Welke zonnebrand gebruiken jullie?
Ik had Kruidvat eigen merk baby 50+, maar deze geeft erg veel vlekken. Ik weet dat nivea anti-vlekken zonnebrand had (met zo’n sticker), maar die stickers zitten nu nergens meer op…
Welke zonnebrand gebruiken jullie?
Ik had Kruidvat eigen merk baby 50+, maar deze geeft erg veel vlekken. Ik weet dat nivea anti-vlekken zonnebrand had (met zo’n sticker), maar die stickers zitten nu nergens meer op…
Garnier kids. Geen idee of het vlekt.
Struggle nu vooral met hapjes vlekken eruit krijgen. Gewoon wassen helpt niet. Hopelijk doet ossengalzeep nog iets.
Same! Tomatensaus vlekken, avocado vlekken, krijg ze er niet meer uit.
Ik heb inmiddels ook vloeibare ossengal geprobeerd maar nog geen succes helaas.
Als iemand de tip heeft?
(Ik ben altijd een beetje huiverig voor 60 graden was ivm krimpen?)
Ja voorkomen voor zover kan hahaha.
Nu in de zomer vaak gewoon shirt uit onder de slab. En een vieze romper vind ik dan minder erg. En vaak van die verf/knutsel slabben. Dat scheelt ook…
Dan gaat het al minder vaak fout. En zowel, dan groene zeep of oxi action ofzo in laten trekken en wassen. En jn de zon laten drogen…
Ik smeer alle vlekken in met ossegalzeep. Vervolgens vaak nog in Vanish of biotex en dan gewoon op 30 graden in de was. Eigenlijk krijg ik alle etensvlekken er wel uit.
En thuis altijd dat IKEA schort van hierboven aan met eten.
Het hangt vandaag al buiten, helaas geen zon. Ossengalzeep hielp niet. Nu vanish gekocht en hopelijk werkt dat en is de zon er snel weer haha.
Ik heb een Aerosleep, gekocht bij Babypark, maar ik moet zeggen dat ik me die heb aan laten praten door een verkoopster toen ik hormonaal-kwetsbaar was voor praatjes over veiligheid …
Ja toch gewoon Ikea hier hoor. Krummeling, was beste koop oid. En met een katoenen molton en hoeslaken geen last van het feit dat het polyester is
Gebruikte ze bij jou ook die pijp met dat balletje? Ik was er daarna zo heilig van overtuigd dat dat de enige manier was om haar veilig te laten slapen.
Ikea krummeling ofzoiets prima matras !
Ook ikea de krummelur of zoiets, kwam bij de consumentenbond goed uit de test en maar €40,- oid. Overigens komt de himlaval 3d van ikea bij hun als beste uit de test (€120,-) en de pelleput (€20,-) als beste koop, de pelleput is wat dubner (maar biedt goede ondersteuning zeggen ze) en daarom staat in hun advies de krummelur als alternatief.
Edit: je kunt je trouwens gratis aanmelden bij de consumentenbond en dan kun je (ik geloof) 2 maanden lang al die testresultaten en manier van testen enzo inzien op de site. Als je niet opzegt kost het je na de gratis periode €7,- per maand, maar als je wel opzegt dus niks.
Yes, zoals velen hier het Ikea matrasje van E40.
Ik weiger om me angst te laten aanjagen van verkopers. Dit Ikea matrasje is niet voor niks verkozen door ‘beste koop’ oid van de Consumentenbond, en onze dochter slaapt er nu bijna een jaar op, en matras is nog van prima kwaliteit (dus geen kuilen).
Hier ook de krummelur! Ben er heel blij mee in tegen stelling tot onze cosleeper van bannini, wat een onding.
Advies gevraagd ik ben op zoek naar iets waarin ik wil bevallen. Nu dacht ik zelf aan een groot en lang shirtjurk achtig iets, maar bedacht me dat dat wel tot hoog gesloten is en de baby natuurlijk daarna gelijk huid op huid moet. Of ben je sowieso naakt op het moment van de persfase? Ik heb werkelijk geen idee
Ik was naakt want ik had in bad gezeten. Misschien een (lang) hemd? Dat kun je naderhand eventueel nog via de schouders deels naar beneden doen, zodat buik en punani wel wat bedekt zijn als je dat prettig vindt.
Ik had een lang slaapshirt aan, zodat ik voor mijn gevoel niet helemaal in mijn blote kont rondliep in het zkh.
Ging gewoon helemaal omhoog toen ze op mij werd gelegd. Ik had al een voedingsbh aan dus was makkelijk met proberen te drinken.
Wat je ook aantrekt neem een donkere kleur ivm bloed.
Ik had er ook nog een hemd onder, echt super warm.
Verschilt per persoon, ik ben uiteindelijk naakt bevallen (vanuit bad naar bed). Daarna had ik hele koude voeten en wilde ik sokken aan
Ik had deze mee naar het ziekenhuis in een andere kleur; https://www.hunkemoller.nl/slipdress-modal-lace-roze-167000.html . Na de bevalling toen we naar de andere kamer gingen aangedaan, lekker zacht en stretchy en makkelijk omlaag te doen voor borstvoeding eventueel. Verder vond ik dit soort nachthemden heel fijn https://www.hunkemoller.nl/nachthemd-menshirt-jersey-blauw-167015.html vanwege de knoopjes en ook lekker lang en los. Heb je ook met korte mouwen.
Ik was grotendeels naakt maar moest van huis naar het ziekenhuis dus had toch een t-shirt aan. Toen ze geboren was heb ik meteen gevraagd of ze m’n shirt uit wilden trekken, vond dat zo in de weg zitten haha!
Waddup met de co-sleeper? Wij hebben het klaarstaan maar ik heb er nog geen goed gevoel bij
Oooh die ziet er ook chill uit! Ik sla deze evne op Jij hebt in het begin ook borstvoeding gegeven toch? Gingen de knoopjes daar ver genoeg voor open (heb in het begin ervaren als het allemaal nog wat zoeken is qua houdingen en handigheid dat sommige dingen ondanks knoopjes toch niet ver genoeg open gingen).