Tips, ervaringen & aanraders #11

Ik vind het zo lastig, ze zit echt in zo’n tussenleeftijd. Nog heel erg kind, maar al wel erg aan het veranderen. Daarom dacht ik zoiets als bovenstaande bralettes vanwege het vrolijke aspect zeg maar haha😅 Ik ga eens op Zalando kijken.

1 like

Ja H&M had vroeger bh’s met Snoopy enzo erop, maakte het nog wel heel kinderlijk maar wel goed voor het lichaam zeg maar. Jammer dat ze zoiets niet meer hebben.

6 likes

Ik kwam dit nog tegen, nog wel schattig en tienerachtig maar wel een bralette echt

https://woodyworld.com/nl/kleurrijke-bh-van-soepel-katoen-91371

https://woodyworld.com/nl/meisjes/ondergoed

4 likes

O bedoel je echt met een sluiting bij de rug?
Gek idd dat ze dat tegenwoordig zo weinig hebben. Had niet het idee dat dat vroegah in onze tijd zo lastig te vinden was.

1 like

Ja, dat kan ik me dus ook nog goed herinneren, maar op de een of andere manier lijkt dat nu heel lastig te verkrijgen?

@crazyplantlady: dat is wel echt wat ik zoek inderdaad, bedankt! Dit is een mooie middenweg, wel een beetje padding, maar niet zo’n dik voorgevormd ding en nog niet te volwassen.

4 likes

Zeeman, wibra & c&a hebben vaak wel zulke

1 like

Zelf ben ik nog niet in die fase. Maar misschien primark ? Die heeft vaak disney en andere vrolijke dingen.
Of zeeman, c&a.

3 likes

Wie weet wat een leuke toegankelijke set is om kralenarmbandjes te maken?

1 like

Gezien het subforum neem ik aan dat je voor kinderen bedoeld. Want dat hangt wel af van de leeftijd.

Voor jongere kinderen zou ik gaan voor ‘ponybeads’. Die zijn lekker groot en minder gepriegel. Maar ponybeads zijn ook leuk voor oudere kinderen hoor.

Verder heeft de Hema veel kralen. Ze hebben zo’n startsetje en dan heel veel losse kralen/bedels om erbij te kopen.

3 likes

Mijn dochter heeft er een paar van deze:

In de winkel hadden ze ook nog een lila kleur (in de aanbieding dus mogelijk niet overal verkrijgbaar). Zeeman heeft ook tienerbhs maar die zijn wat meer voorgevormd.

Heeft iemand nog tips voor ‘rustige’ tv series? Mijn kind (bijna 3) keek altijd graag nijntje maar lijkt nu niet meer echt geboeid te zijn. Hij houdt van auto’s maar ik heb geen netflix meer dus Vuilniswagen zit er even niet in.

John Deere kids op YouTube?

1 like

Oh ja jonge kindjes - tot 4. Ik ga even die ponybeads checken, dank je.

Tiktak nieuwe versie, sesamstraat (die lange feestaflevering op youtube!), dropje!!!, maan en ik

4 likes

Voor dochter van vier heb ik een kids account op npo start, het meeste daarvan vind ik wel ok voor haar! Ze vindt zelf old skool Sesamstraat ook heel leuk bijvoorbeeld!

1 like

Kindertijd op NPO Start?
Casper en Emma staat er denk ik ook op

2 likes

Dit vind ik echt de beste tip @Vloeistof mijn oudste is ook weg van graafmachines en tractors enzo, echt wholesome en rustgevend die videos waarbij je continu die voertuigen aan het werk ziet met een muziekje erachter :relaxed:

3 likes

Womensecret misschien? Die hebben denk ik ook lijnen met peanuts en andere figuurtjes en vaak ook omtrek 60

2 likes

Ik zou op npo start even kijken. Je hebt daar Sesamstraat, het muizenhuis, Buurman & Buurman, Dikkertje Dap de film

2 likes

Sarah en Eend
Rita en krokodil
Beide npo. Npo heeft sowieso veel rustige kinder tv.

1 like