Hm misschien proberen met minder water of het dan verandert?
Wat trek je een kleintje van 6 maanden met dit weer aan? Ik ben nog zo gewend aan lekkere wollen truitjes en jasjes. En kan nog nergens echt een jasje vinden voor het voorjaar? Een muts kan nu wel vervangen worden voor zonnehoedjes of niet⊠En is zonnebrand eigenlijk al nodig?
Zoveel vragen weerâŠ
Zonnebrand zeker doen! Zou er een halen speciaal voor babyâs.
Ik zou haar zo veel mogelijk in de schaduw zetten. En eventueel T-shirt met vestje. Of lange mouwen. Het hangt er net een beetje tussenin nog.
En mutsje is zeker niet nodig. Hoedje of petje is wel fijn tegen de zoân
Aanraders voor zonnebrand voor babyâs?
@Peppie. Ik heb alleen maar lange mouwtjes in huis. Mevrouw huilt sowieso bijna altijd als er een jasje of trui aan moet. Maar des te meer reden om maar weer eens te gaan shoppen.
Ik heb een nivea roller factor 50 gehaald. Soort deoroller. Vind m wel handig. Maar kruidvat eigen merk factor 50 is net zo goed. Zou wel voor die factor gaan.
Ik heb ook factor 50 van Kruidvat huismerk in huis gehaald!
Wij hebben Ladival ofzo? Smeert voor geen fluit. Maar van al het andere kreeg meneer uitslag op zân wangen. Rest van zân lijf wel gewoon met Etos/niveau/kruidvat whatever, maar dat gezicht is een drama hier!
Ga dit jaar eerst weer de normale merkjes proberen voor ik weer iets duurs koop (wat verrot smeertđ€Ș)
Heeft iemand een goeie tip voor een babyfoon met camera?
Normaal gesproken zou ik dat natuurlijk in de winkel beoordelen maar met corona en een newborn doen we dat maar even nietâŠ
Soms voeren we hem, maar zelf eten is inderdaad met de handen! Vandaag een lasagne klein gesneden en dat kan ie dan zelf in zân mond steken op een lepel gaat ie kauwen haha dus dat hebben we even opgegeven.
Onze dochter (wordt in mei 2) slaapt sinds februari in een eenpersoonsbed met dekbed plus de puckababy de lentevariant zegmaar. Dus alleen de dunne slaapzak met lange mouwen. Ze spookt nog rond door het bed, dus zonder slaapzak vind ik te koud, het is sowieso best koud op de slaapkamers bij ons. Straks in de zomer gaat de slaapzak uit.
Zou opletten meer dit soort dingen bij aliexpress te bestellen. Het lijkt mss hetzelfde maar je betaalt ook voor de beveiliging volgens de Europese regels. Vorig jaar bleek er een groot lek te zitten in video babyfoons van aliexpress
Edit, link: https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/4854636/slimme-cameras-meegluren-nederland-onveilig-lek-apexis-sumpple
Klopt, maar geldt voor bepaalde types cameras, niet bij deze.
Ik had er een van naif maar hij werd daar wel heel wit van. Nu moet dat wel goed zijn volgens mij.
Nou de Puckababy is binnen! Maar wat zijn die mouwen lang? Ze vindt mouwen sowieso niks, dus nu maar even naar binnen geslagen. Ze is een juich slaper, en dat lijkt niet helemaal te lukken. Ik dacht dat die binnenzak ook mouwloos kon.
Ze ligt nu in de box en we gaan maar even een test slaapje doen. Hopelijk is het wat.
Er is een sample sale van Ammehoela op hun website
Weet iemand hoe ik dit het beste aan kan pakken.
Zoontje van 12 maand slaapt eigenlijk wel prima. Slaapt vaak rond 19.00 en word om 6.00/7.00 wakker.
Overdag ook vaak nog 1 of 2 keer slapen.
Maar nu mijn vraag. Heel vaak word jij 1 of 2 x overstuur wakker. Ik ben gaan googelen en kom wel wat dingen over nachtangst tegen maar dan zijn ze vaak een stuk ouder.
Hij is niet te troosten als ik hem laat liggen. Als ik hem oppak en troost slaapt hij vaak binnen 1 minuut weer en kan ik hem weg leggen. Wat zou het kunnen zijn ? Hebben jullie kindjes dit ook wel eens periodes gehad ?
Hij heeft het 6 weken geleden wel een narcose gehad. Maar volgens mij was het daarvoor ook al wel.
Wat geven geven/gaven jullie aan de kindje met ong. 12 maanden als avondeten? N. wilt vooral pasta met tomatensaus. Pasta met spinazie en zalm gaat ook goed, maar van rijst, aardappels of zoete aardappels moet ze weinig hebben.
Komt wel. Hier wordt alles in fases gegeten. Heel lang (echt van 6 tot 13maandne) elke vorm van aardappel geweigerd. Zân favo nu? Gebakken aardappels, gekookt, stamppot. Alles
Gewoon blijven aanbieden en eten ze niks, dan niet âŠ
Hier wordt al een poosje weer 0,0 groenten gegeten. Maar ging ineens een bak wortels in vanavond⊠Dus wie weet binnenkort wel geen aardappels meer �
Ik heb allemaal fantastische hysterische broeken gekocht, dus nu heb ik een paar effen shirtjes nodig. Het liefst in gewone primaire kleuren, zonder tekst, met lange en korte mouw hebben jullie tips waar ze dat zouden kunnen hebben?