Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Aaah leuk gedaan :grin::+1:

1 like

Thanks allemaal!

@Portugal @Madelief mijn kindje is nu 1,5, maar denk dat zo’n bord al veel eerder leuk is. Ligt natuurlijk wel aan je kindje, maar K heeft echt al sinds hij 8/9 maanden is ofzo interesse in alle stekkers, licht knopjes etc etc. Op Pinterest voorbeelden zie ik er ook vaak echt jongere kindjes bij zitten. Maar dan zou ik er wel wat andere dingen ook op doen (spiegeltjes bv en meer sensory achtingen dingen zoals verschillende structuren om te voelen etc).

Ik ga hem met 2 oogjes in haken in de muur hangen, zodat hij echt mooi vlak hangt en goed hufterproof is.

2 likes

Dank je! Ik heb er helemaal zin in. Nu nog wachten tot de winkels weer open zijn, maar ga alvast eea verzamelen in de schuur bij mijn ouders :hugs:

1 like

Heel leuk!

Wist je dat z’n naam trouwens wel zichtbaar is?

Hoe vermaak ik mijn 1,5 jarige op een regenachtige lockdown-dag?

Normaal zou ik door t tuincentrum lopen (dicht), langs opa gaan (ziek), naar de bieb (dicht). Al hey speelgoed is al voorbij gekomen en oninteressant en om nou de hele dag bumba op te zetten lijkt me niet goed voor mn eigen mentale gezondheid. Ik kan geen vet bord maken zoals @360 want alles is dicht en he denk me nu pas dat ik met voortschrijdend inzicht wel wat had kunnen bestellen, te laat…

Oké klaag uit maar alle tips welkom

1 like

Oh ja, scherp! Maar neuh is niet erg. Tnx!

@seveneleven allemaal plastic bakken en pannen pakken en dan samen dingetjes sorteren daar in? Dat vindt K ook altijd leuk. Kleien is ook leuk voor een minuut of 5 haha (evt zelf maken met meel, zout, water en evt kleurstof als je geen play doh oid in huis hebt).

Edit: Verdere ideeen:

• Tekenen / verven (evt met gewoon alleen water op papier)
  • Poppenkast spelen met knuffels (betekent wel veel effort vanuit jou haha)
  • Lange wandeling maken, evt met regenpak aan en lekker in alle plassen stampen
  • Naar een leuke speeltuin in de buurt
  • Een huisje maken van een kartonnen doos
3 likes

Ja, ik gebruik die wel eens bij mijn dochter, werkt prima.

1 like

Ik ben op zoek naar het eerste pakje voor onze dochter, maar ik kom niet echt verder dan bij de meest bekende winkels. Voel echt de noodzaak (klinkt ernstiger dan het is) om iets heel moois te halen.

Ik ken dus de zara, next, zalando, wehkamp, noppies, prenatal, enz. Iemand nog een ander leuk merk of webshop?

Lindex, ammehoela-kids, h&m (die mooie lijn), big & belg

1 like

Ah thanks, echt ff compleet inspiratie loos was ik. Het is kleuren geworden. Of Ja, ik kleur en M sorteert de krijtjes.

1 like

V.ier seizoenen bij ons in de stad heeft heel veel moois! Op insta kun je ze advies vragen, dan laten ze in hun stories van alles zien. En ze bezorgen het nog thuis ook

2 likes

Misschien de webshop Jut en juul? Zij hebben wat duurdere merken zoals Kongens Slojd, Marmar enz.

Ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar een eerste pakje, lastig he.

1 like

Jaaaa wat tof dit! Wanneer opent je webshop?

1 like

Vind ik echt prachtig.

1 like

Wij wonen dus in dezelfde stad :see_no_evil: ik ken ze! Hahaha

1 like

Heeeel mooi, maar ik zie dat ze maatjes als xs 0-3 mnd aanhouden. Past mn pasgeboren baby daarin zonder dat ze erin verzuipt?

Ja daarom zei ik ook: bij ons in de stad :wink: veel plezier met shoppen!

1 like

Hier hetzelfde probleem, ik vind binnenblijven zo’n ellende. Hoeveel torens kan een mens bouwen op een dag? Mijn dreumes houdt ook niet van tv kijken anders had ik het wel geweten. :roll_eyes:
Vaak toch maar een regenpak aan en hoppa naar buiten. Of ik laat hem extra lang in bad zitten terwijl ik ernaast zit en een beetje op m’n telefoon scroll :woman_shrugging:t2:

Oja, in bad is ook nog wel een goeie. Hier zijn we ook nog wel naar buiten geweest maar als het plenst vind ik dat echt nikssss. We hebben wel nog gekleurd en gevoetbald in huis, haha. Morgen gelukkig noodopvang

Voorlees- en luisterboeken voor 1 cent bij bol!

4 likes