Tips, ervaringen & aanraders #2

Weet iemand hoe de Prénatal momenteel zit met levertijden? Nog steeds zo lang?

Haha ja zeker! Volgens mij hangt het ook per gemeente af wat de indicatie precies inhoudt @HvO .
Hier krijg je een beetje korting op de uurprijs en krijgt je kind extra begeleiding op de groep.

Mijn dochter kreeg een indicatie met 14 mnd maar met 18 mnd hebben we t weer geannuleerd
Omdat ze al meer woordjes had geleerd.

2 likes

Voor de dames met wasbare luiers: waar kopen jullie de inlegvellen? Dus die stukjes keukenrol?

In mijn gemeente moeten de kinderen met vve 4 dagdelen per week. Ik geloof dat er geen onderscheid wordt gemaakt met het programma wel of geen vve indicatie. Alle kinderen doen alles mee met bijvoorbeeld het Uk en Puk programma.

1 like

Ik vind die van popolini het fijnst (op rol). Die van kaatje katoen huismerk zijn ook fijn, maar wel wat groter en moet ik een stuk omvouwen. Zijn verkrijgbaar bij veel wasluier webshops: Billenboetiek, nappys, blabloom,

1 like

Popolini en little lamb zijn mijn favoriet. Ik gebruik nu kaatje katoen maar vind die minder fijn. Maar die verkopen ze bij mij om de hoek. Vind het zonde om verzendkosten te betalen voor zo’n rol.

1 like

Ja dat laatste vind ik dus ook. Maar nergens bij mij in de buurt verkopen ze iets dat met wasbare luiers te maken heeft

Ik heb popolini besteld! Dank voor de suggesties!

2 likes

Super lief! Dankje! Misschien dat ik je in de toekomst nog een berichtje stuur, al denk ik dat onze beslissing eigenlijk al redelijk genomen is…

Deze drinkflessen van Camelbak (Eddy+) zijn zo fijn! Hij is super antilek, er kan 400ml in en is verkrijgbaar in leuke prints. M gebruikt de zijne voor school.

3 likes

Ik heb dus net als gesponsorde instagrampost de oplossing voor jouw probleem gevonden :smiley:
Google dit maar es! Dat bovenste stuk kan je omlaag schuiven waardoor het een houder is en je alle potloden ziet en als je hem dan omhoog schuift is het meteen een etui!!

2 likes

Hahahaha NEE DOE HET NIET! @Suikerklontje
Ik had van dit merk volgens mij die soort van studio Noos tas, en die was zo klein dat er net aan een A4tje in paste :joy:

(Althans, dit is zo’n soort Koreaanse achtige webshop toch? Want dan is het dezelfde)

1 like

Hahaha oh god, misschien is het leuk als miniatuuretuitje voor d’r cavia :slight_smile: soms weet je het echt niet welke shops oké zijn en welke niet

1 like

Ik neem bij Zara standaard een maat groter. J zit nu in maat 80 van de standaard merken, maar bij Zara al in 86 en zelfs 92.

1 like

Iemand tips voor leuke vestjes? En dan bedoel ik een beetje van die vestjes in natuurkleuren. Die je makkelijk kan aantrekken over een T-shirtje als het in de ochtend binnen wat fris nog is. Dus geen heftige vesten met printen. En geen 40 euro :rofl:

Ik heb helemaal geen boxmatras. Alleen een boxkleed. Die is wel vrij dik, zodat het niet zo hard ligt.

En een stuk schuimrubber op maat?

Ik heb een poederroze en witte van de prenetal. Gebreid achtig. En van de hema een groene. Zijn ook niet zo duur dus daar kan je kijken.Roze prenatal vestje link

Heeft er iemand tips voor waar ik betaalbare overslagrompers met korte mouw kan vinden? Vind er bijv. bij Hema een paar voor 10 euro ps en dat vind ik wel vrij aan de prijs. H&M heeft er ook niet veel. Kom er voornamelijk veel met lange mouw tegen. Ik zou verwachten dat dit niet zo’n moeilijke zoektocht zou zijn :sweat_smile:

Moet alleen wel voor een jochie zijn :joy:

Oh haha ze hebben ze ook in het wit! En vaak andere neutrale kleuren.