Ons kaartje komt idd van bladergoud! Zij is echt suuuuper Lief!
Jaa ze reageert ook altijd heel gezellig op DMs! Het is dat ik wil dat het kaartje van de baby aansluit bij die van onze dochter, anders had ik ze sowieso bij haar besteld.
Had haar een bericht gestuurd maar ze neemt helaas geen opdrachten meer aan! Ik blijf nog even doorzoeken.
Ah shit, jammer
Oh jammer dat ze vol zit, ik wilde haar tippen. Zij heeft onze geboortekaartjes gemaakt en daar ben ik echt heel tevreden over.
Ja ik baal er echt van! Vind haar kaartjes heel origineel en mooi kleurrijk.
Esther Bennink
Studio Pie
Ruth Engveld
Lotte Dirks
Studio Silvana
Saskia Yda
Sanny van Loon
Ninamaakt
Bladergoud
Even wat illustratoren die ik volg
Heeft iemand hier tips voor of ervaring met een hardnekkige broekpoeper? Mijn zoon is bijna 4 en overdag en snachts plaszindelijk, maar poepen blijft hij vrolijk in zn onderbroek doen. Ik word er echt een beetje gek van
Heb je belonen geprobeerd? Ik had een sticker systeem met hem. En bij 10 stickers een klein cadeautje. Het heeft hier bij ons uiteindelijk wel goed geholpen. Rond zijn 3e maakte ik mij wel zorgen, maar gelukkig kwam het rond zijn 3,5 helemaal goed. Nu is hij net 4 en ook over de nacht zindelijk.
Ik ben doordat de placenta lang op zich liet wachten best veel bloed verloren (900ml, blijkbaar krijg je vanaf een liter ijzertabletten) en merk dat ik daar toch wel last van heb, kraamhulp neemt morgen floradix mee en houd me goed in de gaten maar hebben jullie nog tips, behalve natuurlijk goed en veel rusten. Komen vaak toch weer andere dingen voorbij dan
Ja dat hebben we al gedaan, maakt geen enkel verschil😒
Niet heel anders dan veel rusten, goed en gevarieerd eten (deed ik zelf echt niet, maar kan me voorstellen dat het helpt haha). Echt rustig aan doen hoor!
Heeft iemand hier het Stokke flexi badje? Lijkt me opzich wel handig dat je dan niet altijd zo’n gigantisch ding in je huis hebt staan, maar vraag me af of het wel een fijn badje is.
Mijn broer had deze ivm ruimtegebrek en hij was er heel blij mee!
Wij hebben deze ook. Prima badje, fijn dat je hem makkelijk op kan bergen als je weinig ruimte hebt. Als er geen water in het badje zit dan vouwt je weer een beetje op, maar eenmaal gevuld heb je daar geen last meer van. Overigens hebben wij ook bijbehorende standaard, vind ik ook echt een uitkomst!
Ja, doen wij ook! In het begin op tafel of op het aanrecht, maar daar is ze nu te groot voor (dan stoot ze haar hoofd tegen de keukenkastjes) en ze maakt er één groot waterballet van, dus beter in de douchebak.
Ben er heel blij mee in ons kleine huis en badkamer van nog geen 2mx2m @Ludo
Ook hier heel tevreden van! Als je het uitvouwt vind ik het lijken alsof het z’n vorm niet gaat houden maar eenmaal er water inzit is dat geen probleem meer! Wij gebruiken het zonder standaard, op de eettafel/het aanrecht nu ze nog klein is.
Die newborn dinges die je erin kan zetten gebruiken we wel niet, die zou ik niet opnieuw kopen
Wij hebben hem ook en vinden hem heel handig. Die inzet gebruiken wij juist wel graag en lijkt onze kleine man ook fijn te vinden
Die inzet gebruikten wij eerst ook niet, maar wel nu ze groter is. Ze kan nog niet zelfstandig zitten in bad, maar met die inzet kan ze lekker alleen spartelen zonder haar steeds vast te moeten houden. Vind ik wel makkelijk.