Hahaha goeie tip!
Ik ga dit jaar voor hem een secrid mini Wallet kopen en laat dat graveren. Verder bestel ik in de avond zijn favoriete food.
Je kunt van die kartonnenboekjes zelf maken! Heb nu even geen link bij de hand maar dat ga ik doen met fotoās van hun samen. K. is momenteel helemaal obsessed met boekjes en kan zo lekker zelf ālezenā. Dus ik dacht zoān boekje te maken en dan korte tekstjes erbij zetten met wat ze met papa doet en wat ze allemaal zo leuk vindt om met papa te doen.
Sorry dubbelpost maar wij hebben ook zon poot en tripp trapp past idd niet volledig onder de tafel aan de kop. Maar wilde je even tippen ook even naar de hoogte van de stoel/zitting te kijken, want hij past bij ons door de dikte van ons tafelblad dus ook aan de lange kanten net niet onder de tafel met de babyset erop. Echt een halve centimeter ofzo gaat het maar om.
Oh dat is wel heeeel leuk!! Als je de link hebt die ik die graag!
Als K. straks wakker is kijk ik even op mn laptop in mn favorieten! (Na wat drama met slapen ben ik blij dat ze nu goed is gaan slapen dus durf ff niet naar mn kantoor naast haar slaapkamer te lopen haha).
@Zitzak Ik zag via de zoekfunctie dat jij de hydrofiele slaapzakjes van Jollein hebt, mag ik daar iets over vragen? Ik zoek een heel dun slaapzakje voor nu en in de zomer. Ik zag dat de TOG waarde van die van Jollein 0,5 is, en ik vraag me af of dit misschien nog te warm is (het is nu al 24 graden in de slaapkamer). Is de stof echt zoals een hydrofiele luier of dubbel? Heb je ze vorige zomer al gebruikt (weet even niet meer hoe oud je kinderen zijn) en was het zelfs voor de warmste nachten nog oke?
Mag ik inbreken en Lodger tippenš
Jazeker, thanks voor de tip! Is dat de Hopper?
Ja ik heb ze afgelopen zomer gebruikt en ze zijn van enkel hydrofiel stof. Voor zover ik heb kunnen vinden zijn er geen slaapzakjes dunner dan 0,5 Ook die dunne van Lodger zijn 0,5, is hetzelfde materiaal. Wat ik verder nog fijn vind aan Jollein tov Lodger is dat ze niet zo getailleerd zijn. Die van Lodger zijn echt smaller rond de heupen en dat lijkt me in warme nachten juist minder lekker zitten.
Ik denk dat als het straks echt tropisch is, ik ze gewoon in alleen een luier leg. Maar voor het geborgen gevoel is het voor iets lagere temperaturen wel echt fijn zoān dunne slaapzak vind ik.
Ah super bedankt voor de review! Fijn dat je ook ervaring met die van Lodger hebt, denk dat ik die van Jollein ga bestellen dan! Hoop dat die van 70 cm nog gaat passen (zie dat de andere uitverkocht zijn), want baby zit al in maat 68.
Anders misschien op MP kijken voor eentje in goede staat, als je dat niet tegenstaat? Wij hadden nl ook 70 en die was hier wel gauw te krap toen ze in 68 zaten
Ah goed dat je het zegt, dan gaat het niet lang meer passen denk ik! Dan ga ik op zoek naar een maatje groter.
Bij bol.com zijn ze wel nog op voorraad in 90 en 110!
Maar ook iets wat prima via marktplaats kan vind ik persoonlijk. Ik heb voor ā¬30,- 4 lodger slaapzaken via mp gekocht: een die ze nu nog net past en die ik op dagen als vandaag overdag gebruik en 3 een maat groter voor de zomer. Scheelt toch weer flink vond ik met nieuw kopen want je hebt er toch eigenlijk wel 2 nodif.
Toen K. de rand vast ging pakken en dan inderdaad zo met haar hoofdje net er boven uit kwam hebben we ze 1 standje omlaag gezet. Met het idee van je bent straks net te laat of als ze met haar evenwichtspunt er overheen kantelt gaat ze vallen.
Helpt het als je hem zelf op zijn buik legt? Hier een buikslaper vanaf dat ze kon rollen maar ze werd vaak wakker omdat ze dan op der buik was gerold en net tegen de rand aanlag of dus anders lag dan hoe ze in slaap was gevallen.
Ik wil graag slipstop schoentjes kopen, maar R heeft nu voeten van 12cm dat is maar 20. Zal ik dan maar 18-20 kopen of 21-23? Ik wil graag dat hij ze meteen aan kan, maar twijfel welke kant ze op rekken zeg maar. @Unquestionable weet jij dat?
Ik zoek ook een zomer slaapzakje. Baby is 58 cm, wat is dan handig qua maat? 70 cm is te groot, 50/62 bijna te klein
Lastig die maten, ik zou denk ik toch voor de 70 cm gaan maar dan moet ie wel goed aansluiten bij nek en armen. Als dat het geval is dan is de lengte niet zoān probleem. Wat je zegt, 50-62 is aan de krappe kant en ik neem aan dat je hem het hele seizoen wil gebruiken.
Hmm ik had zoān zelfde situatie met onze oudste. Zij zat tussen XS en S in en ik heb toch maar de grotere gekozen. Ben anders bang dat ze ze niet de hele zomer aan kan, maar ik heb ze nog niet gepast bij dār eigenlijk. Ik vond ze er wel wat groot uitzien