Thanks! Zal ook die zalf even halen, dan kan die mooi bij de eerste hulp bij snottebakkes kit.
Hier gaan de gewone flessen ook niet… ze kan toch niet zonder zou je zeggen? We blijven gewoon het ritme aanhouden en bieden haar op de gewone tijden de fles aan. Als ze die weigert: dan niet. De ochtendpapfles doe ik dan met een lepeltje, extra pap om m dikker te maken en een banaan. Maar op die ene fles kan ze toch niet de dag door zou je zeggen… brood eet ze wel, avondeten fruit en yoghurt ook. Het is een goede eter
Sinds de Hero standaard nr 2 is veranderd zitten er iedere keer klontjes in de fles, meer die deze gebruiken en hier last van hebben?
Ik heb momenteel amper werk als ZZPer, mijn vriend werkt wel (thuis) dus ik neem de zorg op me. Haar kamer is naast die van ons, ik word toch wakker. Ik sta gelijk naast mijn bed en hij heeft echt even nodig om wakker te worden. Tot mijn frustratie, dus ik doe het meeste nu s’nachts. Dat deden we in de eerste maanden wel hoor, afwisselen.
Nee vind hem wel meer stinken. Wat zuurder. Mijn zoontje moest er echt even aan wennen en is al 14 maand
Dat is me niet echt opgevallen! Mijn zoontje slobbert alles wel naar binnen geloof ik kleine vreetzak. Maar nu dus wel vaker nijdig dat de speen verstopt zit door klontjes
Ja, ik hoorde mijn schoonzusje ook al over. Zij gaat nu overstappen op een ander merk, haar kindje drinkt al niet zo goed en die klontjes zorgen voor veel frustratie dus vandaar de keuze.
Gewoon je man wakker porren! Ik ben de afgelopen maandag echt expert geworden in: subtiel porren, maar wel hard genoeg dat ‘ie wakker wordt. Dan doen alsof ik slaap, zodat hij eruit gaat en dan issie ‘s ochtends helemaal trots als ie zegt: jij hoorde hem echt niet hè vannacht? Nee, liefie.
Herkenbaar
Ik vind zelf die van munchkin het fijnste.
Dat weet ik niet. Mijn zoontje heeft die van munchkin alleen hij heeft op dat rubber aan de bovenkant gebeten ofzo, teminste er zitten nu allemaal sneetjes is en daarom lekt de beker nu. Weet niet of dat bij andere ook zo is.
Nog tips voor kinderliedjes / albums waar je oren niet van gaan bloeden? Heb al dat album van Faberyayo en die musical muziek van Yo Gabba Ganba dankzij @anon50301661. Oh ja, bonuspunten voor Nederlandse liedjes ivm taal ontwikkeling.
Ben die helium achtige enge kinderstemmetjes echt zat man haha.
Sorry maar Monique Smit. Ze gaan meteen dansen als ik haar op zet.
Niet echt kinderliedjes haha maar mijn baby wordt heel blij van Herman van Veen.
De liedjesatlas en ik vind de kinderliedjes van loulou & lou ook wel ok. Iniedergeval geen vervelende kinderkoor stemmetjes.
Had ik over gelezen ja, zijn we aan het proberen! Ze lijkt al een stuk vrolijker vandaag, ondanks de onrustige nacht.
Wel balen, ik denk dat ze deze week niet naar het kdv kan…
Thanks allemaal! Ik ga eens een playlist maken met alle tips een beetje door elkaar.
En @Mhysa hahaha ja please stuur me die video! Ik ken het liedje namelijk niet!
Nijntje vind ik altijd wel okay!
Woezel en Pip op vakantie! Met BN-ers, sommige zijn leuker dan anderen.
Dirk Scheele
Zo jammer! Ik heb nog nooit een ander merk geprobeerd, maar misschien toch maar wat gaan uittesten.