Haha vreselijk herkenbaar die korte plukken op je voorhoofd! Heeft best lang geduurd voor het weer aangroeit.
Die korte plukken heb ik ook al
. Dan moet ik maar geduldig afwachten.
De gratis pony 

Heb ik ruim een jaar later ook nog steeds. En al die sprieterige babyharen die lukraak overal uit m’n hoofd steken nu… aaarghhhh
Iemand hier ervaring met een watertafel? Ik zoek een cadeau voor de eerste verjaardag van Jut en Jul maar twijfel of ze daar deze zomer echt al plezier van hebben?
En welke watertafel is dan het leukst voor 1-2 jarigen?
Ook voor oudere kindjes leuk. Vandaag heeft S (3) nog in de tuin gespeeld. Had er wat lauw warm water in gedaan. Vriendjes en vriendinnetjes vinden het ook erg tof.
Vanaf wanneer draagt een baby nou maat 62? Ik heb nu een verzameling kleding in maat 50 en 56 maar twijfel nu hele tijd of ik niet meer kleding in 62 moet kopen
Vind het zo lastig, ook ivm zomer. Baby wordt eind april/begin mei geboren.
Korting op de tripp trapp en accessoires:
https://www.babyentiener.nl/catalogsearch/result/?q=Tripp+Trapp
Rond de 3/4 maanden!
Ligt er natuurlijk wel aan hoe je kindje gebouwd is.
De mijne heeft vrij lang 62 kunnen dragen.
Zou ik mee wachten, zeker als je echt seizoenskleding wil kopen. Ik dacht ook dat onze dochter daar wel rond maand 3/4 in zou passen, dus ook zomerkleding gekocht. Uiteindelijk pas met 7(!) maanden dat ze erin kon. Toen was het dus december…
Maar ook dus voor kindjes van 1-2 jaar? En welke tafel heb je?
Ik zou maat 62 lekker nog even laten liggen. Had op die manier ook een paar heel leuke dingen die hij gewoon nul keer aan heeft gehad omdat ze echt voor de zomer waren en hij ze pas in oktober aan kon. Je hebt het in ieder geval niet meteen nodig 
Mijn baby pas bij 5/6 maanden
. Had ook op voorhand allemaal dingen gekocht die ze vanwege het seizoen dus niet aankon. Zou het dus ook gewoon eventjes afwachten. Ik vind het zelfs nu nog wel eens lastig met kleren “op de groei” kopen want nu met 8 maanden heeft ze nog steeds 68 maar wie weet in de zomer ineens groeispurt 
—————
Heeft iemand tips hoe je de dutjes overdag langer kan maken? Wij zitten nu echt in een cirkel waar we niet uitkomen. Baby van 8 maanden doet nog steeds hazenslaapjes van 30/40 min en gaat dus echt nog vaak naar bed overdag. Ze wordt vervolgens ook niet uitgerust wakker en om een uur of 16/17 is ze zo kapot. Ik houd nog steeds een wakkertijd van 1,5 uur aan nu omdat ze dan al helemaal kapot is… hebben jullie je kindjes bijv bewust langer wakker gehouden om dutjes langer te maken? Vind het echt lastig.
Op kledingwijzer.nl staat een rekenmodule die rekening houdt met leeftijd, lengte en gewicht van je kind en op basis daarvan een indicatie geeft wanneer je kind welke maat heeft.
Ik gebruik hem al 4 jaar ieder seizoen en hij klopt behoorlijk goed bij beide kinderen.
Net als de rest zegt, nog mee wachten.
Ze is nu iets meer als 3 maanden en gaan nu ongeveer over. Ligt ook weer per merk de grootte.
Als ze dan al een beetje kunnen lopen is het wel erg leuk voor ze. Wij hebben deze: Little Tikes Vis en Spetter - Watertafel. Kan hij ook vissen enzo, hehe.
Wat een leuke! Voor nu alleen niet zo handig, zie dat ze 20 werkdagen levertijd hebben.
Die van jou is ook superleuk, @Paardenmeisje! Ik ben daar helaas niet handig genoeg voor… Of beter gezegd: ik heb daar geen geduld voor 
Mijn dochter is nu 6 maanden en past nu pas 62, heel soms 68…
Mijn baby zat na 1 maand in maand 62. Het is van te voren heel lastig inschatten. Je kan misschien wel wat rompertjes in maat 62 kopen. Als het echt hoogzomer is, is dat toch het enigste wat ze dragen. En mocht je baby pas tegen de herfst in maat 62 komen, dan kan ze de rompertjes onder een een t-shirt dragen.