jumper doen oid. Badmeesters zijn daar nooit enthousiast over. M’n kind van 2,5 “zwemt” nu zonder onze hulp met van die simpele oranje bandjes (zijn er ook in het klein) of flipper swimsafe.
Ik tip deze altijd. Mega fijn en opvouwbaar!
Deze; BECO zwemvleugeltjes voor baby's en kinderen - Oranje - Maat 00 - tot 15 kg | bol
Gelijk twee paar besteld en voor zus van 4 maat van 15 kg+
Puddle jumper konden wij echt niks mee, hier zwemmen ze gelijk beter mee bij ons. Hiervoor zat zoontje (1) in de swimtrainer, was ook fijn maar die wil hij nu niet meer aan en met bandjes gaat het ook goed
Het ging hier een tijdje geleden over rugzakken voor kleuters. Weet iemand een fysieke winkel in (regio) Utrecht waar je daarin wat aanbod hebt?
Vanaf welke maat? Ik wil alles
Volgens mij 68
racet naar de Zeeman
Vandaag draagt mijn dochter een crochet top en broek van daar en het was zo schattig. Ready voor haar luipaard revival.
Ik heb oranje vleugels en moest kind altijd vasthouden.
Nu die groter is, de vleugels en van die kurken die ze bij zwemles gebruiken. Decathlon heeft die. Dan durft hij los in het zwembad.
Zeeman heeft echt leuke dingen voor die kleintjes.
En dit is vanaf vandaag in de winkel, dus ik ben ook al geweest en heb me nog ingehouden vind ik zelf (mn man vond van niet, haha)
Omg zo cute. Dat blokjes jasje is ook geweldig, online helaas al uitverkocht zie ik. Zo balen dat hier geen zeeman meer in de buurt zit ![]()
Welke maat moet je hebben? Ik wil morgen wel ff voor je kijken en hem dan opsturen?
GISTER AL GEREND! Maar m’n dorp had niks, vandaag gaat mama Cam even voor me kijken ![]()
Ik had mijn tante en moeder ook al aan het werk gezet en ineens bedacht dat ik ook online kon kijken. Heb het pak, het vest en de broek besteld
Wat lief! 86 heb ik nodig, laat maar weten of het lukt