Oh echt! Ik dacht dus dat die veel met teksten enzo deden… zal es even online gaan kijken
Check maar even de Lindex website dan
Wij hebben de ibaby, die koppel je aan je telefoon. Wat ik heel handig vind is dat je niet aan een aantal meter gebonden zit. En ik liet af en toe de hond savonds uit als I sliep en mijn vriend in de kost zit.
Tips voor een haargel/lotion voor beebjes? Haartjes van S komen bijna voor haar ogen.
Liefst een die niet vettig blijft of hard wordt.
@anon18050057 ja ik heb voor de meiden wat effen witte shirtjes besteld indd. Ik ging alleen voor een petje en sandaaltjes
Jajaja ik ben geslaagd hoor! Een set van 3 katoenen shirtjes met lange mouwen van H&m in grijs, zwart en wit en 3 shirtjes met korte mouwen van Zara. Of andersom Ik vond helaas geen felle kleuren, maar goed die broeken zijn al gestoord genoeg haha.
Doe please zo’n grote gele pot gel van de Kruitvat
Rond die leeftijd hadden wij dat ook veel en nu soms nog wel eens (15 maanden). Ging vanzelf weer over. Maar ik kon hem ook niet laten liggen. Dan pakte ik hem op en dan sliep hij idd na een minuut weer in mn armen.
Ze schijnen ook veel te dromen dan…
Ik hoor hem nu af en toe op de babyfoon ook ineens praten als hij slaapt ‘ja… ja… mama… nee… helpen… poes…’
Edit:
Ik ben trouwens gebarentaal aan het leren aan onze zoon en het gaat echt zo goed!
Hij kan al ‘eten’ ‘helpen’ en ‘slapen’
Meer moeders die dat doen?
Ik doe het nog niet, mijn baby is pas zes weken, maar ga dat wel doen. Ik gebruik veel gebaren in mijn werk (logopedist), ga dat zeker thuis ook gebruiken.
Wij gebruiken de Baby Monitor app. Kost 4 euro ofzo en we gebruiken een oude iPad op haar kamertje en onze telefoons. Voordeel is dat je het overal kunt gebruiken als je maar internet (4G of WiFi) hebt en twee toestellen. Ben er echt super blij mee.
Ja dat is dezelfde app inderdaad! Nee ‘echte’ babyfoons hebben infrarood, dat kan je camera van telefoon of tablet niet helaas. Maar ik heb wel gemerkt dat ik dat niet zo erg vind, ik vind het geluid het belangrijkst.
Hoe is dat een voordeel dan ten opzichte van apparaten die je zonder internet kan gebruiken? snap ik niet helemaal
Die zijn vaak veel duurder en hebben een maximaal bereik. Je kunt dan niet te ver weg gaan zitten. Maar goed voor dagelijks gebruik is dat natuurlijk niet erg. Voordeel vind ik dat je letterlijk elke mobiele device om kan zetten naar een monitor. Dus bij opa’s en oma’s enzo hoef je eigenlijk niks extra’s bij je te hebben.
Ik ben er zelf heel blij mee, het vangt ook alle geluiden op, ik kan altijd terug zien wanneer M wakker is geworden in de app en kan geluiden terug luisteren. Maar goed, heb nooit met een normale monitor gewerkt dus misschien werkt dat wel net zo fijn.
Wij hebben de luvion supreme connect. Prima ding. Heb hem los van de wifi maar kan ook met wifi.
Ik vind het leuk dat je beelden kan opnemen, geluidjes opnemen en terugpraten.
Ik twijfel om een water speelmat te kopen via ali. Zou dat erg slecht zijn. Heb namelijk het idee dat die via de andere webshops hetzelfde zijn.
Wat heeft een baby aan met dit weer? Meisje is 10 dagen, vind het maar heel erg zoeken nog! Heb tot nu toe steeds romper lange mouw, shirt lange mouw en broekje, maar is dat nu niet te warm?
En wat als ze in de wagen gaat, en in de draagzak?
Mijn dochter is iets ouder (6 weken) en heb nu lange broek, romper met korte mouwen en lange shirt (waar ik eerder romper met lange mouwen en dikker shirt / vestje aan deed). In de wagen dit ook, met een dun dekentje erover en dan dat afdekding van de kinderwagen er nog over. Geen idee wat normaal is, voor haar is dit ok.
In de draagdoek ook dit, maar dat is alleen binnen, dus niet echt warmer dan anders.
Vreselijk die eerste weken. Wij hadden een winterbaby maar die had het zo snel warm dat ie precies 1x zo’n schattig schapen pak aan heeft gehad haha.
Ik denk dat die met dit weer in alleen een romper zou liggen :’)
Maar andere baby’s dragen nog weken mutjes en hebben dat schattige schapen pak wel aangehad.
Had echt het gevoel dat ik non stop dat nekje aan het checken was en aan het aan/uitkleden was , en dat gaat al zo makkelijk bij die ukkies:crazy_face:
Haha, inderdaad. Ons dochtertje is niet zo warmbloedig, dus 's avonds kleed ik haar maar weer om in haar winteroutfit voor de nacht
Ik zoek een mooi cadeau voor onze dochter die 1 wordt, maar ik heb het idee dat we alles wat we mooi vonden in de loop der jaren voor nr 1 hebben gekocht. Iemand tips? Voor de 1e verjaardag mag het wel wat meer zijn en iets zijn waar ze langer mee doet.
Een mooi (loop)fietsje met haar naam erop?