Tips, ervaringen & aanraders #2

Heb net zo schaamteloos veel maccie gegeten dat zelfs mn vriend onder de indruk was. Kan nu niet meer bewegen, but worth it

7 likes

Broccoli, courgette gebakken en in reepjes, zachte wortel in reepjes. Gestoomde appel

1 like

Weet iemand waar ik een leuk spijkerjasje in maat 98 kan vinden? Overal waar ik kijk is maat 98 er niet meer. :sob:

Edit: omg voor de zekerheid H&M nog even gecheckt en het jasje dat ik wilde is er ineens weer in J’s maat!!! :partying_face:

1 like

Als aanvulling hierboven nog Peer, (zoete)aardappel, sperzieboontjes, pompoen

1 like

Alles in reepjes snijden en gekookt?

Ik wil ook meer over naar stukjes want broodkorstje vind ze bijvoorbeeld leuk om op te eten ipv voeren.

Ik stoom het, maar koken kan ook! Enja reepjes zijn het makkelijkste

1 like

Ook het wat hardere fruit gewoon stomen?

Groente stoom ik nu en dan blenden maar wil wat dus meer in stukjes doen.

Heb fruit eigenlijk nooit gestoomd, gewoon lekker laten knabbelen, maar kan je zeker doen!

1 like

Zo iets! Je kan gladde dingen als mango enzo makkelijker vast te houden maken door van die inkeping te maken!

4 likes

Ja die ‘banaanhack’ vind ik zo handig

1 like

Bedankt! Ze kauwt nu ook wel redelijk dus durf steeds meer aan.

Is het slim om een duowagen te nemen als je net je eerste kindje krijgt? We plannen nog niet voor een tweede, maar wie weet gaat het snel gebeuren. Wij wandelen graag lange afstanden, ik weet niet of het dan handig is om een 2-jarige een uur/uren op zo’n plankje te hebben staan.
Maar die dingen zijn ook veel duurder lijkt het wel, of heeft iemand nog tips voor duowagens die minder duur zijn?

Je kan dan voor een Joolz geo gaan, daar kan je gemakkelijk een duo van maken maar is geen duo. :slight_smile:

Oh dat wist ik niet! Wat een prijzen zeg, blij dat onze ouders dit willen betalen haha.

Hoe oud is je baby nu? Hier is rijst en spaghetti/fussili ook altijd een hit en zijn ze ook lekker even mee bezig

Jaa wij hebben ‘m tweedehands (destijds 700€ dacht ik, met luiertas enz).

Hij is wel GROOT. Past lang niet in elke auto… althans niet zonder de wielen enzo er af te halen. Dus kijk daar effe naar :slight_smile:

Maar hij rijdt echt heerlijk, en steady, en grote boodschappen mand zolang je de duo niet gebruikt!

1 like

wij hebben een easywalker harvey, daar kun je met een kleine investering later ook makkelijk een duo-wagen van maken door de as te vervangen. Heel blij mee want het kost ons nu 120 euro ipv een nieuwe wagen, want K. is dadelijk met 1,5 nog te klein voor een meerijdplankje.

Ohja en die vouwt best klein op :slight_smile: Maar ik zou echt naar een winkel gaan,je laten informeren, er beiden mee rondlopen om te kijken wat jullie fijn vinden en dan er nog even over nadenken en dan evt 2e hands kijken als je dat wilt. Maar ook als je 2e hands wilt kopen dus eerst ff proberen enzo.

2 likes

De easywalker kan je ook ombouwen tot duo! Oh zie net ook hierboven van @Suikerklontje. Wij hebben die ook, heel tevreden mee

7 maanden. Had vandaag babyrijst met broccoli gegeven. Maar ze had na twee happen genoeg. Denk door de doorkomende tandjes dan ze wat slechter.

ah ja dat merk ik ook altijd, dat ze dan minder eet.

Ik geef de rijst gewoon zo hop op dr bord, kan ze zelf lekker in peuteren. Heel schattig als ze 1 korrel pakken en in hun mondje doen haha!

1 like