Ohhhh die boerderij is geweldig! Noteer hem even als verlaat verjaardagscadeau!
Hahaha ja ik kan er ook al niet meer uit. Wat nu?
Speelgoed van Lamaze doet het altijd wel goed (en dan met name Freddie Vuurvlieg, zo ongeveer © @FrauHelga), of misschien een bijtspeeltje zoals Sophie de Giraf of iets van Oli and Carol.
Een oball kunnen ze ook al op vrij jonge leeftijd wat mee.
Verder vind ik zelf een mooi prentenboek altijd leuk, zeker met een persoonlijk tekstje voorin geschreven.
En meest originele kraamcadeau wat wij kregen waren fruitboompjes voor de kinderen in een mooie pot voor in de tuin. Succes met kiezen!
Dankjewel! Ik heb het nu maar gewoon aan de vriendin van mijn broer gevraagd, want mijn moeder wist het ook niet en mijn andere broer ook niet. Koop dan liever iets wat ze echt nog kunnen gebruiken, dan het zoveelste product of item. Maar als ze een van deze categorieën zegt, ga ik er zeker naar kijken.
Ben al onderweg!
Boektip; je hebt heel veel sites waar je ze kunt personaliseren dan wordt de naam van het kindje erin verwerkt!
Nou blijkbaar voelde ik het aan, want ik ben tante geworden!
Wow, gefeliciteerd!
Ik wilde eigenlijk een boek tippen, maar misschien een beetje mosterd naar de maaltijd. Ik kwam gisteren op een zoektocht naar inclusieve boeken het boek ‘samen hier’ tegen. Heb het gelijk gekocht voor mijn baby-to-be. Misschien is dat een idee? Geniet van het tante zijn!
Sophie de Giraf! Ik zag trouwens dat ze tegenwoordig ook andere diertjes hadden.
Edit: Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!
—————
Ik ben bezig met een kraammand voor de grote broer to be. Die krijgt ie dan “van de baby”, als die geboren is. We denken aan 8 dagen lang 1 cadeautje, rond de 5-6€ ofzo.
Ik heb nu als ideeën
-
de Holztiger big of poes
-
deze set (en dan verpak ik ze dus los haha) omdat elk “constructie voertuig” een staande ovatie krijgt van onze zoon
…
https://www.speeltastisch.nl/a-60320962/houten-speelgoed/bouwwagens/#description -
nieuwe krijtjes (gek van kleuren en de oude zijn bijná op, dus ik dacht nu aan crayon rocks maar eten ze die niet makkelijk op? Zijn niet mega groot ofzo?)
-
een leuk boekje? Maar nog niks gevonden dus tips welkom
Ik wil eigenlijk niks baby/grote broer gerelateerd geven, gewoon echt iets voor hem alleen zegmaar.
Ik zou even zoeken op winkels waar ze houten speelgoed verkopen. Zijn zelden ketens, vaak juist de kleinere ondernemers. Vaak als ze grimms verkopen verkopen ze holztiger ook (grimms hebben op de website wel verkooppunten staan). Ik ging trouwens even googlen op verkooppunten holtztiger en zag toen dat blokker ze ook online heeft, maar heb ze daar in de winkel nog nooit gezien.
Oooh zo’n boom is ook een leuk idee! Wij gaan alleen binnen nu en 2 jaar verhuizen, dus dat is dan wel zonde of we zouden hem bij mn schoonouders in de tuin moeten zetten (gaan naar mn man zn ouderlijk huis), maarja eigenlijk willen we beneden flink verbouwen en dan ook de tuin meenemen. Struikjes die nu in een pot kunnen is wel een heel leuk alternatief en die kunnen dan hopelijk over 2 jaar daar in de volle grond, ga ik toevoegen aan het lijstje
Wij hebben verder echt een verwend strontje af en toe want een schommel heeft ze ook al (of naja een compleet speelhuis met glijbaan en zandbak erbij)
Welke zonnebrand gebruiken jullie?
Ik had Kruidvat eigen merk baby 50+, maar deze geeft erg veel vlekken. Ik weet dat nivea anti-vlekken zonnebrand had (met zo’n sticker), maar die stickers zitten nu nergens meer op…
Garnier kids. Geen idee of het vlekt.
Struggle nu vooral met hapjes vlekken eruit krijgen. Gewoon wassen helpt niet. Hopelijk doet ossengalzeep nog iets.
Same! Tomatensaus vlekken, avocado vlekken, krijg ze er niet meer uit.
Ik heb inmiddels ook vloeibare ossengal geprobeerd maar nog geen succes helaas.
Als iemand de tip heeft?
(Ik ben altijd een beetje huiverig voor 60 graden was ivm krimpen?)
Ja voorkomen voor zover kan hahaha.
Nu in de zomer vaak gewoon shirt uit onder de slab. En een vieze romper vind ik dan minder erg. En vaak van die verf/knutsel slabben. Dat scheelt ook…
Dan gaat het al minder vaak fout. En zowel, dan groene zeep of oxi action ofzo in laten trekken en wassen. En jn de zon laten drogen…
Ik smeer alle vlekken in met ossegalzeep. Vervolgens vaak nog in Vanish of biotex en dan gewoon op 30 graden in de was. Eigenlijk krijg ik alle etensvlekken er wel uit.
En thuis altijd dat IKEA schort van hierboven aan met eten.
Het hangt vandaag al buiten, helaas geen zon. Ossengalzeep hielp niet. Nu vanish gekocht en hopelijk werkt dat en is de zon er snel weer haha.
Ik heb een Aerosleep, gekocht bij Babypark, maar ik moet zeggen dat ik me die heb aan laten praten door een verkoopster toen ik hormonaal-kwetsbaar was voor praatjes over veiligheid …
Ja toch gewoon Ikea hier hoor. Krummeling, was beste koop oid. En met een katoenen molton en hoeslaken geen last van het feit dat het polyester is