Ja daarom heb ik het er specifiek bij gezegd en ook gevraagd van ja ik weet niet of het dan al handig is? Want inderdaad als ze snel ergens heen wil, dan kruipt ze er heen. Maar ze had echt voor op de opvang iets nodig met meer stabiliteit om haar enkels dan slofjes.
Maar gewoon al het feit dat haar sloffen (van die voorgevormde stoffen met een semi-harde buigzame zool) na maanden op buiten kruipen op de opvang minder versleten zijn dan deze schoenen met leer/rubber na 2 dagen vind ik toch wel⊠opmerkelijk? Wacht ik zal er eens een foto van maken 
Het is dus echt al helemaal door en zacht als je voelt, je duwt zo met je vinger erdoor als je door zou duwen. Gelukkig waren ze in de sale, maar dan nog een hoop geld voor iets wat er na 2 dagen dragen zo uitziet
het stoort me ook gewoon mega dat ik het specifiek aan heb gegeven en ze daarom zei dan zou ik met zoân dingetje op de neus doen, want dat beschermd de neuzen dan beter. De keuze was daardoor een stuk beperkter, maar prima als ze er dan langer mee kon doen. Had het net zo goed door de goot kunnen spoelen.

thanks again!

Ik zou zeker iedere keer het ziekenhuis blijven bellen, wellucht kan hij dan toch eerder. De meeste zorgverzekeraars bieden (in nl) ook wachtlijstbemiddeling aan, wellicht dat bij een ander ziekenhuis in de regio of net erbuiten jullie eerder terecht kunnen. Sterkte