Vraagje over flesvoeding. Wij hebben gisteren van de kinderarts te horen gekregen dat ons zoontje volgende maand mag stoppen met de Hero prematuur flesvoeding, en over mag naar opvolgmelk 2. Hij is dan 8 maanden, 6 maanden gecorrigeerd.
Nu zit ik even te kijken, en er zitten best wel prijsverschillen in. Hero kost bijv. het dubbele van Kruidvat en Nutrilon is nog duurder. Ik dacht een keer gehoord te hebben dat bijna overal hetzelfde inzit. Iemand die weet hoe dit zit? En qua smaakverschil is het misschien even uitproberen ook? Iemand ervaringen in verschillen?
@Sarie wij hebben echt precies hetzelfde! Volgende maand 6 maanden (gecorrigeerd dan) en zitten ook nog op 5 flessen van 180+6. Ik zou ook graag de laatste fles eraf willen omdat we hem daarvoor echt uit een diepe slaap moeten halen, maar ben ook nu al bang voor de nacht, hij slaapt nu zo goed! Voor nu wacht ik nog even omdat hij pas nu een béétje de hapjes begint te snappen, maar ik ben heel benieuwd hoe het bij jullie gaat!
@Superkonijn welke ijsblokjeshouders gebruik jij? Omdat je zegt dat je dan 5/6 blokjes heeft. Ik heb zo’n ding voor in de vriezer met echt grote blokjes zeg maar, maar dan lijkt me 5/6 zo veel. Vind dat ding van mij ook een onding trouwens, dus wil op zich wel een andere.