Herkenbaar. Hier ook losse dekentjes, zooi speelgoed in de ledikant. Een 2e hands wipstoel, wat meer een plank is en ze toen ze klein was echt bijna uit viel. Heb zelf een campingbedje en matras gekocht voor hun, want anders had ze waarschijnlijk weer iets gekozen waar ik totaal niet blij mee zou zijn. Alleen verwacht ze nu dat de baby komt slapen binnenkort, en dat hoeft wat mij betreft echt nog niet.
Gaat nog wat worden als de kleine echt gaat eten daar. Mijn hond was echt aangekomen toen hij daar 3 weken logeerde tijdens de verhuizing. 
Ik heb al zo vaak ruzie met ze, en ze kruipen dan ook nog eens in de slachtoffer rol. Zo vermoeiend, al vanaf de zwangerschap.
Ik had idd naar de bon gevraagd, maar ze had hem schijnbaar al een tijdje. Want, tsja… jullie zeiden dat we niet mochten komen om corona enhet toch gewoon bruikbaar is als ze dan wel erin past. En mijn vriend trekt het allemaal niet, is het met mij eens maar wil er niet elke keer tussen zitten.
Vrees dat er geen oplossing voor is, dan gewoon volhouden 

Ik was al over de zeik toen ze een keer teveel had gemaakt en ik nog alles kolfde. Dat was 45 minuten kolven en pijn wat ik kon weg gooien. Jouw verhaal is wel echt next level hoor…pfff.