Tips, ervaringen & aanraders #2

Ik ben toevallig onlangs na 20 maanden weer ongesteld geworden voor het eerst. Mijn dochter drinkt gewoon nog. Volgens mij is de melk niet perse zouter, maar je productie kan door je menstruatie wel minder zijn. Mijn oudste heb ik een hele ruime 2,5 jaar gevoed. Toen na 19 maanden ongesteld en dat maakte voor de borstvoeding niet zoveel uit. Wel kon ik door het drinken aan mijn tepels voelen dat mijn menstruatie eraan zat te komen.

2 likes

Oh top, dat klinkt goed! We zitten in Costa Adeje ofzo? Maar gaan auto huren dus ga dit strand zeker opzoeken!
We hebben zo’n bizar all inclusive hotel, waar ze helemaal ingespeeld zijn op kleine kinderen. Buffet met baby/dreumes eten, entertainment/opvang voor baby’s vanaf 6 maanden met terras waar ouders kunnen chillen, voedkamers etc. Het idee om 2 weken geen boodschappen te hoeven doen, niet te hoeven koken of op te ruimen is mijn nieuwe definitie van de hemel :joy:

12 likes

Omg. Hoe heet deze hemel?

1 like

Fantasia Bahia Principe. Het klinkt ook al hemels :smile:

5 likes

Oh er zijn via TUI ook pakketreizen met vlucht. Het is niet spotgoedkoop maar ook geen 3300 voor 5 dagen hoor :smile: En baby’s sowieso gratis.

Yes meidddd love Tenerife :heart: heb er gewoond!

2 likes

Niet! Please slide in my dm als je nog aanraders hebt of verborgen parels zoals @anon50301661 d’r strandje

3 likes

Playa del Duque of Fanabe is ook heel fijn. En een dag lloro Parque, vond ik toen echt heel leuk :blush:
Ohja en vanaf Playa de las Americas de boulevard helemaal aflopen naar los Cristianos, love dat dorp!

1 like

Oh dankje! Dat is al heel geruststellendom te horen. Hoeft dus niet meteen het begin van het einde te betekenen. Fijn.

Haha Omg ja daar heb ik toen zo hard om gelachen :joy:

1 like

En @anon18050057 @WBJNE @Zitzak Super bedankt voor al deze tips! Zit veel moois tussen dus ik ga er een paar kopen voor J. Ben erg blij met jullie tips. :heart:

3 likes

Hahaha moet hier zo om lachen. Hier doen mensen dit ook heel veel ‘hello baby, what’s your name?’ Ik wist niet goed hoe te reageren dus het was even stil, en toen mijn vriend met een babystemmetje naam van ons kind, alsof zij het zei dus. Ohhh ik moest zó hard lachen, super ongemakkelijk haha.

20 likes

Ik had het wel, anders is het zo hard en voor die paar tientjes hoef je het ook niet te laten.

1 like

Ik heb het nooit gehad, maar vond mijn boxkleed wel lekker aanvoelen tov sommige andere in de winkel die ik maar dun vond. Ik ken eigenlijk niemand die er een matrasje in had.

1 like

Ik heb ook een veel te duur boxkleed gekocht, omdat ik hem zo mooi vond :+1:

1 like

Volgens mij heb je ook eens dekentjes van Van Asten getipt, maar kan het niet meer vinden… Weet je nog welke dat was / waren?
Beddengoed (en wat er bij komt kijken) fixen, staat op de to do list voor dit weekend :blush:

Ja lastig hè!
Ik moest ook een keer heel nodig plassen. Was gelukkig bij ons in het dorp. Daar naar de Hema gegaan. En daar is het nooit druk. Heb gewoon de deur dicht gedaan en kon wel horen dat mijn kind niet werd ontvoerd :rofl:

Tip voor de Rotterdammers! Ze hebben leuke kinderkleding voor kleine prijsjes. Ze hebben overigens ook een webshop

1 like

Ik ben gister maar even naar de huisarts geweest om toch nog advies te vragen voor de darm probleempjes van mijn dochter. Hij adviseerde op wat meer water toe te voegen, om zo de voeding wat makkelijker verteerbaar te laten worden en zo van de verstopping af te komen zonder het moeten gebruiken van lactulose. Maar hij had alleen geen idee hoeveel ml dan nodig is? Iemand ervaring hier mee?

Ze drinkt nu 150 + 5… 6/7 voedingen. CB vond dat te veel, maar met 120 is ze gewoon niet happy en slaapt ze niet goed. Vind het dan ook wel spannend om nog meer water toe te voegen, maar dat kan op zich geen kwaad toch? De eerste maanden gingen voedingen moeilijk en ze kwam niet genoeg aan. Ze lijkt gewoon wat in te moeten halen lijkt het wel.

Ik deed bij mijn zoontje vaak 10 ml extra in de voeding. Hij was al wel 6 maand ongeveer. Geen advies gehad maar het hielp wel vaak.
En potje fruit met pruimen hielp ook.

1 like