Ik had ook een heel diepe diastase, maar sinds een maand of 3 zie ik heel veel verschil. Het is nog niet zo strak als voorheen, maar ik zie wel echt veel vooruitgang!
Ik voel nog wel wat ruimte tussen mijn buikspieren, maar ik kan nu weer spanning creëren met mijn core en de diepte tussen mijn buikspieren is bijna weg. Mij is verteld dat ook enige tijd na je zwangerschap dit nog gewoon kan herstellen. Let bij een diastase check niet alleen op de ruimte tussen je spieren, maar vooral ook de diepte. Ik kon 3 maanden na mijn bevalling echt een halve vinger steken, terwijl het normaal net zo stevig als een trampoline moet voelen 
Ik doe nu 2x per week aan krachttraining (deed ik voor/tijdens zwangerschap ook, nu langzaam weer aan het opbouwen), maar wat mij de eerste maanden toen het echt nog slappe hap was heel erg heeft geholpen is pilates. Daar wordt je core echt heel erg mee aangepakt. Meld wel even van tevoren bij de instructrice dat je diastase hebt want je zult lang niet alles kunnen uitvoeren de eerste tijd.
Hardlopen zou ik mee uitkijken zolang je core nog niet sterk is. Je loopt dan wsl niet in een goede houding en dus kans op klachten.
Naast Getmomstrong wat @Unquestionable al noemde kun je ook eens kijken naar Sterkher op Instagram. Zij heeft ook heel veel kennis over diastase en geeft veel tips. Ik heb haar postpartum programma gevolgd, als je meer wil weten kun je me altijd pmâen!