Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Bij mijn supermarkt staat de ferro en de laxo bij de zelfzorg/medicijnen ipv bij de siropen of de babyvoeding. Is een gang waar ik normaal niet kom dus duurde even voordat ik dat door had, misschien heb je er wat aan!

2 likes

Ik vind deze heel fijn, hele zachte wax zodat je niet met pijnlijke oren wakker wordt.

1 like

Potjandrie ik zit me dus al sinds gisteren te verheugen op friet met biefstuk vandaag. Komt mn man erachter dat hij helemaal geen biefstuk heeft gekocht :sob: alleen van het lijstje gekocht en dat is hij vergeten :sob::sob::sob: zegtie heel lief ja anders rijd ik nog wel ff naar de supermarkt om te halen, maar vind die van onze dorpssuper echt niet lekker en anders is hij al gauw 45min weg dus ook beetje overdreven. Dus nu naast de friet ook maar snacks besteld en dan dinsdag maar biefstuk (morgen kookt de kraamhulp voor ons).

2 likes

Ik heb gemist dat je bevallen bent, gefeliciteerd!

Zo stom is dat als je er zo lang zin in hebt en dat juist vergeten wordt. Hopelijk smaakt ie dinsdag extra lekker en het grootste stuk krijg je natuurlijk.

1 like

Deze: https://www.bol.com/nl/p/kees-luxe-plas-potje-met-hoge-rug-binnenpotje-grijs/9200000078766349/?bltgh=oTuvyBTu8aD6a4NjX0dLGw.1_42.43.ProductPageUrl

Edit: wij hebben deze ook: Potje troon iets minder basic, dochter vindt hem leuk. Als ze er iets op doet krijg je een geluidje te horen. Maar eigenlijk is de bovenste voldoende haha.

1 like

Wij zijn begonnen met het meest simpele potje van Ikea, dat is prima maar een potje met een apart binnenpotje (en evt een iets hoger deel voor de rug) is wel stabieler en makkelijker met schoonmaken.
Wij hebben deze nu voor I

1 like

Iemand nog tips voor een goede loopfiets? Ik wil graag eentje die je kan ombouwen zodat je er wat langer mee kan, mijn man wil graag met duwstang zodat z’n rug niet breekt :stuck_out_tongue: kent iemand een combi van deze twee eisen? :grin: en anders is de eerste eis uiteraard het meest belangrijk hehe

Nou jongens, m’n project is bijna helemaal af! Met slechte foto’s want het is donker nu, maar wil het resultaat graag delen haha!
In de vlakken achter de deurtjes komen nog polaroids van ons.

Ben er eigenlijk wel echt een beetje trots op.

59 likes

Wat super vet dit. Vanaf wanneer is dit zo’n beetje interessant en hang je dit ergens op?

1 like

Aaah leuk gedaan :grin::+1:

1 like

Thanks allemaal!

@Portugal @Madelief mijn kindje is nu 1,5, maar denk dat zo’n bord al veel eerder leuk is. Ligt natuurlijk wel aan je kindje, maar K heeft echt al sinds hij 8/9 maanden is ofzo interesse in alle stekkers, licht knopjes etc etc. Op Pinterest voorbeelden zie ik er ook vaak echt jongere kindjes bij zitten. Maar dan zou ik er wel wat andere dingen ook op doen (spiegeltjes bv en meer sensory achtingen dingen zoals verschillende structuren om te voelen etc).

Ik ga hem met 2 oogjes in haken in de muur hangen, zodat hij echt mooi vlak hangt en goed hufterproof is.

2 likes

Dank je! Ik heb er helemaal zin in. Nu nog wachten tot de winkels weer open zijn, maar ga alvast eea verzamelen in de schuur bij mijn ouders :hugs:

1 like

Heel leuk!

Wist je dat z’n naam trouwens wel zichtbaar is?

Oh ja, scherp! Maar neuh is niet erg. Tnx!

@Profound allemaal plastic bakken en pannen pakken en dan samen dingetjes sorteren daar in? Dat vindt K ook altijd leuk. Kleien is ook leuk voor een minuut of 5 haha (evt zelf maken met meel, zout, water en evt kleurstof als je geen play doh oid in huis hebt).

Edit: Verdere ideeen:

• Tekenen / verven (evt met gewoon alleen water op papier)
  • Poppenkast spelen met knuffels (betekent wel veel effort vanuit jou haha)
  • Lange wandeling maken, evt met regenpak aan en lekker in alle plassen stampen
  • Naar een leuke speeltuin in de buurt
  • Een huisje maken van een kartonnen doos
3 likes

Ja, ik gebruik die wel eens bij mijn dochter, werkt prima.

1 like

Ik ben op zoek naar het eerste pakje voor onze dochter, maar ik kom niet echt verder dan bij de meest bekende winkels. Voel echt de noodzaak (klinkt ernstiger dan het is) om iets heel moois te halen.

Ik ken dus de zara, next, zalando, wehkamp, noppies, prenatal, enz. Iemand nog een ander leuk merk of webshop?

Lindex, ammehoela-kids, h&m (die mooie lijn), big & belg

1 like

V.ier seizoenen bij ons in de stad heeft heel veel moois! Op insta kun je ze advies vragen, dan laten ze in hun stories van alles zien. En ze bezorgen het nog thuis ook

2 likes

Misschien de webshop Jut en juul? Zij hebben wat duurdere merken zoals Kongens Slojd, Marmar enz.

Ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar een eerste pakje, lastig he.

1 like

Jaaaa wat tof dit! Wanneer opent je webshop?

1 like