Tips, ervaringen & aanraders #2

Hoe vervelend ook, blijven oefenen en idd op verschillende manieren zoals @Saturnus zegt. Sommige kindjes eten beter als ze er zelf mee mogen klooien. Het komt vanzelf en het belangrijkste; ‘below one is just for fun’

3 likes

That easy huh…

3 likes

Ben benieuwd of mijn stuiterbal doorslaapt. Vast niet.

2 likes

ERIC :heart_eyes:

3 likes

TB is gewoon best ever.

Of ik een huwelijkscrisis over zou hebben voor Eric/Alexander…

4 likes

Ja boeken ook! Maar ben afgehaakt na deel 7 geloof ik :thinking:

Wij zijn met 4 maand begonnen om wat hapjes te laten proeven. Heeft echt maanden geduurd voor hij het snapte/beetje normaal door at. Hij is met 8.5 maand gestart op de opvang. Ik maakte me een tijd daarvoor wel een beetje zorgen dat hij dan nog steeds zo zou prutsen met het eten. Maar zo opeens ging het beter. En eigenlijk sinds de opvang helemaal. En brood at hij pas na 10 maanden ofzo.

Ik heb een paar minuten zitten dubben of TB een term is die met baby’s etc te maken heeft maar nu ik iets over huwelijkscrisissen lees denk ik het toch niet. :see_no_evil:

5 likes

Hahahha True Blood

En Bill was zo’n oude viezerik, bah bah!

3 likes

Toen ik gister Eric gifjes ging opzoeken kwam ik erachter dat ik een heleboel actie gemist hebt, moet het maar weer gaan kijken :joy:

3 likes

Van die tandgel, van bv VSM… doet dat echt wat? Of zonde van je geld? Kan het me zo moeilijk voorstellen aangezien je het in zn mondje smeert, dus hoe effectief kan zoiets inwerken?

Bij J deed het niks. Omdat tandvlees zo nat is pakte het ook helemaal niet…

1 like

@Mhysa @FrauHelga dan hou ik het lekker bij gekoeld bijtspeelgoed :relaxed:

2 likes

Hmm daar slaap ik ook wel lekker door

Right @Mhysa

En huh what?? Is het einde van de boeken zo anders???

1 like

Denk je per se een moederfiets nodig te hebben? Ik heb een gewone fiets met een zitje voor -en achterop. Wat wel superfijn is is dat het stuur “op slot” kan en dat ik een dubbel fietsstandaard heb. Ik fiets niet zoveel en heb ook geen verstand van fietsen, maar een speciale moederfiets lijkt me ook een beetje een marketingtruc ofzo

Bij ons helpt chamodent van VSM wel, maar misschien is het ook de combi van koud spul en beetje het tandvlees ermee masseren…

1 like

Wel een niet fijne: Gazelle Miss Grace, deze fietst zo ontzettend zwaar. En het stoeltje van Urban Iki is ook niet gewedig, snel te klein en hij hangt ver naar voren. De kleur is wel heel schattig.

1 like

Heeft iemand een peuterbedje met matrasje van petit Amelie? Is dat een beetje een degelijk matras van of zijn die van Ikea beter?
Heb nou een Aerosleep Sleep Safe waar ze zogenaamd niet door kunnen stikken, maar lijkt me bij een peuterbedje onnodig.

@Coco Ik heb wel de cosleeper met matras van petit amelie. Matrasje is opzich prima maar deukt wel een beetje in, dus ik draai em regelmatig om. Als je voor de lange duur gaat, zou ik een ander matrasje kopen.

1 like

Ja is wel voor een jaartje of 2/3. En je kan het bedje met of zonder matrasje aanschaffen. Maar dan is eentje van Ikea oid misschien een betere keus. Thanks!