Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Ik ben op zoek naar het eerste pakje voor onze dochter, maar ik kom niet echt verder dan bij de meest bekende winkels. Voel echt de noodzaak (klinkt ernstiger dan het is) om iets heel moois te halen.

Ik ken dus de zara, next, zalando, wehkamp, noppies, prenatal, enz. Iemand nog een ander leuk merk of webshop?

Lindex, ammehoela-kids, h&m (die mooie lijn), big & belg

1 like

Ah thanks, echt ff compleet inspiratie loos was ik. Het is kleuren geworden. Of Ja, ik kleur en M sorteert de krijtjes.

1 like

V.ier seizoenen bij ons in de stad heeft heel veel moois! Op insta kun je ze advies vragen, dan laten ze in hun stories van alles zien. En ze bezorgen het nog thuis ook

2 likes

Misschien de webshop Jut en juul? Zij hebben wat duurdere merken zoals Kongens Slojd, Marmar enz.

Ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar een eerste pakje, lastig he.

1 like

Jaaaa wat tof dit! Wanneer opent je webshop?

1 like

Vind ik echt prachtig.

1 like

Wij wonen dus in dezelfde stad :see_no_evil: ik ken ze! Hahaha

1 like

Heeeel mooi, maar ik zie dat ze maatjes als xs 0-3 mnd aanhouden. Past mn pasgeboren baby daarin zonder dat ze erin verzuipt?

Ja daarom zei ik ook: bij ons in de stad :wink: veel plezier met shoppen!

1 like

Hier hetzelfde probleem, ik vind binnenblijven zo’n ellende. Hoeveel torens kan een mens bouwen op een dag? Mijn dreumes houdt ook niet van tv kijken anders had ik het wel geweten. :roll_eyes:
Vaak toch maar een regenpak aan en hoppa naar buiten. Of ik laat hem extra lang in bad zitten terwijl ik ernaast zit en een beetje op m’n telefoon scroll :woman_shrugging:t2:

Oja, in bad is ook nog wel een goeie. Hier zijn we ook nog wel naar buiten geweest maar als het plenst vind ik dat echt nikssss. We hebben wel nog gekleurd en gevoetbald in huis, haha. Morgen gelukkig noodopvang

Voorlees- en luisterboeken voor 1 cent bij bol!

4 likes

Lockdown tip; ik kwam gisteren het YT kanaal ā€˜Kijk, ik dans’ tegen toen ik zocht naar peuter/kleuter dans… Ze heeft leuke dansfilmpjes opgenomen die ook nog educatief zijn… Daarnaast beweeg ik ook 20 minuten mee :rofl:

3 likes

Dat Alfabet boek dat er onder staat, dƔt is pas gaaf! Heb dat laatst doorgekeken in een boekwinkel en het is echt fantastisch.

Was jij dat nou ook die hulp hadden gehad van die slaapcoach? En dat de kleine altijd om 3.30 wakker gemaakt werd en nu gingen ze voor het eerst proberen om dat een keer niet te doen? Ben zo benieuwd hoe dat afgelopen is :grinning:

1 like

Ja dat boek hebben we laatst van de bieb geleend. Wel een tip om de bijhorende app te downloaden, veel woorden konden we niet op komen. :sweat_smile:

Nee dat was ik niet. Was dat niet @Krentenbol?

2 likes

Ik kan het niet meer bijhoudeeeeeen haha

Hahaha @anon13937616 :joy:

Ja dat waren wij! Lief dat je er nog aan dacht! Maar nouuuuu, het gaat niet zo best haha. Hij wordt gewoon weer 5.00u wakker en we krijgen hem pas na +/- 1,5 uur in slaap. We geven hem een schone luier en wat water en dan slaapt hij uiteindelijk wel nog 1,5 uur maar als we moeten werken is dit natuurlijk vrij matig. De eerste ochtend was het inclu gekrijs, vanochtend was het kletsen en beetje huilen, dus benieuwd hoe het morgen gaat…

We zijn alleen zo klaar met die wekker zetten om 3.30u, ook omdat hij al bijna 1 is, dus we gaan dit maar even doorzetten denk ik :hear_no_evil:

Ben opzoek naar ervaringen… Namelijk die van de kinkhoest prik tijdens de zwangerschap? Hebben jullie die genomen en ben je ā€˜ziek’ geweest daarna?

Ga hem sowieso zetten hoor, maar was benieuwd of er mensen last hadden van bijwerkingen ofzo.
Maar super bedankt voor de antwoorden al zo snel!