Zag net bij Kiabi ook een heel leuk broekje en jurkje met panterprintje, wel wat lichter dan deze. Echt jammer dat ik geen meisje heb haha, kleding is zoveel leuker en veel meer keuze vooral.
Ik heb de jumpsuit en het broekje gekocht gister, was hier nog niet in de winkel (eigenlijk vanmiddag pas) maar mijn dochter lachte zo lief en vrolijk dat de winkelmedewerkster zei âaah wat een schatje, ik ga het uit het magazijn halen voor haarâ ![]()
Panter is unisex toch? ![]()
@Cam heeft een jongen en hij draagt de leukste kleding in verschillende kleuren en printjes. Als jij en je kind het mooi vinden, wat maakt de anderen hun mening uit.
Oja panterprint kan prima voor jongens hoor! Daar gaat het me niet om. Maar veel leuke dingen zit toch wel iets van een ruffeltje aan. En voor meisjes is er gewoon veel meer keuze qua kleding. Dat frustreert me wel eens. Nieuwe collectie van Hema is ook weer heel leuk maar 70% voor meisjes met bloemetjes etc.
đ«¶ teddy vestje inmiddels in the pocket
Iemand een tip voor een goede bolderkar voor o.a. op het strand? Liefst beetje betaalbaar
Ik vind Hema ook zo veranderd, vroeger waren er toch best wat unisex of in ieder geval basic katoenen shirts in vrolijke kleuren met leuke prints. Nu zijn er veel dingen idd met ruffeltjes en bloemetjes en meer met een Ter Stal/Wibra stof en kleurstelling. Best jammer!
Heeft iemand hier plusplus speelgoed? Is dat een aanrader? Ik zit te kijken om dot te geven als cadeautje als we met de auto op vakantie gaan. En zo ja, hoeveel stukjes is een beetje goed mee te bouwen? Je hebt er zoveel verschillende versies van dat ik het even niet meer weet ![]()
Ik heb geen idee want mijn kind heeft 't niet, maar ik zag gisteren plus plus activity pads getipt worden en dat zag er echt leuk uit!
Wij hebben zoân kleine koker van plusplus big, zijn volgens mij 15 stukjes en bevalt goed voor onderweg. Mijn kind is bijna 3.
Die activity pad heeft 125 kleine stukjes, lijkt mij vreselijk
maar is wellicht over een paar jaar wel goed te doen.
Hoe oud is het kind. Ik heb het van de week gekocht op vinted en vandaag binnengekregen. Eigenlijk voor vakantie maar vandaag mochten ze er al mee spelen. Mijn kinderen van 3 en 5 hebben er heel leuk en lang mee gespeeld. Ik heb wel echt een hele grote set gekocht met die kleintjes echt 1200 stukjes, maar vandaag hebben ze met de helft gespeeld. Echt overdreven veel maar het was een goede deal.
Oh dat klinkt goed, mijne zijn ook ongeveer deze leeftijd. Vinted had ik nog niet eens aan gedacht terwijl ik daar toch best vaak tweedehands speelgoed koop, ik ga eens kijken!
Heb toevallig vd week besteld nav tip van een vriendin, onze dochters zijn (net) 4 en die van haar speelt er dus best lang alleen mee dus ik dacht dat moet ik ook hebben! Maar nog niet gegeven. Doe ik maandag
Ik vond op bol betere deals dan vinted, daar vond ik dat er nog veel voor gevraagd werd.
Mijn kinderen van 3 en 5 vinden het ook leuk. Is alleen best lastig om de 3D voorbeelden in de boekjes na te bouwen, summiere beschrijving dus dat lukt alleen als we helpen. Mijn kind van 3 vindt het ook leuk om allemaal blokjes aan elkaar te maken als een soort dekentje.
Ik heb straks in mijn nieuwe huis geen bad meer, maar alleen een douche. Mijn kinderen (1 en 2,5) gingen altijd in bad, maar de laatste tijd heb ik ze ook vaak gewoon afgespoeld/gewassen met de douchekop terwijl ze in bad stonden/zaten en dat ging ook prima.
Ik ben nu aan het twijfelen om voor in mijn nieuwe huis een stokke flexibath aan te schaffen, zodat ze wel nog in bad kunnen zitten/spelen. Zou m sowieso via Vinted kopen dan, maar weet niet zo goed waar ik goed aan doe. Heb maar een mini badkamertje (echt 2m2 ofzo) dus een grote bak standaard daar hebben staan vind ik niet handig. Wat denken jullie?
Als je wel ruimte hebt voor zoân Flexibath zou ik het doen, zeker als je het op Vinted kan kopen. Ik vind zelf soms het bad een mooi tijdverdrijf voor als ik er klaar mee ben maar het is nog geen bedtijd. Dan kan hij nog even lekker spelen in bad en blijft hij tenminste op één plek haha. Maar ik weet niet hoe dit gaat met 2 kindjes, passen die er dan allebei in?
Ja ideaal hoor! Zonder standaard heb ik hem dus zetten hem soms ook gewoon in de douche. Beide kinderen kunnen er in, zo gevuld, helemaal gezellig!
Ja doen! Onze badkamer is ook écht mini maar af en toe laten spelen in bad is zo heerlijk. Zeker als ze ouder zijn en iets zelfstandiger. Ik gebruik de flexi bath bijvoorbeeld ook op het balkon als het warm is. Het badje staat opgevouwen tussen de muur en het wastafelmeubel dus heb er verder geen last van.
Random podcast tip: Maar onze kleuter vindt âDe Kleuterpodcastâ heel erg leuk. Dus voor als je een lange rit voor de boeg hebt misschien wel handig!