Zonder minipil zou het eigenlijk nog beter moeten gaan toch? Bij mij werd in ieder geval gezegd dat starten met de pil een beetje effect kon hebben.
@Mhysa ja die babybjorn is top! Hebben wij tweedehands gekocht
en kan heel makkelijk plat.
Zonder minipil zou het eigenlijk nog beter moeten gaan toch? Bij mij werd in ieder geval gezegd dat starten met de pil een beetje effect kon hebben.
@Mhysa ja die babybjorn is top! Hebben wij tweedehands gekocht
en kan heel makkelijk plat.
Hier ook een fan van de Babybjorn wipper.
is wel niet echt goedkoop maar volgens mij goed door te verkopen.
Even mân eigen vraag uppen: vanochtend ben ik iets langer gebleven op het KDV in de hoop dat het beter zou gaan, maar het was weer brullen toen ik wegging helaas. 
Hier ook vrij veel last van verlatingsangst en ook voor vreemden. Dus als ik hem één aan zijn eigen leidsters gaf was het goed, maar als een leidster van de andere klasjes de vroegdienst deed en hem aanpakte was het drama en als ik hem gewoon op de grond zette ook. Ik gaf hem gewoon altijd aan en ging weg. Vond het zelf wel eens vervelend, maar wist ook dat het altijd snel over was. En de fase is ook weer voorbij gegaan.
https://www.bol.com/nl/p/flip-flap-de-zoo/9200000024304312?referrer=socialshare_pdp_androidapp
https://www.ilovespeelgoed.nl/jellycat-staartenboek-dieren.html
Deze is leuk om te kleuren zonder rommel
https://www.ilovespeelgoed.nl/wee-gallery-badboekje-colour-me-pond.html
En deze
https://www.ilovespeelgoed.nl/uitgeverij-deltas-mijn-leuke-schuifboekje-op-stap-met-de-bus.html
En hoe ga je daarmee om bij je eigen moeder?
Ik merk dat ik bij mân moeder heel eenvoudig mân grenzen aangeeft, maar bij schoonmoeder vind ik dat lastiger.
Vriend vind dat ik over schoonmoeders gedrag niet moet overdrijven. Nu is hij een enorm moederskindje, en zijn moeder kan in zijn ogen zelden iets fout doen.
Dat âmeenemenâ hier ook al een keer gehad. Ze gaan âaltijd een weekend weg met alleen de kleinkinderenâ en onze dochter moest ook maar gauw mee.
Eeeehhhh, NEE! Ze is 11 maanden, en ik ga haar echt niet meegeven. Dat heb ik ook aangegeven.
Zij heeft er niets aan, en schoonouders doen dat echt puur uit eigen belang.
Ik ben toevallig onlangs na 20 maanden weer ongesteld geworden voor het eerst. Mijn dochter drinkt gewoon nog. Volgens mij is de melk niet perse zouter, maar je productie kan door je menstruatie wel minder zijn. Mijn oudste heb ik een hele ruime 2,5 jaar gevoed. Toen na 19 maanden ongesteld en dat maakte voor de borstvoeding niet zoveel uit. Wel kon ik door het drinken aan mijn tepels voelen dat mijn menstruatie eraan zat te komen.
Oh top, dat klinkt goed! We zitten in Costa Adeje ofzo? Maar gaan auto huren dus ga dit strand zeker opzoeken!
We hebben zoân bizar all inclusive hotel, waar ze helemaal ingespeeld zijn op kleine kinderen. Buffet met baby/dreumes eten, entertainment/opvang voor babyâs vanaf 6 maanden met terras waar ouders kunnen chillen, voedkamers etc. Het idee om 2 weken geen boodschappen te hoeven doen, niet te hoeven koken of op te ruimen is mijn nieuwe definitie van de hemel 
Omg. Hoe heet deze hemel?
Fantasia Bahia Principe. Het klinkt ook al hemels 
Oh er zijn via TUI ook pakketreizen met vlucht. Het is niet spotgoedkoop maar ook geen 3300 voor 5 dagen hoor
En babyâs sowieso gratis.
Yes meidddd love Tenerife
heb er gewoond!
Niet! Please slide in my dm als je nog aanraders hebt of verborgen parels zoals @anon50301661 dâr strandje
Playa del Duque of Fanabe is ook heel fijn. En een dag lloro Parque, vond ik toen echt heel leuk 
Ohja en vanaf Playa de las Americas de boulevard helemaal aflopen naar los Cristianos, love dat dorp!
Haha Omg ja daar heb ik toen zo hard om gelachen 
En @anon18050057 @WBJNE @Zitzak Super bedankt voor al deze tips! Zit veel moois tussen dus ik ga er een paar kopen voor J. Ben erg blij met jullie tips. 
Hahaha moet hier zo om lachen. Hier doen mensen dit ook heel veel âhello baby, whatâs your name?â Ik wist niet goed hoe te reageren dus het was even stil, en toen mijn vriend met een babystemmetje naam van ons kind, alsof zij het zei dus. Ohhh ik moest zĂł hard lachen, super ongemakkelijk haha.
Ik had het wel, anders is het zo hard en voor die paar tientjes hoef je het ook niet te laten.
Ik heb het nooit gehad, maar vond mijn boxkleed wel lekker aanvoelen tov sommige andere in de winkel die ik maar dun vond. Ik ken eigenlijk niemand die er een matrasje in had.
Ik heb ook een veel te duur boxkleed gekocht, omdat ik hem zo mooi vond