Scharen, messen, batterijen en medicijnen buiten bereiken leggen is mijn enige aanvulling op het al genoemde
Alle stopcontacten vervangen voor stopcontacten die van zichzelf al babyproof zijn, dan hoefden er geen plaatjes op, en traphekjes. Wij hadden een traphekje richting de keuken dus de kastjes hoefden niet dicht.
Stopcontacten beveiligd en schoonmaakmiddelen/medicijnen/scharen/messen hoog in de kast opgeborgen. Dat was het eigenlijk. :))
Stopcontacten beveiligd en alleen traphekje op de eerste verdieping. Verder niks.
Kasten vastgezet aan de muur waar ze in zou kunnen klimmen ter aanvulling op bovenstaande.
Alleen wat kasten vastgemaakt en schoonmaakspullen ergens anders opgeborgen. Verder helemaal niets.
Ik heb er nog een: touwtjes van gordijnen. Daar kunnen kleine kinderen zich in ophangen. De gordijnen die ik beneden heb, hebben al een beveiliging erop vanuit de fabriek. Op de kinderkamers boven zitten ze ook net boven het bed en hebben we de bijbehorende beveiliging er zelf opgezet.
Stopcontacten inderdaad, keukenkastje met schoonmaakspullen en de vaatwasser met een extra slotje beveiligd. En alle bijzettafeltjes en planten zijn ook weg want hij trok zich aan alles op en had al snel een plant uit de vensterbank getrokken ![]()
Traphekje hebben wij alleen boven, beneden houden we de deur dicht zodat hij er niet op kan klimmen.
Ik heb deze gekocht: Easy Luxe Lichtgewicht Buggy Compact Inklapbaar | DERYAN
Nog geen seconde spijt. Heb hem gekocht toen de jongste 3,5 was dus is inderdaad voor een dagje weg etc. Ideaal klein opvouwbaar en toch verrassend stevig.
Ik zou vooral kijken naar het gewicht wat de buggy aankan, ook veel buggy die maar tot 15 kg gaan bijvoorbeeld. Volgens mij heeft Deryan fijne buggyās voor een hoger gewicht.
@Daelyss Zelfde geldt voor naar beneden hangende riempjes aan de kinderstoel als je die hebt. Dus riempjes altijd ff om de zitting heen vastklikken als je je kind eruit haalt.
Ik heb zoān inground trampoline. Steekt randje uit. Maar vind hem nu niet storend, en je hoeft geen net.
Geen dier nog op gezien en kinderen zijn er zo blij mee. Weleens een buurt kat eronder.
Ik had al iemand ingehuurd voor de tuin en die heeft met een graafmachintje gat gemaakt. Komt meer aarde uit dan je denkt.
Eronder doe je worteldoek, water gaat er gewoon doorheen dus geen plas eronder.
Maar ideaal vermaak voor de kinderen (en jezelf)
Wij hebben nog als aanvulling onzichtbare magneetsloten op kastjes en in de keuken en ook de raamkrukken op de kinderkamer met zoān drukknop zodat kind het niet kan openen
Wij hebben naast de benoemde stopcontacten en slotjes op kastdeuren de deurklink naar de gang toe omgedraaid. Zoon ging telkens naar de gang toe om kattenbrokken te eten ![]()
![]()
We hebben geen traphekjes. Zoon klimt de trap niet zelfstandig op
kinderen zijn echt minihufters haha.