Dat lijkt mij ook een te gekke afspraak! Ga ik eens bespreken hier, denk dat mijn vriend het allemaal wel prima vindt.
@Kindercola ik kan nog wel even door gaan met zeuren hoor over die van mij 
Ze mocht vandaag een fruithapje maken van banaan en appel. “ja ik heb er vers geperste sinaasappel doorheen gedaan.” Dus ja moest ik weer uit leggen dat ik eerst zelf de nieuwe smaken introduceer en dat ze niet maar gelijk alles zelf moet gaan lopen uit proberen. Ze gaat niet dood aan sinaasappel, maar ze doet gewoon niet wat ik vraag.
En oh ja, tip voor de doorkomende tandjes was volgens haar honing smeren.
Ik trok bleek weg toen ze dat zei. "oh dat doen jullie zeker tegenwoordig niet meer?’’
@Heisenberg Ja, helemaal mee eens. Heb de stoel nog eens besproken zo straks en weet je wat ze zei? "Ja is ook niet voor nu hoor, gewoon om vast uit te proberen hoor. Voor straks. Dit is een stoel die in oudere auto’s kan daarom. Dan kan jij hem gebruiken, als je dat wil. Ik: Ik zou het op prijs stellen als jullie dit soort aankopen eerst even bespreken. “Maar we hebben het voor ons gekocht hoor, niet voor jou.” Ja, maar het is mijn kind wat er in zit, zei ik toen. En ja toen begon ze er nog een stuk om heen te lullen, want toegeven zal ze niet. Maar ik denk dat de boodschap duidelijk is.
Uitslapen kan ik ook niet, en slapen doe ik sowieso niet als ze daar slaapt. Dus dat is ook voor mij geen reden, had ik ook allang een keer gezegd.